Ilveksen nykytilanne

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Aikalisä2014 sanoi:
Nykymenolla KHL on historiaa jo ennen kautta 2016-2017 ei vaan järjen häivää....vähän kuin tää ipan nykymenokin.

Kerropa nyt edes yksi asia jossa ei ole järjen häivää!

Topin yltiöpäinen optimismi? ;) Sitä ei pysty järkisyillä perustelemaan.

"The force is strong with this one" - D. Vader, avaruus
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 649
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei kannata herkistyä, tuo kommentti oli vain taas yksi osoitus siitä että Topi on palstan pahin trolli.
Näennäisnokkelia kommentteja ärsyttämään muita kirjoittajia ja kun asioista on aina eri mieltä, saa vastauksia ja tekee itsensä huomatuksi. Tämä viimeinen onkin trollille tärkeää.
Topihan ei jää puolustelemaan kantaansa koskaan, uusi provosoiva kommentti toisaalla ajaa paremmin hänen asiaansa.
Ja pitämällä asenteensa naivin Ilvestä puolustavana tilanteessa kuin tilanteessa, pääsee myös moderaattoreiden seulan läpi - eihän positiiviset kommentit trollausta voi olla?
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Liukas Lätkä sanoi:
Topi sanoi:
Aikalisä2014 sanoi:
Nykymenolla KHL on historiaa jo ennen kautta 2016-2017 ei vaan järjen häivää....vähän kuin tää ipan nykymenokin.

Kerropa nyt edes yksi asia jossa ei ole järjen häivää!

Topin yltiöpäinen optimismi? ;) Sitä ei pysty järkisyillä perustelemaan.

"The force is strong with this one" - D. Vader, avaruus

Topi on jääkiekko-optimisti ja jalkapallopessimisti. Keskimäärin ihan realisti siis...
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Aikalisä2014 sanoi:
Nykymenolla KHL on historiaa jo ennen kautta 2016-2017 ei vaan järjen häivää....vähän kuin tää ipan nykymenokin.

Kerropa nyt edes yksi asia jossa ei ole järjen häivää!

Samaa mieltä Topin kanssa!

Ilveksessä asiat on hoidettu esimerkillisesti ja täydellä järjellä. Muut seurat ovat varmasti kateellisia ja koittavat ottaa mallia sen minkä pystyvät. Joku kolme miljoonaa euroa tappiota yhteensä on loistava taloudellinen tulos viiteen viime kauteen ja mm. pelaajapudjettimme on loistavalla tasolla kun vertaa muohin seuroihin. Urheilullinen menestys on niinikään huikeaa, kolmet karsinnat viiteen viime kauteen!

Kissa pöydälle: Eikö tätä turhantoimittaja-Topia nyt saada helvettiin täältä!?
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Suurin osa täällä toivoo Ilveksen parasta. Joidenkin mielestä konkurssi ja siitä mahdollisesti seurauksena oleva pesän puhdistus olisi parasta mitä Ilvekselle voisi tapahtua.

Ja jos joku puhuu nykymenosta niin se voi kattaa hieman pidemmän ajanjakson kuin juuri nykyhetken, esimerkiksi sen ajanjakson jona Ilves on kokoajan tehnyt turskaa satoja tuhansia per kausi.

Tokihan tämän seikan Topi ymmärrät ja tiedät, kunhan haluat saivarella.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!

Nykymeno. Puhutaan sitten nykyhetkestä.

Ilves on ulkona pudotuspeleistä ja katsojamäärät ovat perseestä joten tappiota on taas tulossa taloudellisesti. Rahaa ei ole hankkia kunnon vahvistuksia eikä rahaa ole pitää kasvatettuja huippuja.

Eli vituiksi menossa. Tätä on nykyhetki kun haluat niin kirjaimellisesti katsoa vai väitätkö muuta!?
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jaaha - Ilveksen nykytilanne on taas kiristymässä kannattajien kesken.

