Ilveksen nykytilanne

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
renkaat sanoi:
Topi sanoi:
Voit uskoa että kaikkea tuota tuleva uusi johto ja uudet pelaajat tulevat tekemään.
Minä ainakin uskon niin!

Millaisen Ilveksen uskot tulevalla kaudella näkevän/toivot? Uskotko että ei ainakaan karsijan?

Kokolailla tuollaisen kuin sinä itse kuvailit eli
- Ilveksestä tulee sellainen tuote joka kiinnostaa yrityksiä ja ne haluavat lähteä tukemaan sitä
- Ilveksen talous paranee
- Ilves on kiinnostava, taisteleva ja yrittävä joukkue joka ilta
- Ilves pelaa "kuuden sakissa"

Millä keinoin tämä tapahtuu sinun visiossasi? Ja millaisella aikataululla?

Topi

Guest

Rauman Kukko sanoi:
Topi sanoi:
renkaat sanoi:
Topi sanoi:
Voit uskoa että kaikkea tuota tuleva uusi johto ja uudet pelaajat tulevat tekemään.
Minä ainakin uskon niin!

Millaisen Ilveksen uskot tulevalla kaudella näkevän/toivot? Uskotko että ei ainakaan karsijan?

- Ilveksestä tulee sellainen tuote joka kiinnostaa yrityksiä ja ne haluavat lähteä tukemaan sitä

Mitä sinä jankkaat? Minähän vastasin jo sinun kysymykseesi! ;)

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

Topi sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Topi sanoi:
renkaat sanoi:
Topi sanoi:
Minä ainakin uskon niin!

Mitä sinä jankkaat? Minähän vastasin jo sinun kysymykseesi! ;)

Toivoin vain hieman yksityiskohtaisempia vastauksia.

M_M

Vakiokokoonpanossa

Rauman Kukko sanoi:
Tuota viimeistä kappaletta en ymmärrä. Mitä konkreettista hyötyä siitä on Ilvekselle, että huhut ovat positiivisia. Mehän voimme pistää huhuja, että Crosby tulee Ilvekseen, mutta se ei lämmitä ketään. Tässä tarvitaan positiivisia tekoja, ei sanoja.

On olemassa useiden "luotettavien tahojen" levittämiä realistisia huhuja ja vaikkapa tekaistuja huhuja "Crosbystä", jotka on helppo ampua alas perättöminä.

Tilanne on kuitenkin se, että neuvotteluja uusien omistajien ja sponsorien kanssa käydään koko ajan. Lisäksi myös uusien pelaajien kanssa neuvotellaan ja myös sopimuksia on saatettu tehdä. On mielestäni vain hyvä asia, jos positiivisia huhuja uusista omistajista ja pelaajahankinnoista liikkuu edes jossain määrin.

Jos sen sijaan huhujen mukaan kaikki mahdolliset uudet omistajaehdokkaat olisivat vetäytyneet neuvottelupöydästä, viimeisetkin sponsorit olisivat hylkäämässä Ilvestä eikä uusia pelaajasopimuksiakaan olisi tulossa, olisin huomattavasti huolestuneempi.

Kannattaa muistaa, että huhujen pohjalla on joskus myös totuuden siemen. Siksi olen huomattavasti tyytyväisempi positiivisiin kuin negatiivisiin huhuihin. Silti kannattaa muistaa, että huhut ovat vain huhuja ja varsinaisia tiedotustilaisuuksia on todennäköisesti odotettavissa vasta kauden päätyttyä.

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

M_M sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Tuota viimeistä kappaletta en ymmärrä. Mitä konkreettista hyötyä siitä on Ilvekselle, että huhut ovat positiivisia. Mehän voimme pistää huhuja, että Crosby tulee Ilvekseen, mutta se ei lämmitä ketään. Tässä tarvitaan positiivisia tekoja, ei sanoja.

On olemassa useiden "luotettavien tahojen" levittämiä realistisia huhuja ja vaikkapa tekaistuja huhuja "Crosbystä", jotka on helppo ampua alas perättöminä.

Tilanne on kuitenkin se, että neuvotteluja uusien omistajien ja sponsorien kanssa käydään koko ajan. Lisäksi myös uusien pelaajien kanssa neuvotellaan ja myös sopimuksia on saatettu tehdä. On mielestäni vain hyvä asia, jos positiivisia huhuja uusista omistajista ja pelaajahankinnoista liikkuu edes jossain määrin.

Jos sen sijaan huhujen mukaan kaikki mahdolliset uudet omistajaehdokkaat olisivat vetäytyneet neuvottelupöydästä, viimeisetkin sponsorit olisivat hylkäämässä Ilvestä eikä uusia pelaajasopimuksiakaan olisi tulossa, olisin huomattavasti huolestuneempi.

Kannattaa muistaa, että huhujen pohjalla on joskus myös totuuden siemen. Siksi olen huomattavasti tyytyväisempi positiivisiin kuin negatiivisiin huhuihin. Silti kannattaa muistaa, että huhut ovat vain huhuja ja varsinaisia tiedotustilaisuuksia on todennäköisesti odotettavissa vasta kauden päätyttyä.

Hyvä kirjoitus ja ymmärrän kyllä pointin. Kuten itsekin kirjoitin, niin viikon verran karsinnoista annan aikaa.. mutta jos Pertun sopimus julkistetaan jo aikaisemmin olen valmis antamaan lisäaikaa ;)

Palstan ikioma Nomahan huhuili kuukausi sitten, että uusien omistajien kanssa on nimet paperissa. Sen jälkeen mukaan tuli toinen osapuoli jonka kanssa neuvotellaan viikko. Nyt näistä tapahtumista on jo sen verran aikaa, että jotain konkreettista pitäisi olla tapahtunut. Ehkä nimet on jo papereissa, mutta sopimus julkaistaan sarjapaikan varmistumisen jälkeen. Tämän logiikan ymmärrän kyllä, mutta jotain sopimuksia siis pitää olla jo tehtynä!

zorro

Vakiokokoonpanossa

Tarinankertoja sanoi:
Jos on, niin olisi kiva ihan vaikka kuulla siitä.. ja toki siitä haluaisi kuulla myös sponssit, pelaajat, satunnaisyleisö.. Eli loogisena johtopäätelmänä; Mitään valoa ei ole tunnelin päässä näkyvissä (ellei sitten se vastaan tuleva juna), koska siitä ei ole mitään kerrottu

Surullista.

Omiin korviini kantautuneiden tietojen mukaan sponsorit sekä pelaajat (mahdolliset hankinnat sekä joille halutaan jatkoa) ovat saaneet kuulla kaiken oleellisen.

Koita nyt ymmärtää arvoisa palstaveli, että tiettyjä asioita ei voi tai kannata julkaista vielä nyt. Ensin tiedotetaan sponsoreita sekä pelaajia ja kun pakka on ns. kasassa näiden osalta, voidaan tiedottaa asiat julkisesti. Tähän vaikuttavat tietysti myös liigan säännöt.

Ketään ei edelleenkään palvele se, että Ilves nyt juuri ennen karsintoja alkaisi paukuttelemaan henkseleitään : " Tulevalla kaudella taistelemme sijoista X, joukkueeseen on hankittu jo X kpl EHT tason pelaajaa".

A) tuo antaa Ilveksestä jälleen kerran ylimielisen kuvan
B) kyseinen uutisointi antaa lisädraivia melko varmasti Mestis porukalle -> "Noi siis ei pidä meitä minään, kun jo kuuluttelee ensi kaudesta"
C) kyseisenlainen uutisointi voinee vaikuttaa tällä hetkellä pelaavien pelaajien suoritustasoon /motivaatioon joilla sopimus katkolla: "Ne on siis hommannut jonkun mun tilalle, no vittuakos tässä"

Onko siis mitenkään mahdollista, että Ilves tekee taustalla töitä, pelaajasopimuksia, sponssisopimuksia jne. yms. Mutta haluaa ensin hoitaa menevän kauden alta pois ja tämän jälkeen aloittaa ns. "Puhtaalta pöydältä" tiedottaen tarkemmin "Paluusta Menestykseen" sekä julkaisemalla uudet hankinnat?

Tarinankertoja

Luottopelaaja

jep jep.. operoidaan niillä huhuilla jälleen, voiko olla typerämpää strategiaa tilanteessa, jossa huhuilla on operoitu kymmenienvuotta ja täysin päin persettä on mennyt odotukset vs. toteutuma.

Yrityksestä ei tihku mitään tietoja tai sitten se tiedottaa, tai muussa tapauksessa sen voi tulkita epäonnistumiksesi.

Maltillisen Nuorison pyöreässä pöydässä riittää puheita, vaan ei tekoja mutta näistä sitten TBK:t jakelee huhuja. . . ja näihin pitäisi vielä positiivisesti suhtautua? Tai että ylipäätän on hienoa että on huhuja…

Erikoinen on Tampereen Ilveksen tilanne, ei muuta voi sanoa.

jep, momentum omistajavaihdostiedottamiseen ennen karsintoja on mennyt, mutta järkyttävän huonoa mainosta on huudella sutta huhujen muodossa, kun uskottavuus kuulioiden korvissa on lähinnä 0.

Tällä kertaa se on oikee susi
Tällä kertaa tää pitää paikkansa
Tällä kertaa se Vinnie pistää nimeä alle
Tällä kertaa on oikeasti joku strategia jota Tällä kertaa oikeasti jalkautetaan toimintaan ja Tällä kertaa huhuilijoiden motiivi onkin joku muu kuin nettipippelin kasvatus.

Mää en suden huudolla persettäni nosta, ennen kun se eteen tallustelee.

Pelakkoon TBK.t sillä välin naapurin laariin luomalla odotuksia jotka ei täyty.

WsQ

Luottopelaaja

Rauman Kukko sanoi:
Kuten itsekin kirjoitin, niin viikon verran karsinnoista annan aikaa.. mutta jos Pertun sopimus julkistetaan jo aikaisemmin olen valmis antamaan lisäaikaa ;)

Kun konkretiaa kerran huudellaan, niin kerro nyt vielä konkreettisesti mitä sinun antamasi aika vaikuttaa mihinkään ja mitä tapahtuu jos se loppuu?

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa

WsQ sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Kuten itsekin kirjoitin, niin viikon verran karsinnoista annan aikaa.. mutta jos Pertun sopimus julkistetaan jo aikaisemmin olen valmis antamaan lisäaikaa ;)

Kun konkretiaa kerran huudellaan, niin kerro nyt vielä konkreettisesti mitä sinun antamasi aika vaikuttaa mihinkään ja mitä tapahtuu jos se loppuu?

Minun asettamani aikaraja on hieman sama kuin Maya-kulttuurin kalenterin loppu.. Eipä tietenkään minun asettamilla aikarajoilla ole tuon taivaallista merkitystä, mutta itse olen vielä kerran valmis uskomaan muutokseen tiettyyn pisteeseen asti. Kun aikaraja täyttyy ja mitään ei tapahdu, olen taas kerran pettynyt. Silti koitan parhaani mukaan kannustaa!

Jos olisin ison firman omistaja, niin tekisin Ilvekselle tarjouksen mistä ei voi kieltäytyä tuohon omaan aikarajaan liittyen :)

M_M

Vakiokokoonpanossa

Tarinankertoja sanoi:
jep jep.. operoidaan niillä huhuilla jälleen, voiko olla typerämpää strategiaa tilanteessa, jossa huhuilla on operoitu kymmenienvuotta ja täysin päin persettä on mennyt odotukset vs. toteutuma.

Yrityksestä ei tihku mitään tietoja tai sitten se tiedottaa, tai muussa tapauksessa sen voi tulkita epäonnistumiksesi.

