LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Näppäimistö rikki/kynät kateissa?
Näppäimistö rikki/kynät kateissa?
Tupsukorva35 sanoi:Tänään ei ole pamahtanut kuin ovi kiinni ulos mentäessä.
punakone sanoi:Aamun kevennys:http://www.youtube.com/watch?v=EkrKyj4HX-M
Jarno Saarinen sanoi:Tilikausi on siis päättynyt, nykyinen johto siis tekee tilinpäätöksen ja nykyiset omistajat joutuvat tekemään tarvittavat järjestelyt yhtiön vakavaraisuuden ja maksukyvyn säilyttämiseksi. Huhujen mukaan tappiota on tulossa, ne ja mahdollisesti erääntyneet/erääntyvät pääomalainat jne on kyettävä kattamaan uusin sopimuksin.
En pidä kovinkaan uskottavana että kukaan sijoittaisi puupenniäkään osakeantiin kunnes tähänastiset sitoumukset on setvitty viimeistä piirtoa myöden. Juhannus tulee vastaan kovin äkkiä. Mielestäni hallitus on epäonnistunut tavoitteissaan saada se 100k uutta osaketta omistajilleen ja yhtiön vakautettua.
Toivottavasti olen väärässä mutta pahaa pelkään että vakuuttelut paremmasta huomisesta, uusista omistajista ja toivosta on palturia ja omistaja tunkkaa juuri sen verran että henki pihisee ja kaivanto syvenee. Lienee niin että kaivanto on liian syvä, että sieltä noustaisiin kunnes kiiltonahkakenkä fanimme ymmärtää luopua saatavistaan.
Kuoppa oli männä syksynä jossain 2M paikkeilla ja lienee kasvanut rutkasti, kun kerran akuuttia kassa kriisiäkin on syksyn mittaan ollut (maksamattomat palkat).
Tilanne lienee erittäin vaikea, yhtiöllä on paljon velkaa josta nykyiset omistajat pitävät kynsin hampain kiinni ja lähitulevaisuudessa vaaditaan rutkasti lisärahoitusta, että operatiivinen toiminta saadaan rullaamaan ja voidaan edes haaveilla talouden saamisesta pyörimään omillaan. Tarvitaan melkoinen Kroisos Pennonen.... Toivottavasti se jostain on jo löydetty, epäilen.
Vaihtoehdot lienee,
a) joku maksaa ilveksestä sen mitä toiminnan vakauttaminen vaatii + ottaa ne velat kontolleen. (epäilen)
b) velkojat luopuvat isosta osasta saataviaan ja kuuluisa joku rahoitttaa tulevaisuuden (skenaario jota luulen tavoitellun mutta perseelleen lienee mennyt)
c) Mikään ei muutu kituutus jatkuu kunnes pudotaan
d) Omistaja kyllästyy ja antaa konkurssin siivota pesän, urheilullinen katastrofi
Miten muuten tämä farssi voi päättyä? kertokaahan joku viisaampi,
Keinosen nimipäivää odotellen Jarno
toskala sanoi:Voisiko nimimerkit "tunkkiruni" ja "punakone" tulla kertomaan mikä juhlapäivä Ilves-faneilla tänään on? Ainoa pullo joka tässä taloudessa tänään korkattiin sisälsi kotimaista keskiolutta ja syynä oli vain ja ainoastaan tämän Ilves-merkkisen kestovitutuksen lääkitseminen. Vai Ilveksen ensi kauden sarjaohjelman julkaiseminenko se kauan odotettu ja pantattu uutinen on?
Periaatteessa mitään odotettavaahan ei ollut. Parin nimimerkin nettihuutelu sai kuitenkin taas aikaan sen varovaisen odotuksen että josko sittenkin tänään olisi se päivä mitä on vuosikaudet odotettu. Ja kieltämättä nuo pari päivää oli ihan mukavia haaveilla omistajuusjärjestelyistä ja siitä että Ilves saisi oikean mahdollisuuden. Mutta niinhän ne haaveet kuitenkin kaatuu, kun ei niillä mitään realismia ole. Nuo epärealistiset haaveet onkin enää oikeastaan ainoa asia, mikä auttaa jaksamaan tätä synkkää ja valotonta taivalta Ilves-kannattajana.
Eipä kai sieltä mitään ole tulossa, ja jos onkin niin vain huonoja uutisia. (Oikeastaan Ilves-fanille ei ole enää olemassa muuta kuin huonoja tai oikein huonoja uutisia). Mennään tällä samalla kaavalla ja odotetaan vain koska Ilveksen tarulle isketään se lopullinen kuolinisku.
punakone sanoi:Paljastetaan nyt hieman verhojen välistä..organisaatioon tulee muutoksia(selkeytyy)..ja muut asiat selviää tulevien viikkojen aikana...parempaan suuntaan olla edelleen menossa...
Jesse 11# sanoi:punakone sanoi:Paljastetaan nyt hieman verhojen välistä..organisaatioon tulee muutoksia(selkeytyy)..ja muut asiat selviää tulevien viikkojen aikana...parempaan suuntaan olla edelleen menossa...
Olikohan tämä yksi niistä viesteistä jonka mukaan monet odottivat jonkinlaista tiedoitustilaisuutta.
Näytä minulle yksi viesti missä olen sanonut et tänään on tiedotustilaisuus?Vai etkö osaa lukea tai ymmärrä kirjoitusta.
Baloun sanoi:Jesse 11# sanoi:punakone sanoi:Paljastetaan nyt hieman verhojen välistä..organisaatioon tulee muutoksia(selkeytyy)..ja muut asiat selviää tulevien viikkojen aikana...parempaan suuntaan olla edelleen menossa...
Olikohan tämä yksi niistä viesteistä jonka mukaan monet odottivat jonkinlaista tiedoitustilaisuutta.
Tuossa kirjoituksessa en kuitenkaan havaitse että tästä päivästä olisi mitään kerrottu.
toskala sanoi:Näytä minulle yksi viesti missä olen sanonut et tänään on tiedotustilaisuus?Vai etkö osaa lukea tai ymmärrä kirjoitusta.
En kysynyt että missä on Ilveksen tiedotustilaisuus vaan mikä juhlapäivä tänään Ilves-faneilla pitäisi olla.
Jarno Saarinen sanoi:Vaihtoehdot lienee,
a) joku maksaa ilveksestä sen mitä toiminnan vakauttaminen vaatii + ottaa ne velat kontolleen. (epäilen)
b) velkojat luopuvat isosta osasta saataviaan ja kuuluisa joku rahoitttaa tulevaisuuden (skenaario jota luulen tavoitellun mutta perseelleen lienee mennyt)
c) Mikään ei muutu kituutus jatkuu kunnes pudotaan
d) Omistaja kyllästyy ja antaa konkurssin siivota pesän, urheilullinen katastrofi