Ilveksen nykytilanne

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hupsukorva sanoi:
..ja sitten kaiketi sinne ladon taakse Topin seuraksi.
Tuleen samaan riviin. Monesti olen ihmetellyt, että kun täällä negatiivisesti Ilvekseen suhtautuvat saavat lukea 99% samanhenkistä tekstiä, niin miten se 1% voikin heitä noin kovin ärsyttää.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Ilveksen nykytilanne

Taverney sanoi:
Battery sanoi:
Topi sanoi:
Battery sanoi:
Topi sanoi:
Mitä te vaahtoatte? Minähän pyysin vain tuota ensimmäisen viestinsä kirjoittanutta "Aikalisa 2014:ää" kertomaan mikä Ilveksen ja KHL:n touhuissa on vialla. Eipä ole "Aikalisa 2014" itse perustellut kirjoituksiaan. Ja sitä paitsi hän puhui "ipan nykymenosta", ei vuoden ei kahden eikä kymmenen vuoden takaisista jutuista!
Jos joku pitää minua "trollina" niin se on hänen asiansa. Minä ajattelen aina Ilveksen parasta, en koskaan toivo Ilveksen tappiota tai konkurssia kuten eräät täällä. Riemuitsen aina Ilveksen voitoista jota kaikki tänne kirjoittavat "ilveksen kannattajat" eivät valitettavasti tee. Yritän aina ajatella positiivisesti. Onko se väärin? Joidenkin mielestä on!

Nykymeno. Puhutaan sitten nykyhetkestä.

Ilves on ulkona pudotuspeleistä ja katsojamäärät ovat perseestä joten tappiota on taas tulossa taloudellisesti. Rahaa ei ole hankkia kunnon vahvistuksia eikä rahaa ole pitää kasvatettuja huippuja.

Eli vituiksi menossa. Tätä on nykyhetki kun haluat niin kirjaimellisesti katsoa vai väitätkö muuta!?

Miten ihmeessä voit sanoa jo tässä vaiheessa sarjaa että Ilves on ulkona pudotuspeleistä? Ilveksellä on vielä 54 ottelua eli on mahdollista ottaa 162 pistettä! IS:n vai oliko se IL:n mukaan katsojamäärissä Ilves ei ole kuin muutamia kymmeniä alle viime kauden määrän. Mistä sinä tiedät ettei vahvistuksia olisi tulossa!?
Ja vielä. Kiitos sinulle kannustavista viesteistäsi! Kätken ne sisimpääni. Ne lämmittävät kummasti "elämäänsä kyllästynyttä vanhaa pierua"!

Sinä itse saivartelit etkä halunnut puhua viidestä vuodesta vaan nykyhetkestä ja nykymenosta. Niin puhutaan niistä sitten. Kirjaimellisesti ja pilkkua nussien kuten sinä teet. Nykyhetkessä Ilves on ulkona pudotuspeleistä, kolmen pelin tappioputkessa ja yleisömäärät ovat surkeita.

Tuo kertoo paljon sinun ymmärryksestäsi ja tyylistäsi jos viittaat sokeasti johonkin Iltapäivälehteen, että Ilveksen yleisökeskiarvo on muutamia kymmeniä alle viime kauden. Et näe selkeitä faktoja, nykyisiä surkeita yleisömääriä, Ilveksen huonoja otteita kentällä sekä valehtelua mediassa. Päättele siitä mihin suuntaan yleisömäärät entisestään menevät. Siinä ei paljoa toivo ja usko auta.

Ja muuten, en sanonut tietäväni että vahvistuksia ei ole tulossa. Miksi muiden pitää tietää mutta sinulle riittää vain usko perusteluksi? Kaikki nyt vaan viittaa siihen että vahvistuksia, pisteitä muissa sarjoissa paukuttaneita pelaajia, ei ole Ilvekseen tulossa. Saattaa sieltä joku miikkamännikkö tai matiasmyttynen tulla.
On tämän palstan ilmapiiri kyllä surkealla tolalla. Yksi ihminen vihjaa että eivät asiat nyt niin huonosti ole ja joutuu sen vuoksi sylkykupiksi. Jos joku uskaltaa olla vähänkään positiivinen, kerätään rinki ympärille, hakataan ja syljetään ettei kukaan vaan jatkossa laita muuta kuin vihapostia juupelle. Tämä ilmapiirin saastuminen on ollut pitkäaikainen prosessi jonka pääarkkitehteina ovat häärineet tämän palstan paatuneimmat trollit: Battery, Baloun ja Bruttokansantuote = The Killer Bees