Odota nyt hyvä mies sitä kauden päättymistä rauhassa. Voit jättää huhut omaan arvoonsa, koska huhut eivät ole todennäköisesti Ilves-johdon aikaansaannoksia. Odota virallisia tiedotteita ja arvostele johtoa vain virallisten tiedotteiden pohjalta.

Yritystoiminnassa ja neuvotteluissa on aina useita osapuolia. Yleensä huhut lähtevät liikkeelle aivan muiden tahojen kuin yritysjohdon tai edes yrityksessä työskentelevien henkilöiden toimesta. Esimerkiksi pelaaja-agentit vedättävät usein palkkoja sopivilla huhuilla. Myös itse pelaajat ja pelaajien lähipiiri saattavat huhuilla ennen aikojaan uusista sopimuksista. Usein myös tärkeisiin sidosryhmiin kuuluvat henkilöt saattavat levittää huhuja, vaikka yritysjohto olisi nimenomaan painottanut salassapidon tärkeyttä. Yritys ei ole mikään suljettu instanssi, joka voisi käydä neuvotteluja ilman muita osapuolia. Näille eri neuvotteluosapuolille joudutaan luonnollisesti paljastamaan yrityksen toimesta myös keskeneräisiä ja salassapidettäviä tietoja. Siksi onkin typerää syyttää yritysjohtoa huhuista.

Ilves-johto on tehnyt nykytilanteessa hyvää työtä. Vaikka kassa oli käytännössä tyhjä, saatiin Ilvekseen hankittua peräti kolme NHL-vahvistusta. Ilves teki myös hyvissä ajoin sopimuksen erittäin lupaavan nuoren valmentajan kanssa, jonka myötä Ilveksen pelillinen identiteetti on tuleville kausille selkeämpi ja ennen kaikkea parempi kuin aikoihin. Sekä jatkosopimukset että muutamat uudet sopimukset on tehty nimenomaan uuden valmentajan toiveiden mukaan. Lisäksi Ilveksessä antaa loppukauden ajan näyttöjä muutama potentiaalinen pelaaja. Kaiken tämän päälle käydään neuvotteluja uusien sponsorien ja omistajakandidaattien kanssa ja tavoite on selkeä: Manngårdin omistusosuuden vähentäminen mahdollisimman pieneksi ja omistuspohjan laajentaminen sekä rahoitustilanteen nostaminen hyvälle tasolle.

Mitä muuta Ilveksen johdolta olisi voinut vaatia olosuhteet huomioon ottaen?

Kuten jo moneen kertaan on todettu, Ilves on karsintojen vuoksi siinä tilanteessa, että ei ole realistista odottaa merkittäviä tiedotteita ennen sarjapaikan varmistumista. Siihen saakka saamme tyytyä huhuihin, joiden pohjalta spekulointia tulevasta kaudesta voi harrastaa, mikäli innostusta riittää spekuloida mahdollisesti perättömienkin huhujen pohjalta.

En ymmärrä haluasi jatkuvasti moittia ja mustamaalata Ilveksen johtoa ilman kunnon perusteita.

Lipunmyyjä

Tulokas

M_M:n kanssa samoilla linjoilla.
Ilveksen suuri ongelma on ollut jo pitkään kaiken muun ohella jakautuminen eri leireihin. Siitä olisi myös päästävä eroon.

En ymmärrä alkuunkaan eräiden täällä ja Jatkoajassa kirjoittavien henkilöiden peruskaunaista asennetta Ilvekseen, samalla kun kuitenkin esiinnytään joukkueen fanina. Kyse ei voi olla kuin trollista. Helppoa ei ole ollut, se on selvä, mutta joskushan täältä aallonpohjasta on noustava.
Ja minun saamani viestit kertovat myöskin, että lähellä käännekohtaa ollaan. Toivotaan että se tulee nopeasti. Mutta sitä ei varmastikaan helpota nämä äärimmäisen negatiiviset viestit, joita jotkut laittavat. Kun Ilveksen johto otti niihin kantaa sanomalla että suurin osa niistä on perättömiä, niin selin oli paha. Kun samalla kerrottiin, että asiat vievät aikaa, niin sekin oli paha.

