Eli sä et tiedä paljonko Nädelle maksetaan?Mitä on tienannut Suomessa edellisenä vuonna.Rahostoitavan rahan määrää Juu ei tietenkään voi mutta kylläsen se aika kannattavaksi on tehty hyväpalkkaisille rahastoida se puolet.
Eli sä et tiedä paljonko Nädelle maksetaan?Mitä on tienannut Suomessa edellisenä vuonna.Rahostoitavan rahan määrää Juu ei tietenkään voi mutta kylläsen se aika kannattavaksi on tehty hyväpalkkaisille rahastoida se puolet.
Eli sanotko nyt tässä, että Iiro Pakarinen tienasi oikeasti 520 000 euroa ja Ilari Melart 400 000? Joni Ikosen 200 000 euron lappu onkin oikeasti 400 000 euroa.Mitä on tienannut Suomessa edellisenä vuonna.Rahostoitavan rahan määrää Juu ei tietenkään voi mutta kylläsen se aika kannattavaksi on tehty hyväpalkkaisille rahastoida se puolet.
Rahastoinnillakin on rajat eli jättipalkoista ei ihan puolta pysty rahastoimaan.Kuulin Palkan luotettavalta taholta ja uskoo ken tahtoo.Eli sanotko nyt tässä, että Iiro Pakarinen tienasi oikeasti 520 000 euroa ja Ilari Melart 400 000? Joni Ikosen 200 000 euron lappu onkin oikeasti 400 000 euroa.
Sinä et oikeasti tiedä mitä Ilves kenellekin maksaa. Verotiedoista voit kuitenkin tehdä sen johtopäätöksen, että Ilves ei mikään kaikkein kovin maksaja tässä Liigassa ole ja meillä 250 000 euron palkat ovat todella isoja harvinaisuuksia.
Nättinen ei todellakaan pelaa 125k palkalla Ilveksessä,täysin höpö juttuja!Tietenkin täysin omaa spekulaatiota, mutta Nättisen 2v pahvin kokonaisarvo voi olla sitä 250k+ tasoa. Väittäisin Nättiselle itselleen painaneen paljon tuo suora 2v lappu, joten yksittäisen kauden hinnassa on voitu tulla vastaan.
Vastaavasti Ilves ei varmasti tee noin isoa 2v lappua pelaajalle, kenen kaksi edellistä kautta ovat olleet noin rikkonaisia. Tuolloin Ilveksen max olisi ollut todennäköisesti max 200k ja 1v tai sitten 1+1 seuran optiolla.
Nättinen ei todellakaan pelaa 125k palkalla Ilveksessä,täysin höpö juttuja!
Rahastoiko Joni Ikonen myös puolet? Hänen ansiot oli HIFK:sta verotietojen mukaan 220k.Mitä on tienannut Suomessa edellisenä vuonna.Rahostoitavan rahan määrää Juu ei tietenkään voi mutta kylläsen se aika kannattavaksi on tehty hyväpalkkaisille rahastoida se puolet.
Juu ei ole Joonas kertonut itse tätä minulleEli sä et tiedä paljonko Nädelle maksetaan?
En ole väittänyt mitään 250k vuosipalkasta. 2×220k tarkempiNiin kuin kirjoitin 250k+. Enemmän on höpö juttua on mikään 2x250k pelaajalle kenen kahden edeltävän kauden historia on erittäin rikkonainen.
Heh, taas on päästy sympaattisen kyläseuran piiriin, kuka ei maksele liikoja.
Johonkin sitä rahaa kuitenkin viime kaudellakin meni 3,5 mipan edestä.
Tuskin paljon eroaa loppujen lopuksi. Sen verran on liikettä ollut.No jos sitä viime kauden koonpanoa katsoo, niin eihän tuossa mitään ihmeellistä ollut. Tällä kaudella kun tarkoitus taisi olla maksaa sen 200-300k:ta vähemmän.
Juu ei ole Joonas kertonut itse tätä minulle
En ole väittänyt mitään 250k vuosipalkasta. 2×220k tarkempi
Juu ei ole Joonas kertonut itse tätä minulleEli sä et tiedä paljonko Nädelle maksetaan?
En ole väittänyt mitään 250k vuosipalkasta. 2×220 tarkempiNiin kuin kirjoitin 250k+. Enemmän on höpö juttua on mikään 2x250k pelaajalle kenen kahden edeltävän kauden historia on erittäin rikkonainen.
Yksittäistapauksista vaikee sanoa mutta Ikosen tapauksessa voi varmasti sanoa ettei ole rahostoinut penniäkään.Ja mitä tulee palkkaan niin jos Ikonen saanut 220k palkkaa niin sehän jo kertoo että Nättisen sama 220k palkka on hyvinkin mahdollinenRahastoiko Joni Ikonen myös puolet? Hänen ansiot oli HIFK:sta verotietojen mukaan 220k.
