Ite oon sitä mieltä et nää ipa1970 ym jatkuvasti negaa kirjoittavat on ylipäätään elämänasenteeltaan hyvin negatiivista porukkaa.
Ilveksellä menee todella hyvin ja ollaan yksi suurimpia mestarisuosikkeja. Osa silti valittaa päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen ku kaikki on paskaa paitsi kusi.
Nää kaverit valittaa taatusti muussakin elämässä ihan kaikesta. Töissä kaikki on ifiootteja, naapurit myös, kukaan muu ei tajua mistään mitään jne....
Yrittäjänä voin vilpittömästi sanoa että kriittisyys, tavoitteellisuus, vaatiminen, kehittäminen ja kestävämpään lopputulemaan pyrkiminen ei ole negatiivisuutta.
Se on edellytys parempaan.
Palstalla usea jäsen ei pysty erottamaan kriittisyyttä ja negatiivisuutta toisistaan.
Samat kirjoittajat pitävät sanaa arpa synonyymina paskalle.
Paskapuhetta tosin on jos väittää että itse kirjoitan pelkkää negatiivista.
Ihan esimerkkinä olen veska-, pakki-osastoon ollut tyytyväinen, pääosin laituriosastoon, täysi luotto ollut alusta asti hölöön.
On pelaajia jotka ovat mielestäni olleet outoja hankintoja ja joku tärkeä ruutu on täytetty juurikin arpa lipukkeella.
Pelitapaan pääosin tyytyväinen ja liputtanut useimpia pelaajia ja puolustellut muutamia palstan sylkykuppeja alusta saakka.
Lähestymistapa varmasti poikkeaa palstan valtavirrasta ja kirjoitan pääsääntöisesti korjattavien asioiden kautta.
Vakaasti mieltä että esim. liigakoutsit ajattelevat täysin kriittisyyden kautta peliä, jopa hölö ikivirneensä takana.
Tietysti löytyy positiivista mutta aina löytyy enempi parannettavaa, hiottavaa.
Pelkillä olan taputuksilla ei kehity kuten ei tyytyväisyydelläkään sanonnan mukaan.
Kaikki kriittisyys tähtää parempaan lopputuokseen.
Mun mielestä oli. Ratista kohtaan toki posia(aiheesta!), mutta meidän neloskentän miehet on vaan ”jämämiehiä joiden kanssa joutuu pelaamaan”. Vaikea löytää positiivista signaalia.
Tämä lainaus täysin älytön.
Jämämies ylitti näköjään ”jonkun” rajan??
Jos lainaamani veijari on palstaa lukenut niin poistamalla minun kirjoitukseni löydät hemmetin monta sivullista, hemmetin monen muun kirjoittajan paskaa suoltavia kirjoituksia mm ratisesta, meskasesta, könösestä, bausta, björkqvististä, väisäsestä jne.
Saattaapi seassa olla jopa sinun kirjoituksia?
Kuitenkin, nämä sitten menneet suodattimesi läpi?
Yltiöpositiivisuus on mielestäni surkeinta luettavaa.
Jos väisänen jonkun mielestä ansaitsee
pelaavan vakipaikan 1-3 minuutin av pelaamisella kun 32 pelaajan rosterissa on viimeisellä sijalla teho- ja kamppailutilastoissa, niin ongelma on
ainoastaan kirjoittajalla.
Olen kriittinen tässäkin, 5vs5 pelissä väiski on ilveksen pelaavaan kokoonpanoon aivan liian heikko.
Tuon av osaamisen varmasti hoitaa kohtuu hyvin ”kiertolainenkin” ja maksaa sen ”korkoineen” tasakentin pelissä.
Tämäkin ”negatiivisuus” nojaa lopputulemaltaan meidän parempaan lopputulemaan.