Ilveksen kokoonpano 2024-2025

Meklari

Luottopelaaja
Onkohan Ilvekselle tehty minkä verran maaleja heti alivoiman päätteeksi? Ihan vaan mielenkiinnosta kun en itse tiedä, että onko alimmat herrat saaneet sitä kautta myös miinuksia tililleen.
Hmm en muista, mutta jossakin kohtaa Könönen ainakin vietti aikaa vähän ”paremmassa” kentässä kolmosessa Ratisen ja Nättisen kanssa samalla, kun nämä kaksi muuta veijaria keräsi miinusta nelosessa. Silloin ei ollut O Leary tullut ja Björkqvist pelasi esimerkiksi keskellä. Tuo pätkä vaikutti siihen miksi Könösellä on suvereenisti paras plus miinus kolmikosta.

Viimeksi muokattu:

Redondo

Vakiokokoonpanossa
Paljon on tälläkin foorumilla näkynyt Löökestä mielipidettä, mutta Suomesta niitä näkyy aika paljon vähemmän. Suomi pelaa ihan OK-tasolla liigan ykköskentän laituriksi. Mutta onhan Suomi ollut palattuaan ihan surkea verrattuna omaan tasoonsa. Lööke taas ei tällä hetkellä saa maalia mistään. Toisaalta, vaikeaa on sitten Borgin ketjua rikkoa, kun se on toiminut melko hyvin nyt, ja tuoda esim. Klingberg siihen Männyn viereen kokeilemaan.
Kyllä Löökekin melkoisessa syväjäässä on ollut. Tulee ihan mieleen eräs Tuulola. Mutta Lööke pääsee sentään pelistä toiseen paikoille, toisin kuin Suomi. Rehellisesti sanottuna Suomi on nykykunnossa/puolikuntoisena taakka joukkueelle. Pystyy kuitenkin pelaamaan, joten pakko peluuttaa. Ja mihin muuhun ketjuun hänet laittaisi? Rikkoisi todennäköisesti minkä tahansa ketjun pelin tällä hetkellä.

Toutain

Luottopelaaja
Kyllä Löökekin melkoisessa syväjäässä on ollut. Tulee ihan mieleen eräs Tuulola. Mutta Lööke pääsee sentään pelistä toiseen paikoille, toisin kuin Suomi. Rehellisesti sanottuna Suomi on nykykunnossa/puolikuntoisena taakka joukkueelle. Pystyy kuitenkin pelaamaan, joten pakko peluuttaa. Ja mihin muuhun ketjuun hänet laittaisi? Rikkoisi todennäköisesti minkä tahansa ketjun pelin tällä hetkellä.

Suomi vuonna 2025:

11 ottelua, 5 pistettä.
5vs5-laukausten erotus: +71(joukkueen toiseksi paras).
Kamppailuvoittoprosentti 65,1% (joukkueen paras).

Vaisu jakso menossa Suomella, mutta taakka joukkueelle on aika hurja lausunto. Jos kaikki laiturit olisivat edes nykyvireisiä eemelisuomia, niin ei hävittäisi helposti peliäkään. Silloin jotkut näistä eemelisuomista tehoilisivatkin, koska se taas on osin sattumasta riippuvaista, jos paikkoja kuitenkin rakennetaan.

1mmanuel

Vakiokokoonpanossa
Se kertoo Eemelin tasosta, että on joukkueen parhaimmistoa hänen heikolla jaksollaan. Väitän että tänään nähdään äkänen Eemeli kentällä.

tynamo

Luottopelaaja
Vihdoinkin Hölö löysi tiensä tänne palstalle ja muokkasi ketjuja. Mielenkiintoista nähdä, saadaanko hyökkääjistöstä tätä kautta enemmän irti paikallisessa.

Redondo

Vakiokokoonpanossa
Suomi vuonna 2025:

11 ottelua, 5 pistettä.
5vs5-laukausten erotus: +71(joukkueen toiseksi paras).
Kamppailuvoittoprosentti 65,1% (joukkueen paras).

Vaisu jakso menossa Suomella, mutta taakka joukkueelle on aika hurja lausunto. Jos kaikki laiturit olisivat edes nykyvireisiä eemelisuomia, niin ei hävittäisi helposti peliäkään. Silloin jotkut näistä eemelisuomista tehoilisivatkin, koska se taas on osin sattumasta riippuvaista, jos paikkoja kuitenkin rakennetaan.
Pahoittelut, unohdin ettei Suomea saanut kritisoida.
Jos tästä jotain positiivista yrittää löytää, niin ehkäpä mies ei läpäise keväällä lääkärintarkastusta ja jää kokoonpanoomme myös ensi kaudeksi ;)

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Tappara-pelin nollapeli oli kauden seitsemäs nolla sarjan vähiten maaleja päästäneelle joukkueelle.

Tämä on historian 2.kerta, kun Ilveksen maalivahdit ovat yltäneet yhteensä vähintään seitsemään nollapeliin runkosarjassa. Kaudella 22-23 tuli 10 nollapeliä, kaudella 16-17 niitä tuli 7 kappaletta.

Lisäksi tämä on Ilveksen historian 1. kerta, kun kaksi maalivahtia on yltänyt vähintään kolmeen nollapeliin (Málek 4, Pavlát 3).

Toutain

Luottopelaaja
Pahoittelut, unohdin ettei Suomea saanut kritisoida.
Jos tästä jotain positiivista yrittää löytää, niin ehkäpä mies ei läpäise keväällä lääkärintarkastusta ja jää kokoonpanoomme myös ensi kaudeksi ;)

Saa Suomea kritisoida. Mäkin kritisoin, kun mainitsin - ja olen maininnut jo monta kertaa - että menossa selvästi miehen normaalitasoa vaisumpi jakso. Koitin vain perustella, että taakka joukkueelle ei silti vastaa totuutta. Suomi kun on heikoimmillaankin merkittävästi keskimääräistä parempi Liiga-laituri.

P.S. Kiva peli tänään Eemeliltä.

EDIT: Kausi-sana korvattu jaksolla. Ei Eemelin kausi todellakaan ole normaalia heikompi :D

Viimeksi muokattu:

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Joo mä en nyt lähde tähän sun lässytykseen mukaan.
Etkös sä itse vähän niinkuin lähtenyt tähän kysymällä ja haastamalla kunnes päädyit argumenttien puutteessa vaan taas vittuiluun. Ja mehän tiedetään mitä se tarkoittaa meidän välisissä väännöissä :)
Nautitaan silti tästä illasta ja Ilveksen upeasta esityksestä ilman sen suurempaa skismaa.

tynamo

Luottopelaaja
Noin. Ketjuja viilailtiin hiukan ja ainakin ensipuraisu oli jotain ihan muuta kuin edellisten matsien pään hakkaaminen seinään. Parannettavaa on vieläkin paljon, mutta Lööke heräsi hiukan henkiin ja Suomikin pelasi aikalailla parhaan pelinsä loukkaantumisensa jälkeen.

Eihän se niin kauheaa ollutkaan. Toivottavasti kaikki palstalaiset saavat ensi yönä nukuttua :)

Ilves97

Luottopelaaja
Etkös sä itse vähän niinkuin lähtenyt tähän kysymällä ja haastamalla kunnes päädyit argumenttien puutteessa vaan taas vittuiluun. Ja mehän tiedetään mitä se tarkoittaa meidän välisissä väännöissä :)
Nautitaan silti tästä illasta ja Ilveksen upeasta esityksestä ilman sen suurempaa skismaa.
Argumenttien puutteessa? Vittu kun sulta on mennyt joka ikinen niiden mun aiempien viestien pointti ohi niin en jaksa niitä sulle enää uudelleen avata. Kuten Hölökin sanoi, ketjumuutokset on pieniä yksityiskohtia jotka ei isossa kuvassa merkkaa. Se oli pointti numero yksi. Pointti numero kaksi oli, että varmastikin kyse oli siitä, että Hölö näki pelissä ne hyvät asiat eikä pelkkää tulosta, eikä kyse ollut mistään helvetin ylpeydestä.

Sinänsä hauskaa, että lopputulos oli edelleen melko sama. Lööke ei vieläkään tehnyt maalia, Meskanen sai samanlaisen syötön jollaisista sä koko alkukauden kiljuit Lööken kohdalla kun oli väärin syötetty. Edelleen Ilves jatkoi pisteputkeaan ja edelleenkään se ei tehnyt YV-maalia. Yleensä en pidä if-then argumenteista, mutta sehän on nyt aivan selvä asia, että jos peli olisi mennyt muuten samanlailla mutta ketjuja ei olisi muutettu niin sä kitisisit täällä noita samoja asioita. Nyt ne on helvetin hyviä.