Täytyy muistaa, että netissä kaikki asiat ovat aika usein mustia tai valkoisia. Harmaata ei ole, eikä varsinkaan harmaansävyjä. Todellisessa elämässä sitten värikirjo on isompi. Toivottavasti Topi ei tarkoittanut minua kirjoituksellaan, lähinnä kommenttini oli "kieli poskessa" kirjoitettu, mitä hymiölläkin yritin viestittää.

Itse pidän täällä palstalla olevista "hahmoista", joista positiivisuuden ilmestymä Topi on yksi. Itselleni tulee Topista mieleen harmaantuva puutarhatonttu, joka istuu takan päällä ja katselee, kun nuoriso kinaa. Sieltä takan päältä on sitten hyvä heittää muutama hymyilevä kommentti.

Mutta aiheesta sen verran, että toivottavasti tämä palsta ja kirjoittajat pysyy sekä jopa kasvaakin. Ilves on kuitenkin se, mikä kaikkia täällä olevia kiinnostaa ja yhdistää. Mukava vaihtaa ajatuksia vaikka ns. eri vihreän sävyissä esiinnymmekin ja itse ainakin kirjoitan välillä tummanvihreänä ja välillä vaaleanvihreänä - asiasta riippuen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Liukas Lätkä sanoi:
Itse pidän täällä palstalla olevista "hahmoista", joista positiivisuuden ilmestymä Topi on yksi. Itselleni tulee Topista mieleen harmaantuva puutarhatonttu, joka istuu takan päällä ja katselee, kun nuoriso kinaa. Sieltä takan päältä on sitten hyvä heittää muutama hymyilevä kommentti.

Tämä tonttu on 100-vuotias ja nähnyt kaikki Ilveksen mestaruudet. Tonttu on jo aivan täysin höperö, ei ymmärrä nykymaailmasta enää yhtään mitään, eikä hänelle ole oikeasti juuri väliä miten Ilveksellä menee, koska on nähnyt jo elämänsä aikana niin paljon hyvää Ilvekseltä. 16 mestaruutta. Nuoret kinaa ja väittelee miten Ilves voittaisi edes yhden mestaruuden vielä joskus, mutta tämä seniili tonttu provosoi ja paasaa vaan uskosta ilman mitään perusteita ja nauraa partaansa kun kommentit vituttaa lapsia. Vanhemmat eivät tee elettäkään heittääkseen tätä täysin hyödytöntä elämäänsä kyllästynyttä vanhaa pierua pois.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 018
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!

Älä valita kun itse esittämääsi kysymykseen vastataan! Kukaan ei tietääkseni toivo Ilveksen tappioita täällä, se on vain näiden itseään muita parempana pitävien kannattajien omaa harhakuvitelmaa. Näytä toki se kannattaja tai nimimerkki joka itkee Ilveksen voittoja ja on iloinen Ilveksen tappioista.

Osa on vakuuttunut siitä että parempaa Ilvestä ei tulla näkemään ennen konkurssia. Ja itse olet sanonut ettei tämä palsta ole yhtä kuin Ilveksen kannattajat joten miksi jokaisen Ilvestä fanittavan pitäisi tänne tulla kirjoittamaan voitetun tai sitten hävityn ottelun jälkeen.

Äläkä viitsi ohittaa sinulle esitettyjä viestejä saivartelemalla ja heittäytymällä tahallisen tyhmäksi. "Nykymeno" "nykytilanne" "huono ja linjaton johtaminen ja tyhjät lupaukset" on tässä täysin sama asia. Ja se tilanne on säilynyt saman viimeiset kymmenen vuotta. Tämä ketju käsittelee Ilveksen helvetin heikkoa johtamista, taloudellista kyvyttömyytä, toimihenkilöitä ja toivotonta tulevaisuutta. Ja siksi tässä ketjussa saa puhua Ilveksen nykymenosta.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!

Nykymeno. Puhutaan sitten nykyhetkestä.