Ja kuitenkin koko ajan vaaditaan jotakin tapahtuvaksi. Jos on monta osapuolta ja tekijää, kuten kai Ilveksenkin kohdalla on, niin ratkaisu ei synny käden käänteessä eikä siten, että nyt vaaditaan ratkaisua.

Odottavan aika on pitkä, mutta ainakin minä jaksan odottaa vielä jonkin aikaa, koska uskon muutoksen tulevan.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

Kyse on pettymyksestä. Turhautumisestakin. Kaikenlaista on männä vuosina luvattu, mutta niin kovin vähän on lopulta saatu. Kyllä siinä kovempikin vani koulitaan kyyniseksi ja epäluuloiseksi kaikkea positiivista kohtaan. Jokainen negatiivinen uutinen ja huhu on helpompi uskoa todeksi.

Kaikesta huolimatta olen itse valmis antamaan uudelle johdolle mahdollisuuden näyttää osaamistaan. Nyt on tullut rohkaisevaa signaalia siltä suunnalta, enää tarvittaisiin niitä tekoja. Ja tunnetustihan sanojen konkretisoituminen teoiksi on vaikeaa, Ilves-Hockey Oy:n kohdalla valitettavan usein mahdotonta.

Katsellaan keväällä tulokset.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Annan mielelläni uudelle johdolle ja omistajille aikaa rakentaa, kunhan saan varmuuden heidän oikeasta olemassa olostaan.
Jos se menee taas niin, että ketään ei löytynyt ja Manngard lainaa rahaa OMALLE seuralleen, isolla korolla, niin sitten saa olla ja LOPULLISESTI.

Slangenburger

Rivipelaaja

Tilanne nyt vaan on se, että tätä paskanjauhantaa ja katteettomia lupauksia on kuunneltu jo vuosikausia. Tontut toimistolla vaihtuu mutta tarinoiden ja tekojen välillä on ainakin turhan usein ollut järkyttävän syvä kuilu. Ja aina löytyy näitä Toivo-Einareita jotka nielee sadut pureskelematta kerta toisensa jälkeen ilman pienintäkään kritiikkiä. Optimismi ja idiotismi eivät ole synonyymejä.

Täytyy myöntää, että itsekin uskoin näihin juttuihin ensimmäisillä kerroilla. Ja jäsen-M_M, hienoa kun olet päässyt sisäpiiriin oluenkantajaksi. Turha tässä on kaltaistesi wannabe-jääskeläisten keskustelupalstalaisiin optimismia luoda. Vain teot ratkaisee. Niinkuin joku viisas on joskus seinään kirjoittanut.

M_M

Vakiokokoonpanossa

Slangenburger sanoi:
Tilanne nyt vaan on se, että tätä paskanjauhantaa ja katteettomia lupauksia on kuunneltu jo vuosikausia. Tontut toimistolla vaihtuu mutta tarinoiden ja tekojen välillä on ainakin turhan usein ollut järkyttävän syvä kuilu. Ja aina löytyy näitä Toivo-Einareita jotka nielee sadut pureskelematta kerta toisensa jälkeen ilman pienintäkään kritiikkiä. Optimismi ja idiotismi eivät ole synonyymejä.

Ongelmasi on se, että syyttelet ties ketä paskanjauhannasta, katteettomista lupauksista tai optimismista, mutta osoitat todellisen typeryytesi siinä, ettet osaa perustella, miksi esität syytöksiäsi nykyistä Ilves-johtoa tai jopa keskustelupalstalle kirjoittavia faneja kohtaan.

