1mmanuel
Vakiokokoonpanossa
X:n kohdalle vielä joku mukava köriläs ja tää näyttää mun silmään mestarisuosikiltaRatinen-Mäntykivi-Lööke
Suomi-x-Svejkovsky
Klingberg-Nättinen-Meskanen
Kierto-Borg-Kierto
X:n kohdalle vielä joku mukava köriläs ja tää näyttää mun silmään mestarisuosikiltaRatinen-Mäntykivi-Lööke
Suomi-x-Svejkovsky
Klingberg-Nättinen-Meskanen
Kierto-Borg-Kierto
Könönen on todella huono.
Samaa mieltä muuten mutta ihan en kyllä Bauta ja Kangasniemeä vielä edelle saa. Väisäsestä et puhunut mutta mielestäni jää myös Könösen taakse. Mutta joo, kyllä se on nyt pakko myöntää että ei vain Juusolla lähde. Jotain tarttis tehdä.Harmittaa, mutta eihän sille mitään mahda, että nyt se viimeistään on nähty, ettei täällä ainakaan lähde. Siellä mm. Meskanen ja Ratinen nousseet upeasti esiin, kun kokoonpano ollut vajaa, mutta Könönen on edelleen se sama Könönen kuin aiemminkin. Laurellkin on parempi, kuten jopa Kangasniemi ja Baukin.
Kangasniemestä sen verran, että aika nopea tuomio oli, kun mies lytättiin "ei mitään käyttöä"-osastoon kahden ensimmäisen pelin jälkeen, (kun pelasi kolme matsia kolmeen päivään). Sanoisin nyt, että Liiga-tulevaisuus on Okolla. Ei ehkä Ilveksessä, mutta kuitenkin.
Suomi-Nättinen-Svejkovsky?No toki jos ei ketään muuta s!aada mutta pakkohan tohon nyt on joku hankkia,ei me tolla voida kevääseen lähteä!Pakkohan Hölön on antaa meidän nykyisen kahden tehokkaan sylinterin jatkaa. Rakentaisin saikkujen ympärille kolmosen, voisi toimiakin.
Ratinen-Mänty-Lööke
Mese-Borg-Kling
Suomi-Nättinen-Svej
Könönen-Bau-Väisänen/Björkvist
Eiköhän Nättinen pelaa sentterinä vaikka saataisiinkin? Vai mitä meinaat? Jos tuohon joku sentteri tulee nii tietänee Baun tippumista tai pelaamista laidassa.Suomi-Nättinen-Svejkovsky?No toki jos ei ketään muuta s!aada mutta pakkohan tohon nyt on joku hankkia,ei me tolla voida kevääseen lähteä!
Muuten samaa mieltä, mutta Okko tuomittiin meidän foorumilla jo ensimmäisen pelaamansa erän jälkeen Foorumilla ei hidastella. Laurellin maalissa osoitti kyllä pelimiehen taitonsa, kaivaa kulmasta kiekon ja syöttää Pellille, hypäten Pellin laukauksen yli. Näytti kyllä osaamistaan.Harmittaa, mutta eihän sille mitään mahda, että nyt se viimeistään on nähty, ettei täällä ainakaan lähde. Siellä mm. Meskanen ja Ratinen nousseet upeasti esiin, kun kokoonpano ollut vajaa, mutta Könönen on edelleen se sama Könönen kuin aiemminkin. Laurellkin on parempi, kuten jopa Kangasniemi ja Baukin.
Kangasniemestä sen verran, että aika nopea tuomio oli, kun mies lytättiin "ei mitään käyttöä"-osastoon kahden ensimmäisen pelin jälkeen, (kun pelasi kolme matsia kolmeen päivään). Sanoisin nyt, että Liiga-tulevaisuus on Okolla. Ei ehkä Ilveksessä, mutta kuitenkin.
Samaa mieltä muuten mutta ihan en kyllä Bauta ja Kangasniemeä vielä edelle saa. Väisäsestä et puhunut mutta mielestäni jää myös Könösen taakse. Mutta joo, kyllä se on nyt pakko myöntää että ei vain Juusolla lähde. Jotain tarttis tehdä.
Tarkoitin lähinnä ettei Nättinen olen oikea mies Suomen ja Svejkovskyn kanssa vaan siihen tarvitaan parempi hyökkäyssuunnan pelaaja.Eiköhän Nättinen pelaa sentterinä vaikka saataisiinkin? Vai mitä meinaat? Jos tuohon joku sentteri tulee nii tietänee Baun tippumista tai pelaamista laidassa.