Ilves on ulkona pudotuspeleistä ja katsojamäärät ovat perseestä joten tappiota on taas tulossa taloudellisesti. Rahaa ei ole hankkia kunnon vahvistuksia eikä rahaa ole pitää kasvatettuja huippuja.

Eli vituiksi menossa. Tätä on nykyhetki kun haluat niin kirjaimellisesti katsoa vai väitätkö muuta!?

Miten ihmeessä voit sanoa jo tässä vaiheessa sarjaa että Ilves on ulkona pudotuspeleistä? Ilveksellä on vielä 54 ottelua eli on mahdollista ottaa 162 pistettä! IS:n vai oliko se IL:n mukaan katsojamäärissä Ilves ei ole kuin muutamia kymmeniä alle viime kauden määrän. Mistä sinä tiedät ettei vahvistuksia olisi tulossa!?
Ja vielä. Kiitos sinulle kannustavista viesteistäsi! Kätken ne sisimpääni. Ne lämmittävät kummasti "elämäänsä kyllästynyttä vanhaa pierua"!
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
IS:n vai oliko se IL:n mukaan katsojamäärissä Ilves ei ole kuin muutamia kymmeniä alle viime kauden määrän.

-11 viime kaudesta tähän kauteen syyskuun keskiarvo. Jos peri-ilvesmäisesti haetaan negaa, niin tällä kaudella avauspaikallisottelu oli Ilveksen kotipeli, viime kaudella se oli Tapparan. Tämän vuoksi esimerkiksi Tapparan keskiarvomuutos on viime syyskuukaudesta tämän vuoden vastaavaan -1080. Eli sikäli, jos voidaan vertailla, niin Ilveksellä olisi pitänyt olla aika paljon plussalla tuo syyskuun tulos Tappara-pelin ansiosta.

E: kyse siis syyskuun keskiarvosta, ei koko kauden.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Battery sanoi:
Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!

Nykymeno. Puhutaan sitten nykyhetkestä.

Ilves on ulkona pudotuspeleistä ja katsojamäärät ovat perseestä joten tappiota on taas tulossa taloudellisesti. Rahaa ei ole hankkia kunnon vahvistuksia eikä rahaa ole pitää kasvatettuja huippuja.

Eli vituiksi menossa. Tätä on nykyhetki kun haluat niin kirjaimellisesti katsoa vai väitätkö muuta!?

Miten ihmeessä voit sanoa jo tässä vaiheessa sarjaa että Ilves on ulkona pudotuspeleistä? Ilveksellä on vielä 54 ottelua eli on mahdollista ottaa 162 pistettä! IS:n vai oliko se IL:n mukaan katsojamäärissä Ilves ei ole kuin muutamia kymmeniä alle viime kauden määrän. Mistä sinä tiedät ettei vahvistuksia olisi tulossa!?
Ja vielä. Kiitos sinulle kannustavista viesteistäsi! Kätken ne sisimpääni. Ne lämmittävät kummasti "elämäänsä kyllästynyttä vanhaa pierua"!

Sinä itse saivartelit etkä halunnut puhua viidestä vuodesta vaan nykyhetkestä ja nykymenosta. Niin puhutaan niistä sitten. Kirjaimellisesti ja pilkkua nussien kuten sinä teet. Nykyhetkessä Ilves on ulkona pudotuspeleistä, kolmen pelin tappioputkessa ja yleisömäärät ovat surkeita.

Tuo kertoo paljon sinun ymmärryksestäsi ja tyylistäsi jos viittaat sokeasti johonkin Iltapäivälehteen, että Ilveksen yleisökeskiarvo on muutamia kymmeniä alle viime kauden. Et näe selkeitä faktoja, nykyisiä surkeita yleisömääriä, Ilveksen huonoja otteita kentällä sekä valehtelua mediassa. Päättele siitä mihin suuntaan yleisömäärät entisestään menevät. Siinä ei paljoa toivo ja usko auta.