Aivan ensiksi voisit suuressa viisaudessasi kertoa mitä virheitä toimitusjohtaja Heikki Tarvaisen aikakaudella on tehty ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Sen jälkeen voisit myös edes yrittää luetella ne katteettomat lupaukset, joita Tarvaisen aikana on annettu.
Olisiko esimerkiksi Tuokkola pitänyt jättää palkkaamatta tai olisiko Manngårdin omistusosuuden vähentämiseksi tarkoitettu suunnattu osakeanti pitänyt jättää järjestämättä? Vai epäiletkö jostain syystä, ettei osakeantia ole edes järjestetty?

Mielestäni on suorastaan typerää syyllistää esimerkiksi Tarvaista sen vuoksi, että edellisillä kausilla Raunion ja Meskasen johtama Ilves-organisaatio antoi osittain jopa perättömiä lupauksia, eikä missään vaiheessa pystynyt lunastamaan niitä odotuksia, joita Ilves-faneilla aivan perustellusti oli. Todettakoon, että olen myös tuonut kommenteissani esille pettymykseni Ilves-johdon toimintaan aiempina vuosina.

Slangenburger sanoi:
Täytyy myöntää, että itsekin uskoin näihin juttuihin ensimmäisillä kerroilla. Ja jäsen-M_M, hienoa kun olet päässyt sisäpiiriin oluenkantajaksi. Turha tässä on kaltaistesi wannabe-jääskeläisten keskustelupalstalaisiin optimismia luoda. Vain teot ratkaisee. Niinkuin joku viisas on joskus seinään kirjoittanut.

Itse olen vain todennut, että nykyinen Ilveksen johtoporras on toimitusjohtaja Tarvaisen johdolla selviytynyt tähän mennessä hyvin, kun otetaan olosuhteet huomioon. Olen myös todennut, että todennäköisesti tiedotteet mahdollisista uusista omistajista ja uusista vahvistuksista saadaan vasta karsintojen jälkeen. Samalla olen kuitenkin todennut, että huhut ovat vain huhuja, jotka kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Jos ennen ensi kauden alkua omistajarintamalla ei tapahdu mitään, olen pettynyt. En kuitenkaan näe järkevänä, että lähtisin kovin sanoin arvostelemaan esimerkiksi omistusjärjestelyjä silloin, kun järjestelyt ovat vielä kesken. En myöskään näe järkevänä arvostella Ilves-johtoa satunnaisten huhujen pohjalta. Kuten totesit, vain teot ratkaisevat. Siksi suosittelen, että sinäkin arvioisit Tarvaisen johtaman Ilveksen toimia nimenomaan tiedossa olevien tekojen perusteella.

Aiotko jatkossakin syyttää ilman perusteluja kaikkia Ilveksen johtoportaaseen nimitettyjä uusia henkilöitä paskanjauhajiksi ja katteettomien lupauksien tekijöiksi? Jos aiot, niin miksi?

N-CoRe

Vakiokokoonpanossa

Harvoin sanon näin ja sori OT, mutta ylläoleva on yksinkertaisesti loistava teksti erinomaisilla perusteluilla joten iso peukku siitä

Tarinankertoja

Luottopelaaja

M_M sanoi:
olisiko Manngårdin omistusosuuden vähentämiseksi tarkoitettu suunnattu osakeanti pitänyt jättää järjestämättä? Vai epäiletkö jostain syystä, ettei osakeantia ole edes järjestetty?

Koskas tämä on tehty? Viimeisin tiedote puhuu vain neuvotteluista ja yksikään osake ei ole muuttanut uuteen osoiteseen.. Vai olenko missanut jotain?

Osakeantia ei ole järjestety, ennen kuin osakkeet on jollekulle merkitty. Siitä taas pitäsi informoida muita omistajia... Eli eip ole järjestetty, ellet nyt sitten omaa jotain tietoa asiasta. Omaatko?

M_M sanoi:
Mielestäni on suorastaan typerää syyllistää esimerkiksi Tarvaista sen vuoksi, että edellisillä kausilla Raunion ja Meskasen johtama Ilves-organisaatio antoi osittain jopa perättömiä lupauksia, eikä missään vaiheessa pystynyt lunastamaan niitä odotuksia, joita Ilves-faneilla aivan perustellusti oli.