Itse näen Könösen vahvuudet tällä hetkellä nimenomaan muualla kuin pisteiden teossa.Okolla on kuitenkin pari pistettä viiteen peliin ja esim. tänään useampia peliä edistäviä ratkaisuja ja ihan fiksua pelaamista omassakin päässä. 1-0-maalissakin yksi arkkitehdeista. Tiedostan oikein hyvin Okon puutteet, mutta kyllä todella vaikea on nähdä, että Könönen olisi edes tässä vertailussa edellä.
Mutta eihän se vertailu tosiaan oleellista ole, vaan se, että Könösellä ei vain tunnu lähtevän millään. Jonkinlainen "tsemppipelaaja" on, eikä vain itseluottamustakaan tunnu löytyvän Ilveksessä, kun taas KalPassa kulki. Oletin todella kovahermoiseksi kaveriksi, mutta kyllä siellä nyt henkinenkin puoli tuntuu olevan aika heikossa hapessa.
Itse näen Könösen vahvuudet tällä hetkellä nimenomaan muualla kuin pisteiden teossa.
Juu, sitä puolta mäkin olen tarkkaan seurannut, kun niitä pisteitä ei osaa edes odottaa. On siellä väläyksia, mutta...
Mutta ei kai me tästä kinaa saada aikaan. Kaikki toivomme, että vielä nousee sellaiselle tasolle, että on keväällä hyödyllinen. Se ei mahdotonta ole noilla perusominaisuuksilla.
Mä en kyllä näe niitä vahvuuksia vaikka olen koittanut etsiä. Pari kertaa hyvin maskissa, siinä se.Itse näen Könösen vahvuudet tällä hetkellä nimenomaan muualla kuin pisteiden teossa.
Tässä mulle mielenkiintosin oli Frimanin kamppailuprosentti. Silmätesti sanoisi aivan muuta.Mä en kyllä näe niitä vahvuuksia vaikka olen koittanut etsiä. Pari kertaa hyvin maskissa, siinä se.
Otin viimeisen 10 pelin otannan, missä moni muu otti steppejä ja nousi esiin.
Könönen 0+1=1 -1 (en myöskään odota mitään älyttömiä pisteitä)
Kamppailut kääntynyt miinukselle ja ollut joukkueen heikoimpia kamppailemaan.
katso liitettä 11812
PDO:ssa kun otetaan tuolta pois sellaiset ketkä eivät nyt ole juuri pelanneet niin Könönen on jengin heikoimpia Baun ja Väiskin kanssa.
katso liitettä 11813
Laukaisutasapainossa ja sitä myöten Corsissa ihan karmeat pakkaset. Mielenkiintoista seurata millaisiin lukemiin päätyy tätä tahtia kauden loppuun.
katso liitettä 11814
Tilastot ei toki ole se koko totuus mutta vähissä on ilon aiheet.
Toki näihin täytyy pienellä varauksella suhtautua mutta tämä on se data mitä käytössä on.Tässä mulle mielenkiintosin oli Frimanin kamppailuprosentti. Silmätesti sanoisi aivan muuta.
Bauhun ja Väisäseen tässä verrattiinkin ja Kangasniemeen. Blokit myös vahvuutena ja ollut yv:ssä hyvänä maskimiehenä. Siinä ne vahvuudet. Ei riitä.Mä en kyllä näe niitä vahvuuksia vaikka olen koittanut etsiä. Pari kertaa hyvin maskissa, siinä se.
Otin viimeisen 10 pelin otannan, missä moni muu otti steppejä ja nousi esiin.
Könönen 0+1=1 -1 (en myöskään odota mitään älyttömiä pisteitä)
Kamppailut kääntynyt miinukselle ja ollut joukkueen heikoimpia kamppailemaan.
katso liitettä 11812
PDO:ssa kun otetaan tuolta pois sellaiset ketkä eivät nyt ole juuri pelanneet niin Könönen on jengin heikoimpia Baun ja Väiskin kanssa.
katso liitettä 11813
Laukaisutasapainossa ja sitä myöten Corsissa ihan karmeat pakkaset. Mielenkiintoista seurata millaisiin lukemiin päätyy tätä tahtia kauden loppuun.
katso liitettä 11814
Tilastot ei toki ole se koko totuus mutta vähissä on ilon aiheet.
Joo siis data on dataa, kunhan totesin että yllätti, kun mun silmään Friman on ollut väännöissä erinomainen.Toki näihin täytyy pienellä varauksella suhtautua mutta tämä on se data mitä käytössä on.