Ilveksen kokoonpano 2025-2026

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Palaan vielä arvon @ZikZak tähän. En jaksanut lainata sitä edellistä "Liigan paskin sopimus. Piste." -kommenttia, koska se meni jo täysin riman alle.

Varmasti on niin, että Liigassa joutuu maksamaan senttereistä kovaa hintaa. Joni Ikosen 220 000 euron verotettavat tulot tästä yhtenä esimerkkinä.

En arvosta sitä, että heittelet ensin bussin alle meidän oman pelaajan vertaamatta sitä muihin sopimuksiin muuten kuin mutulla. Itse kehotit katsomaan verotettavia tuloja, käyt nyt vaan sieltä katsomassa sitten, että onko Ilveksellä ollut tapana kuinka paljon maksaa noita 200 000+ euron sopimuksia ja arvot, että kuka on rahastoinut mitäkin. Sinä et tiedä kuka on rahastoinut kuinka paljon, etkä kyllä tiedä niitä palkkojakaan.

Tällä foorumilla on paha tapa heitellä näitä "luotettavasta lähteestä olen kuullut - trust me bro" -tason juttuja. Jos ei pysty sitä lähdettään tänne laittamaan, niin parempi olla hiljaa.

Loppujen lopuksi on ihan sama kuinka paljon kukakin tienaa, jos joukkue pärjää.
Ainoat asiat mitä olen väittänyt täällä on että tiedän Nättisen palkan ja että Meskanen ei suurella todennäköisyydellä jatka Ilveksessä ensi kaudella.Ja tietäen Nättisen palkan niin faktahan se on että kaamee sopimushan se on.Jos se nyt sitten on bussinalle heitto ni olkoon nii. Jos Nättinen pelaisi 100-125k palkalla olisi se erittäin Ok. Katsellaan sitten 2026 verotiedoista Nättisen palkkaa ni saadaan parempi arvio olinko hajulla vai en?

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Pelkkää asiaa. Lisätään, että jokaisen henkilötietoja käsittelevän henkilön (joihin palkkatiedot kuuluvat) on myös lähtökohtaisesti allekirjoitettava salassapitosopimus, jossa määritellään mahdolliset sanktiot tiedon levittämisestä. Jonka lisäksi päästään vielä GDPR rikkomukseen ja sen seuraamuksiin. Nättinen saa toki itse palkkansa kertoa kenelle haluaa.
Verotettavat ansiot eivät ole salaisia.

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Verotettavat ansiot eivät ole salaisia.
Pitää paikkansa, mutta verotettavat ansio- ja pääomatulot on eri asia kun palkka, jota jokin yritys maksaa. Tai tietenkin voi olla käynnössä sama jos on vain yhdestä paikasta tuloa ja ei ole mitään rahastointeja tai muita tuloja, mutta sekään ei ilmene verotiedoista.

Soho

Tähtipelaaja
Ainoat asiat mitä olen väittänyt täällä on että tiedän Nättisen palkan ja että Meskanen ei suurella todennäköisyydellä jatka Ilveksessä ensi kaudella.Ja tietäen Nättisen palkan niin faktahan se on että kaamee sopimushan se on.Jos se nyt sitten on bussinalle heitto ni olkoon nii. Jos Nättinen pelaisi 100-125k palkalla olisi se erittäin Ok. Katsellaan sitten 2026 verotiedoista Nättisen palkkaa ni saadaan parempi arvio olinko hajulla vai en?
Älä juokse pakoon. Väitit että Nättisen sopimus on Liigan paskin. Ja vielä piste perään.

Tuossahan samalla väitit, että tiedät ihan jokaisen Liigapelaajan sopimuksen.

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Älä juokse pakoon. Väitit että Nättisen sopimus on Liigan paskin. Ja vielä piste perään.

Tuossahan samalla väitit, että tiedät ihan jokaisen Liigapelaajan sopimuksen.
Pyydän anteeksi.En tiedä onko Nättisen sopimus liigan paskin.

Viimeksi muokattu: