Ilveksen kokoonpano 2024-2025

OTP

Luottopelaaja
Svejkovskylle kyllä pitäisi löytää vielä toimiva kenttä. Menee hukkaan tuossa kentässä. Toivottavasti Najman pääsisi vielä peleille:

Suomi - Mäntykivi - Svejkovsky
Klingberg - Borg - Lööke
Könönen - Najman - Meskanen
Rati/Kappe/Väiski - O’Leary - Nättinen

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Mäntyn kenttä ja Ruotsikenttä kondiksessa. Näden kentässä pitäis Ratisen lainata kiekkoa enemmän kavereille. Vauhtiin kun saa niin antaa mennä, mutta kun lähetään ahtaalta ilman vauhtia nostaan niin pakit ja Nätti voi avata, Svej voi kuskata. Kaks peliä loukinjälkeen pieni otanta, mutta toivon että Svej pääsee enemmän kiekolle jatkossa

yellowgreen

Luottopelaaja
Olen ehkä optimisti, mutta Najman jos saadaan takaisin, niin olishan tässä oikeasti aika hienot eväät ketjuihin.

Ruotsalaiset
Suomi-Mänty-Mese
Ratinen-Najman-Svejkovsky
O'Leary-Nättinen-Könönen/Väisänen

Onnea vastustajan ykköselle laitakahinoihin Näden ja O'Learyn kanssa sitten. Eikä Najmanin kolmosta olisi kovin kiva pitää kun kaksi menee vauhdilla ja kolmas pelisilmällä.

Mutta, niin kauan kuin tämä on vielä haave, kokeilisin O'Learyä vielä Svejn ja Ratin kanssa. On ehkä pykälän Nättistä nopeampi.

Ja niin hullulta kuin se kuulostaakin, Kappe voisi liikkeeltään sopia Ratin ja Svejn väliin. Aloitukset menee joka tapauksessa vastustajalle.

Ilves97

Luottopelaaja
Melko tiukkaa tekstiä. Mä pidän tätä keskustelupalstana jossa esim sinun kanssa on ihan kivakin vääntää. Olen monesti eri mieltä kanssasi ja usein olet mun argumentit faktoilla tylyttänyt. Monesti arvostan viestejäsi enkä vittuile juuri millään muodoin.
En pidä itse sinua minään vihollisena.
Jopa kun viime kaudella hävisit vedonlyönnin jossa sinun piti poistua palstalta sen hävitessäsi, olin jatkosi kannalla isosti.

Joten ota hyvä veli @Ilves97 sinä välillä vähän happea.
Totta kai asioista saa olla eri mieltä ja niistä pitää voida keskustella. Ymmärrätkö sä kuinka turhauttavaa on keskustella jos vähintään 90%:a kaikista pointeista menee ohi ja sama meininki jatkuu kerrasta toiseen?

Mitä tuohon vedonlyöntiin nyt tulee niin siihenhän lähdin ihan tietoisesti jonain 80-20 altavastaajana.

Tesoman kyttyräselkä

Vakiokokoonpanossa
Olen ehkä optimisti, mutta Najman jos saadaan takaisin, niin olishan tässä oikeasti aika hienot eväät ketjuihin.

Ruotsalaiset
Suomi-Mänty-Mese
Ratinen-Najman-Svejkovsky
O'Leary-Nättinen-Könönen/Väisänen

Onnea vastustajan ykköselle laitakahinoihin Näden ja O'Learyn kanssa sitten. Eikä Najmanin kolmosta olisi kovin kiva pitää kun kaksi menee vauhdilla ja kolmas pelisilmällä.

Mutta, niin kauan kuin tämä on vielä haave, kokeilisin O'Learyä vielä Svejn ja Ratin kanssa. On ehkä pykälän Nättistä nopeampi.

Ja niin hullulta kuin se kuulostaakin, Kappe voisi liikkeeltään sopia Ratin ja Svejn väliin. Aloitukset menee joka tapauksessa vastustajalle.
Tuo 3kenttä vaan hirvittää omassa päässä

Toutain

Luottopelaaja
Tuo 3kenttä vaan hirvittää omassa päässä

Olisihan siinä Samuli Ratinen. Mies, jolla on per 60min omaa peliaikaansa vähiten miinuksia kaikista meidän yli puoli kautta pelanneista hyökkääjistämme. Niitä on 1,2, kun keskimääräinen lukema joukkueessa on lähellä kahta. Esimerkkeinä Klingberg 1,7 ja Nättinen 1,9 :)

Ratinen on pelannut 39 ottelua keskimäärin yli 15min peliajalla ja kerännyt koko kaudella 12 miinusta.