Joo en mää väitä, etteikö Nättinen tienaisi 220k. Olen itsekkin kuullut, että lappu on iso.Yksittäistapauksista vaikee sanoa mutta Ikosen tapauksessa voi varmasti sanoa ettei ole rahostoinut penniäkään.Ja mitä tulee palkkaan niin jos Ikonen saanut 220k palkkaa niin sehän jo kertoo että Nättisen sama 220k palkka on hyvinkin mahdollinen
Rahastoinnillakin on rajat eli jättipalkoista ei ihan puolta pysty rahastoimaan.Kuulin Palkan luotettavalta taholta ja uskoo ken tahtoo.
Nättisen statuksella Suomeen palaava pelaaja jolla monta seuraa perässä palkka ihan varmasti huitelee siellä 200k paikkeilla(tämän pystyy päättelemään ilman minun tietoa palkasta).Nättisen palkka on yli 200k ja vaikka olisi 150k niin helvetisti ylipalkattu pelaaja.
50% bruttopalkasta, mutta kuitenkin enintään 200k pystyy rahastoimaan. Eli tuo jättipalkkojen ongelma rahastoinnin rajojen kanssa tulee vasta siinä vaiheessa kun palkat alkaa huitelemaan yli 400k ympärillä. Lopputuloksena, ei noista verotiedoista pysty oikeasti päättelemään mitään muuta kuin sen, että mitä pelaaja on vähintään tienannut ja todellinen lukema on jossain välillä X - 2X. Sitten kun vielä huomioidaan, että pelaajilla on usein vielä auto- ja asuntoetuja, jotka ovat myös verotettavaa tuloa, niin menee vieläkin vaikeammaksi arvioida.Rahastoinnillakin on rajat eli jättipalkoista ei ihan puolta pysty rahastoimaan.Kuulin Palkan luotettavalta taholta ja uskoo ken tahtoo.
Nättisen statuksella Suomeen palaava pelaaja jolla monta seuraa perässä palkka ihan varmasti huitelee siellä 200k paikkeilla(tämän pystyy päättelemään ilman minun tietoa palkasta).Nättisen palkka on yli 200k ja vaikka olisi 150k niin helvetisti ylipalkattu pelaaja.
Täyttä asiaa puhut!50% bruttopalkasta, mutta kuitenkin enintään 200k pystyy rahastoimaan. Eli tuo jättipalkkojen ongelma rahastoinnin rajojen kanssa tulee vasta siinä vaiheessa kun palkat alkaa huitelemaan yli 400k ympärillä. Lopputuloksena, ei noista verotiedoista pysty oikeasti päättelemään mitään muuta kuin sen, että mitä pelaaja on vähintään tienannut ja todellinen lukema on jossain välillä X - 2X. Sitten kun vielä huomioidaan, että pelaajilla on usein vielä auto- ja asuntoetuja, jotka ovat myös verotettavaa tuloa, niin menee vieläkin vaikeammaksi arvioida.
Itselleni nyt on aivan sama mitä pelaajat tienaavat, kunhan joukkue taistelee tosissaan mestaruudesta. Jonkun tai joidenkin pelaajien ylipalkkaus (mitä sitten se ikinä tarkoittaakaan) kuitenkin on kuitattu jo Svejkovskyn ja Klingbergin artistisopimuksien verosäästöillä aika kivasti. Sehän on vain hyvä asia jos Ilveksellä on varaa maksaa pientä ylihintaakin jollekin, jotta saadaan palapeliin sopiva pelaaja ilman, että yksittäisen pelaajan alisuorittaminen kaataisi heti koko korttitalon.
Itselleni nyt on aivan sama mitä pelaajat tienaavat, kunhan joukkue taistelee tosissaan mestaruudesta. Jonkun tai joidenkin pelaajien ylipalkkaus (mitä sitten se ikinä tarkoittaakaan) kuitenkin on kuitattu jo Svejkovskyn ja Klingbergin artistisopimuksien verosäästöillä aika kivasti. Sehän on vain hyvä asia jos Ilveksellä on varaa maksaa pientä ylihintaakin jollekin, jotta saadaan palapeliin sopiva pelaaja ilman, että yksittäisen pelaajan alisuorittaminen kaataisi heti koko korttitalon.
Ja "parasta" on ne vastaukset mitä olen muutaman kerran saanut täällä, kun olen kysynyt asiallisesti kirjoittajilta, jotka kirjoittavat ihan kummallisia esim tuloksesta, mitä ei ole julkaistu tai pelaajien palkoista, että mistä tiedät, niin olen parikin kertaa saanut (muutoin) ihan asiallisilta kirjoittajalta vastauksen, että "No helppohan tuo on päätellä esimerkiksi siitä, mitä täällä foorumilla on lukenut"Joukkueet rakennetaan niin erilaisissa ympäristöissä ja tilanteissa, että nettifoorumien hevosmiesten tietotoimistojen kesätyöharjoittelijoiden "tiedot" palkoista ovat yhtä tyhjän kanssa. Tiedot ei leviä oikeista sopimuksista Ilveksessä nykyään lähes laisinkaan, mutta jotenkin kuitenkin joka toisella on täällä oma kontakti Nokian käytävillä, joka välittää milloin mistäkin sopimuseurosta tai neuvottelusta tietoa eteenpäin. Ihan turhaa spekulaatiota palkoista kun kannattaja ei voi sellaiseen vahvistusta saada.