Ja muuten, en sanonut tietäväni että vahvistuksia ei ole tulossa. Miksi muiden pitää tietää mutta sinulle riittää vain usko perusteluksi? Kaikki nyt vaan viittaa siihen että vahvistuksia, pisteitä muissa sarjoissa paukuttaneita pelaajia, ei ole Ilvekseen tulossa. Saattaa sieltä joku miikkamännikkö tai matiasmyttynen tulla.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eihän Topikaan nykyhetkestä puhu, vaan utopioi tulevaa.

Joukkueen sarjasijoitusta tai peliesityksiä suuremmassa kuvassa nykyhetkestä puhuminen edellyttäisi jotain tietoa niistä toimista, joilla Ilves-johto tällä hetkellä pyrkii pois ahdingosta. Mitään tällaisia tietoja ei ole annettu julki. Toistaiseksi siis mitään historiasta poikkeavia ratkaisumalleja ei ole esitetty, joten lienee ihan realistista odotella, että historia toistaa itseään.

Ilveksellä on kaiketi strategia nimeltä VVV*? Olisi ihan vaikka alkuun kiva kuulla, mitä tämä käytännössä pitää sisällään - ja mitä sen toteutumisen eteen tehdään tässä ja nyt. En oikein ymmärrä tätä nykyisen johdon harrastamaa "medianhallintaa", joka suorastaan ruokkii Ilveksen ympärillä kasvavaa turhautumista ja epätoivoa.

*Tai nythän sen pitäisi olla VNV.
 

Taverney

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Topi sanoi:
Battery sanoi:
Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!

Nykymeno. Puhutaan sitten nykyhetkestä.

Ilves on ulkona pudotuspeleistä ja katsojamäärät ovat perseestä joten tappiota on taas tulossa taloudellisesti. Rahaa ei ole hankkia kunnon vahvistuksia eikä rahaa ole pitää kasvatettuja huippuja.

Eli vituiksi menossa. Tätä on nykyhetki kun haluat niin kirjaimellisesti katsoa vai väitätkö muuta!?

Miten ihmeessä voit sanoa jo tässä vaiheessa sarjaa että Ilves on ulkona pudotuspeleistä? Ilveksellä on vielä 54 ottelua eli on mahdollista ottaa 162 pistettä! IS:n vai oliko se IL:n mukaan katsojamäärissä Ilves ei ole kuin muutamia kymmeniä alle viime kauden määrän. Mistä sinä tiedät ettei vahvistuksia olisi tulossa!?
Ja vielä. Kiitos sinulle kannustavista viesteistäsi! Kätken ne sisimpääni. Ne lämmittävät kummasti "elämäänsä kyllästynyttä vanhaa pierua"!

Sinä itse saivartelit etkä halunnut puhua viidestä vuodesta vaan nykyhetkestä ja nykymenosta. Niin puhutaan niistä sitten. Kirjaimellisesti ja pilkkua nussien kuten sinä teet. Nykyhetkessä Ilves on ulkona pudotuspeleistä, kolmen pelin tappioputkessa ja yleisömäärät ovat surkeita.

Tuo kertoo paljon sinun ymmärryksestäsi ja tyylistäsi jos viittaat sokeasti johonkin Iltapäivälehteen, että Ilveksen yleisökeskiarvo on muutamia kymmeniä alle viime kauden. Et näe selkeitä faktoja, nykyisiä surkeita yleisömääriä, Ilveksen huonoja otteita kentällä sekä valehtelua mediassa. Päättele siitä mihin suuntaan yleisömäärät entisestään menevät. Siinä ei paljoa toivo ja usko auta.