Lähdin tähän nyt mukaan aluksi koska sä nyt olet koko päivän heitellyt näitä hassunhauskoja vittuiluviestejäsi josta se Myllykosken sokea mummokin tietää kenelle ne on suunnattu. Ei pitäisi toki lähteä ollenkaan sun juttuihin mukaan. Ihan sama mitä sanoo niin pointit menee yli hilseen ja sama paskanjauhanta jatkuu. Tulee olemaan iso juhlapäivä kun sä väkisinkin joku päivä ne kirjoitusoikeudet tänne lopullisesti menetät. Tulen nauttimaan isosti.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Argumenttien puutteessa? Vittu kun sulta on mennyt joka ikinen niiden mun aiempien viestien pointti ohi niin en jaksa niitä sulle enää uudelleen avata. Kuten Hölökin sanoi, ketjumuutokset on pieniä yksityiskohtia jotka ei isossa kuvassa merkkaa. Se oli pointti numero yksi. Pointti numero kaksi oli, että varmastikin kyse oli siitä, että Hölö näki pelissä ne hyvät asiat eikä pelkkää tulosta, eikä kyse ollut mistään helvetin ylpeydestä.

Sinänsä hauskaa, että lopputulos oli edelleen melko sama. Lööke ei vieläkään tehnyt maalia, Meskanen sai samanlaisen syötön jollaisista sä koko alkukauden kiljuit Lööken kohdalla kun oli väärin syötetty. Edelleen Ilves jatkoi pisteputkeaan ja edelleenkään se ei tehnyt YV-maalia. Yleensä en pidä if-then argumenteista, mutta sehän on nyt aivan selvä asia, että jos peli olisi mennyt muuten samanlailla mutta ketjuja ei olisi muutettu niin sä kitisisit täällä noita samoja asioita. Nyt ne on helvetin hyviä.

Lähdin tähän nyt mukaan aluksi koska sä nyt olet koko päivän heitellyt näitä hassunhauskoja vittuiluviestejäsi josta se Myllykosken sokea mummokin tietää kenelle ne on suunnattu. Ei pitäisi toki lähteä ollenkaan sun juttuihin mukaan. Ihan sama mitä sanoo niin pointit menee yli hilseen ja sama paskanjauhanta jatkuu. Tulee olemaan iso juhlapäivä kun sä väkisinkin joku päivä ne kirjoitusoikeudet tänne lopullisesti menetät. Tulen nauttimaan isosti.
Melko tiukkaa tekstiä. Mä pidän tätä keskustelupalstana jossa esim sinun kanssa on ihan kivakin vääntää. Olen monesti eri mieltä kanssasi ja usein olet mun argumentit faktoilla tylyttänyt. Monesti arvostan viestejäsi enkä vittuile juuri millään muodoin.
En pidä itse sinua minään vihollisena.
Jopa kun viime kaudella hävisit vedonlyönnin jossa sinun piti poistua palstalta sen hävitessäsi, olin jatkosi kannalla isosti.

Joten ota hyvä veli @Ilves97 sinä välillä vähän happea.

Pika1

Luottopelaaja
Yheksän peliä jäljellä runkosarjaa ja näillä me mennään:
- Molemmat veskat t% top4:ssä.
- Eemeli
- Göteborgin duo -> Klingberg heti Eemelin jälkeen toisena xG per peli ja Borg pelaa melkein virheetöntä peliä
- Friman +21 ja todellakin johtaa edestä
- Nättinen saanut itsensä upeaan pelikuntoon, neljään viime peliin kolme maalia ja yksi 30s vastustajajoukkueen alistaminen liki yksistään ottelun loppusekunneilla
- Eemeli
- Gazda ja kauden kovin laukaus (ei tällä niin väliä, mutta nostin ny kuiteski)
- Hölön hymy ei oo hyytynyt
- Liigan (tiiän, että tää ei ole kaikkein eniten luottoa herättävä tilasto) eniten pelanneiden listalla meidän kärki on Mäntykivi, 44. peliajalla 19.12 -> ei oo ketään peluutettu loppuun
- Eemeli
- Yv 26,49 (Liigan 2.) ja Av 80,92 (Liigan 2.) = 107,51 mikä on liigan kovin
- Liigan vähiten päästettyjä maaleja (mikä viimeiseltä 10 vuodelta on eniten mestaruuden kanssa korreloiva runkosarjatilasto mitä mä oon löytänyt, @Mobutu Sese Seko, tilastokuninkaana onko sulla mielipidettä?)