Niin, suurinta paskaahan on jauhettu kylläkin Honkalehto & Sortsipojat aikana. Lupauksia jotka eivät koskaan täyttyneet (et varmaan tosisas ala kyseleen näiden perään, kun niitä ei viitsis uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan kerrata joka -tun palstalla). Mutta Meskanen ja Raunio ei tainnu olla TBK:n mieleen, joten tottakai kaikki on heidän syytään.. unohtamatta nyt tietty Lummetta, sekin on TBK:n mielestä "ihamp".

Ja kenelläs se Tarvainen nyt olikaan töissä? Ilveksellä? Ehei, eiköhän Tarvainen ole ihan Honkalehdon palkkalistoilla ja tekee TJ hommia Honkalehdon alaisena samalla kun Honkalehto huolehtii myynnistä... ulkoistettuna toimintana.

Ei silti, Tarvainen on antanut isestään erittäin hyvän kuvan, eip pahaa sanottavaa... Mutta on siis osto TJ, ei aito TJ. Eli kenen pilliinpuhaltaminen on se määräävin? Honkkiksen, Jössen, Vinnien... Ilveksen? Who knows (ja siksi TJ on yrityksen suorassa palveluksessa, yx niitä harvoja vakansseja jota ei aika olellisista syistä ulkoisteta, miksi ulkoistettiin? Hyvä kysymys, johon tuskin tulee vastausta, koska se lienee arvauksena aika karu... muuten ei ois saatu ketään)

M_M sanoi:
Itse olen vain todennut, että nykyinen Ilveksen johtoporras on toimitusjohtaja Tarvaisen johdolla selviytynyt tähän mennessä hyvin, kun otetaan olosuhteet huomioon.

Täh? Joukkue on menossa karsintaan ylivoimaiena liigajumbona, joukkue jolla käy 4000k katsojaa /matsi tälläkin kaudella (vrt vaikka Kerho tai Saipa tai fuckin Kalpa). Jos pitää onnistuneena nykyjohtoa, on kyllä rima alhaalla...

Ja kuka tähän tilaan on seuran ajanut? No kyllähän tässä nyt sopiikin Vinnie setä ja Jääkeläinen & co unohtaakin. Totta kai.. Ja sinä tosissasi kyselet miksi suhtautumien on epäluuloista? Jösse pyörii toimistolla, Vinne omistaa edelleen 58%, pelaajia ulostettin siirtorajalla, joukkue karsii..

Noh, eihän tää huonomminkaan voi mennä, vai voiko?

Käynnissä on TBK:n HautamaanPuhtaaksiKiillotus ja TäydellisenPerikadonSählääjät pyörii edelleen toimistolla.

TBK:n HPK ja TPS rok rok rok

On uskottavaa menoa on. Ja jos sun sanomas on "uskokaa", niin olethan kyllä aika naivi, jos sillä pohjalla lähdet "kuuliaisuutta" peräämään.

ILVES on, kaikesta huolimatta. Ja SynnitAnnetaaIlmanPuheitaAnteeksi, jos tän kauden jälkeen nähdään uusi organisaatio uusin miähin. Jos ainoastaan kannetaan kaivoon vettä samoilla omistajilla ja samoilla toimistohempoilla.. käy kuten kaivoon kannetulle vedelle käy...

M_M

Vakiokokoonpanossa

Tarinankertoja sanoi:
M_M sanoi:
olisiko Manngårdin omistusosuuden vähentämiseksi tarkoitettu suunnattu osakeanti pitänyt jättää järjestämättä? Vai epäiletkö jostain syystä, ettei osakeantia ole edes järjestetty?

Koskas tämä on tehty? Viimeisin tiedote puhuu vain neuvotteluista ja yksikään osake ei ole muuttanut uuteen osoiteseen.. Vai olenko missanut jotain?

