Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy varmaan todeta, että olkoon muutos mikä tahansa, parempaan suuntaan ollaan aina menossa.punakone sanoi:Paljastetaan nyt hieman verhojen välistä..organisaatioon tulee muutoksia(selkeytyy)..ja muut asiat selviää tulevien viikkojen aikana...parempaan suuntaan olla edelleen menossa...
Täytyy varmaan todeta, että olkoon muutos mikä tahansa, parempaan suuntaan ollaan aina menossa.
Se onni on pohjalla olossa.
Hauskaa. Mietin päivällä ihan samaa. Tarkistin jo auton torvenkin toiminnan...Ilveksenmiäs sanoi:Voisi kyllä oikeasti järjestää torijuhlat, jos aihetta ilmenee.. Näkisi taas Tapparafanitkin, mitä on kiekkokulttuuri.
Kesäloma alkoi tänään, joten olen ainakin vapaa öisin.Tupsukorva35 sanoi:Aletaanko jakelemaan yövuoroja? 8)
Jarpeez sanoi:Kesäloma alkoi tänään, joten olen ainakin vapaa öisin.Tupsukorva35 sanoi:Aletaanko jakelemaan yövuoroja? 8)
Tupsukorva35 sanoi:Täällähän voisi järjestää saman, kun HIFK-fanit Jatkiksen puolella eli kellon ympäri kaikki vuorollaan valvovat ja odottavat The Tiedotetta. HIFK:ssa taidettiin odottaa uutta koutsia Sopan tilalle ja täällä sitten venataan uutta/uusia omistajaa.
Dominaattori sanoi:Kyllä sieltä varmaan try-out pelaajien jatkot ainakin selvitetään, muuta tuskin tulee. Pessimisti ei pety.
Mielelläni olen väärässä.
Infernaalinen tunkkiruni sanoi:Nyt kaikki Ilvekset samppanjat auki! Tällä viikolla pamahtaa!