Kakkosen keskelle X Herraksi Robert Leino niin voi pojat että olisi huikeaa!X-Mäntykivi-Lööke
X-X-Svejkovsky
Ratinen-Nättinen-Klingberg
Björqkvist-X-Kos
X-Johansson
Utunen-Pelli
Parikka-X
Latvala
X
X
Suurinpiirtein noin tällä hetkellä. Soinilla on myös optio sopimuksessaan. Pavlatilla myös.
Sinä sen sanoit, itse en uskaltanut. Bobby kakkosen keskelle ja Borg neloseen. Sen jälkeen Tillun suurin duuni olisi enää kahden vasemman kaistan laiturin kanssa painiessa. Olettaen, että Svejkovskyn ja Klingbergin optiot lunastetaan toki.Kakkosen keskelle X Herraksi Robert Leino niin voi pojat että olisi huikeaa!
Itse lähtisin kauteen ehdottomasti Soinin kanssa.Puolustukseen tarvitaan Frimanin jatko. Toinen äksä voi ihan hyvin sen jälkeen olla Soinin jatko.
Itse tarjoaisin myös jatkoa Meselle.itse näkisin edelleen Mesellä roolia, voi pelata mitä tahansa roolia loukkaantumistilanteesta riippuen ja toisi myös sitä vähissä olevaa Ilvesläisyyttä joukkueeseen.
Sama, Meselle tarjoaisin jatkoa. Ja eiköhän se sieltä vielä tulekin.Itse tarjoaisin myös jatkoa Meselle.
Palkka täytyy laittaa nykyroolin mukaiseksi tottakai.
Krannila varmaan kun on kuitenkin huhua Tampereelle tulostaSemmoinen pieni huomio, että @punakone kävi tykkäämässä tuota meikäläisen viestiä. Voisiko tästä vetää johtopäätökset, että tuo sentterinelikko on aika lailla lähellä oikeaa. Joko Bobby Leino tai Krannila 1a/1b sentterin rooliin?
Krannila varmaan kun on kuitenkin huhua Tampereelle tulosta
tappara kosiskellut Krannilaa ja näillä näkymin menee sinneKrannila varmaan kun on kuitenkin huhua Tampereelle tulosta
Tervetuloa Ilvekseen Jami Krannila!tappara kosiskellut Krannilaa ja näillä näkymin menee sinne
Eli Krannilan Jamia voi alkaa sijoitella kakkosketjun keskelle. Erinomainen haku.tappara kosiskellut Krannilaa ja näillä näkymin menee sinne
Tieto vai arvaus?Soini ainakin jatkaa ensi kaudella.
Tieto on suoraan suden suusta.Tieto vai arvaus?