Osakeantia ei ole järjestety, ennen kuin osakkeet on jollekulle merkitty. Siitä taas pitäsi informoida muita omistajia... Eli eip ole järjestetty, ellet nyt sitten omaa jotain tietoa asiasta. Omaatko?

Olen pahoillani, jos sanamuotoni eivät olleet sillä tasolla, että juuri sinä olisit ymmärtänyt mitä tarkoitin. Osakeannin kohdalla käytetään termiä osakeannin onnistuminen mm. silloin, kun liikkeelle lasketut osakkeet on onnistuneesti merkitty.

Voit lukea lisää osakeannin järjestämisestä mm. seuraavalta sivulta, kohdasta 2.2 Osakerahoituksen järjestäminen:
http://www2.te-keskus.fi/new/julkaisut/tiivis5.htm

Jotta ymmärtäisit minkä osakeannin järjestämistä tarkoitin, niin viittasin osakeantiin, josta mm. YLE uutisoi 26.11.2012: Ilves järjestää osakeannin - tilinpäätös lähes puoli miljoonaa tappiollinen
Linkki:
http://yle.fi/urheilu/ilves_jarjestaa_osakeannin_-_tilinpaatos_lahes_puoli_miljoonaa_tappiollinen/6392021

Myöhemmin kommentoin myös: "En kuitenkaan näe järkevänä, että lähtisin kovin sanoin arvostelemaan esimerkiksi omistusjärjestelyjä silloin, kun järjestelyt ovat vielä kesken."
On valitettavaa, ettet kommentistani ymmärtänyt, että tarkoitin omistusjärjestelyjen ja siten siis osakeannin olevan vielä kesken.

M_M

Vakiokokoonpanossa

Tarinankertoja sanoi:
M_M sanoi:
Itse olen vain todennut, että nykyinen Ilveksen johtoporras on toimitusjohtaja Tarvaisen johdolla selviytynyt tähän mennessä hyvin, kun otetaan olosuhteet huomioon.

Täh? Joukkue on menossa karsintaan ylivoimaiena liigajumbona, joukkue jolla käy 4000k katsojaa /matsi tälläkin kaudella (vrt vaikka Kerho tai Saipa tai fuckin Kalpa). Jos pitää onnistuneena nykyjohtoa, on kyllä rima alhaalla...

Jo kauden alkaessa ja viimeistään silloin, kun Tarvainen tuli puikkoihin, oli tilanne haastava. Tarvaisen aikakaudella on lähtökohdat huomioonottaen tehty paljon hyviä ratkaisuja ja toimenpiteitä, joista olen aiemmissa viesteissäni maininnutkin.
Kerroppa siis seuraavaksi mitä Tarvaisen aikakaudella olisi pitänyt tehdä toisin?

Kommenttisi ovat päivästä toiseen aivan turhanpäiväistä valittamista, koska hyvin harvoin osaat edes perustella väittämiäsi. Olosuhteet ja lähtökohdat kannattaisi aina huomioida, kun arvostelee nykytilannetta ja Ilves-johdon toimia Tarvaisen aikakaudella.

M_M

Vakiokokoonpanossa

Tarinankertoja sanoi:
On uskottavaa menoa on. Ja jos sun sanomas on "uskokaa", niin olethan kyllä aika naivi, jos sillä pohjalla lähdet "kuuliaisuutta" peräämään.

Missä perään "kuuliaisuutta"?

Lähinnä minua kummastuttaa se, että sinä olet arvostelemassa Ilves-johtoa mahdollisesti perättömienkin huhujen pohjalta, minkä lisäksi vaadit tiedotteita tilanteessa, jossa tiedotteita ei ole todennäköisesti edes järkevää tai mahdollista antaa.

Minä pyrin arvioimaan realistisesti Ilves-johdon ja Ilveksen suorituksia kunkin kauden osalta, kunkin johtoportaan alaisuudessa tekojen sekä virallisien tiedotteiden pohjalta muistaen samalla lähtökohdat ja käytettävissä olevat resurssit.