Ja muuten, en sanonut tietäväni että vahvistuksia ei ole tulossa. Miksi muiden pitää tietää mutta sinulle riittää vain usko perusteluksi? Kaikki nyt vaan viittaa siihen että vahvistuksia, pisteitä muissa sarjoissa paukuttaneita pelaajia, ei ole Ilvekseen tulossa. Saattaa sieltä joku miikkamännikkö tai matiasmyttynen tulla.
On tämän palstan ilmapiiri kyllä surkealla tolalla. Yksi ihminen vihjaa että eivät asiat nyt niin huonosti ole ja joutuu sen vuoksi sylkykupiksi. Jos joku uskaltaa olla vähänkään positiivinen, kerätään rinki ympärille, hakataan ja syljetään ettei kukaan vaan jatkossa laita muuta kuin vihapostia juupelle. Tämä ilmapiirin saastuminen on ollut pitkäaikainen prosessi jonka pääarkkitehteina ovat häärineet tämän palstan paatuneimmat trollit: Battery, Baloun ja Bruttokansantuote = The Killer Bees
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Arvon Taverney. Kumpi on trolli.

Se joka sanoo että paska on paskaa ja paskana pysyy jos mikään ei muutu ja perustelee tämän, vai se joka hokee että paska muuttuu timantiksi kun vain jaksaa uskoa?
 

Taverney

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Arvon Taverney. Kumpi on trolli.

Se joka sanoo että paska on paskaa ja paskana pysyy jos mikään ei muutu ja perustelee tämän, vai se joka hokee että paska muuttuu timantiksi kun vain jaksaa uskoa?
En tiedä, mutta sen tiedän paska ei pöyhimällä parane. Jos sanot kaikkea paskaksi (kusta lukuunottamatta) niin mitä se auttaa tilannetta. Ei mitään. Jos joku haluaa olla positiivinen ja käydä peleissä niin en pane pahakseni.
 

Aikalisä2014

Tulokas
Viestejä
2
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nimimerkki Battery on mielestäni asiat selkokielellä tiivistänyt kuinka päin persettä asiat voi hoitaa......tietty toivon minäkin parasta,mut niin kauan kuin siellä häärivät nykyiset taustahemmot niin asiat eivät MUUTU.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
695
Vs: Ilveksen nykytilanne

Enpä ajatellut tähän vääntöön puuttua... mutta on se jotenkin surullista, että yksi yltiöpositiivisesti asioihin suhtautuva - ja vieläpä niin kokonaisvaltaisesti, että palstalla melkein kaikki tietävät tekstiä lukematta viestin sävyn jo Topin nimen nähdessään - saa tuollaisen reaktion aikaan.

Tuollainen "henkilökohtaisuuksiin" meneminen on aika surkeaa touhua, niin jossain nettipalstalla kuin tosielämässäkin, ja heikkoluonteiselta varmaan saa niistettyä noin mielenkiinnon olla näissä piireissä mukana "tukemassa Ilvestä yhdessä". Jotenkin luulen, että Topi kyllä klaaraa tilanteen, vaikka varmaan jossain syvällä sisimmässä läikähtelee.

Suvaitsevaisuus tuppaa kovin usein olemaan sitä, että suvaitaan niin kauan kun ollaan "sitä oikeaa mieltä". Joka nyt vaan (aasinsilta aiheeseen) nykytilanteessa on se, että kaikki meillä on huonosti tai ainakin muuttumassa huonoksi.

Ehkä en sitten suhtaudu Ilvekseen ja jääkiekkoon tarpeeksi intohimoisesti, kun en jaksa piehtaroida jokaisessa surkeuden mahdollisuudessa ja vetää herneitä nenään jos joku näkee asioita optimistisesti. Välillä olen jopa ihan positiivisin mielin ajatellut, että ehkäpä siellä Ilveksen toimistolla on jo sopimus valmiina jollekin kovalle pelurille, joka lokakuussa lennähtää pelastamaan meidät. Mutta ei nyt sentään liikaa innostuta...

Vielä ihmettelen ääneen, että Taysin kohdalla oleva valotaulumainos ei ainakaan viimeksi ohi kulkiessani toiminut, mutta kukapa sitä lisänäkyvyyttä kaipaisi.

..ja sitten kaiketi sinne ladon taakse Topin seuraksi.
 
Ylös