Ilveksen kokoonpano 2025-2026

Ilves fan

Luottopelaaja
X-Mäntykivi-Lööke
X-X-Svejkovsky
Ratinen-Nättinen-Klingberg
Björqkvist-X-Kos

X-Johansson
Utunen-Pelli
Parikka-X
Latvala

X
X

Suurinpiirtein noin tällä hetkellä. Soinilla on myös optio sopimuksessaan. Pavlatilla myös.
Kakkosen keskelle X Herraksi Robert Leino niin voi pojat että olisi huikeaa!

Slite

Luottopelaaja
Niinhän se olisi, mutta tuskin on realismia ollessaan tekemässä juuri parasta SHL-kauttaan. Ellei sitten ole niitä kuuluisia perhesyitä.

Soho

Tähtipelaaja
Kakkosen keskelle X Herraksi Robert Leino niin voi pojat että olisi huikeaa!
Sinä sen sanoit, itse en uskaltanut. Bobby kakkosen keskelle ja Borg neloseen. Sen jälkeen Tillun suurin duuni olisi enää kahden vasemman kaistan laiturin kanssa painiessa. Olettaen, että Svejkovskyn ja Klingbergin optiot lunastetaan toki.

Jos Leino on utopiaa, niin kyllä minulle kelpaisi Jami Krannilakin tuohon tontille.

Puolustukseen tarvitaan Frimanin jatko. Toinen äksä voi ihan hyvin sen jälkeen olla Soinin jatko. Kåsastulin voisi myös sainata yhdeksi pakiksi. Rooli kakkosparista rotaatioon. Teki vaikutuksen.

Pok

Tähtipelaaja
Kyllä me kuitenkin 8 pakkia tarvitaan, Tukio ei ole mitenkään valmis vielä edes kasipakiksi, niin se Kåsastul voisi olla hyvin yleismies-Jantusena ja Soinille ja Frimanille jatkot.

Löyhästi huhuttu Krannila täydentäisi sentteriosaston kivasti ja itse näkisin edelleen Mesellä roolia, voi pelata mitä tahansa roolia loukkaantumistilanteesta riippuen ja toisi myös sitä vähissä olevaa Ilvesläisyyttä joukkueeseen.

Janko

Luottopelaaja
Soini ainakin jatkaa ensi kaudella.