Topi sanoi:
Battery sanoi:
Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!
Nykymeno. Puhutaan sitten nykyhetkestä.
Ilves on ulkona pudotuspeleistä ja katsojamäärät ovat perseestä joten tappiota on taas tulossa taloudellisesti. Rahaa ei ole hankkia kunnon vahvistuksia eikä rahaa ole pitää kasvatettuja huippuja.
Eli vituiksi menossa. Tätä on nykyhetki kun haluat niin kirjaimellisesti katsoa vai väitätkö muuta!?
Miten ihmeessä voit sanoa jo tässä vaiheessa sarjaa että Ilves on ulkona pudotuspeleistä? Ilveksellä on vielä 54 ottelua eli on mahdollista ottaa 162 pistettä! IS:n vai oliko se IL:n mukaan katsojamäärissä Ilves ei ole kuin muutamia kymmeniä alle viime kauden määrän. Mistä sinä tiedät ettei vahvistuksia olisi tulossa!?
Ja vielä. Kiitos sinulle kannustavista viesteistäsi! Kätken ne sisimpääni. Ne lämmittävät kummasti "elämäänsä kyllästynyttä vanhaa pierua"!
Sinä itse saivartelit etkä halunnut puhua viidestä vuodesta vaan nykyhetkestä ja nykymenosta. Niin puhutaan niistä sitten. Kirjaimellisesti ja pilkkua nussien kuten sinä teet. Nykyhetkessä Ilves on ulkona pudotuspeleistä, kolmen pelin tappioputkessa ja yleisömäärät ovat surkeita.
Tuo kertoo paljon sinun ymmärryksestäsi ja tyylistäsi jos viittaat sokeasti johonkin Iltapäivälehteen, että Ilveksen yleisökeskiarvo on muutamia kymmeniä alle viime kauden. Et näe selkeitä faktoja, nykyisiä surkeita yleisömääriä, Ilveksen huonoja otteita kentällä sekä valehtelua mediassa. Päättele siitä mihin suuntaan yleisömäärät entisestään menevät. Siinä ei paljoa toivo ja usko auta.
Ja muuten, en sanonut tietäväni että vahvistuksia ei ole tulossa. Miksi muiden pitää tietää mutta sinulle riittää vain usko perusteluksi? Kaikki nyt vaan viittaa siihen että
vahvistuksia, pisteitä muissa sarjoissa paukuttaneita pelaajia, ei ole Ilvekseen tulossa. Saattaa sieltä joku miikkamännikkö tai matiasmyttynen tulla.