Hah, ai minä trolli. ;D Omituinen kunnia. Enhän mä oo viime aikoina hirveästi tänne edes kirjoittanut, Marjamäkeä on tullut haukuttua, mutta sen se ketkuilullaan ansaitsikin. Ilves-johtokin ansaitsee vuosikausien faneille annetuilla katteettomilla lupauksilla ja erilaisilla amatöörimäisillä toilailuilla haukkunsa, vai oletko toista mieltä? Juupea pidin ennen kunnon miehenä, mutta pikkuhiljaa alkaa hänestäkin mun mielipide muuttumaan, mutta se on Juupen vika, eikä mun vika. Minä kyllä kirjoittaisin tälle palstalle positiivisesti, jos sille olisi aihetta. Jos on vuosikausia seurannut tätä foorumia, ja Ilves.com:in mennyttä foorumia, niin tietää, että oon osannut antaa Ilveksen peliesityksille paljon arvoa, kun sille on ollut aihetta. Mutta, jos tässä Ilveksen nykyisessä tilanteessa joku löytää Ilveksen jostain toiminnasta jotain positiivista, niin olen huolissani, kuinka vähään voi ihminen olla tyytyväinen, mitä tulee Ilvekseen.

Topi on harmiton nimimerkki, vaikka sen (ja Artsin) lapsenuskoisuus Ilveksen paremmasta tulevaisuudesta jaksaa aina hämmentää. Ja se hämmentää, kuinka vähän Artsi löytää Ilveksen toiminnasta negatiivista, Topi nyt sentään on joskus antanut jotain negatiivistakin Ilveksen suuntaan. Ilveksellä ei ole parempaa tulevaisuutta ennen, kuin seura menee konkurssiin tai johto vaihtuu. Väitätkö, että olen jotenkin Topin kiusaaja, kun nimimerkkini otit esiin? Harvoin olen edes Topin kirjoituksia kommentoinut.

Sitä paitsi, olen bruttokansantuote, enkä Bruttokansantuote. ::)

Taverney, sun asenteesta heijastuu jotenkin omituisesti Ilveksen ongelmien vähättely. Mä en käsitä, miten Ilves-johdon vuosien käsittämätön pelleily voi herättää muuta, kuin negatiivista. Mä ihmettelen, jos esimerkiksi Juupen toimista voisi jotain positiivista löytää, kun kirjoitit, että "ettei kukaan vaan jatkossa laita muuta kuin vihapostia juupelle". Aikamoinen ihmemies saa olla, että voi löytää jotain positiivista siitä toiminnasta, Ilves-johdon toimista tai Ilveksen vuosia kestäneestä urheilullisesta tilanteesta.

Eikä sillä, en pidä minäkään siitä, että yhden nimimerkin kimppuun hyökätään (tosin aika omituinen oli kyllä sinunkin hyökkäys minua kohtaan), mutta en ymmärrä tuota asenteestasi heijastuvaa Ilveksen ongelmien vähättelyä, jos tarkoitat, että palstan ilmapiiri on saastunut sen takia, että täällä on liikaa negatiivisuutta. Ilveksen toiminnassa on ollut vuosikaudet monin eri tavoin niin massiivista perseilyä (lukuun ottamatta Sjöblomin aikaa), että täytyy ihmetellä, miten tyhjästä voisi löytää positiivista? Kysyn vaan. Ilveksen massiiviset ongelmat eivät ole tälle palstalle kirjoittavien nimimerkkien syytä. Ilves-johto on ansainnut kaiken paskan, minkä se saa niskaansa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ainakaan toistaiseksi yltiöpositiivisuus (kuten ei yltiönegatiivisuuskaan) ei tällä keskustelupalstalla ole kielletty. Henkilökohtaisuuksiin meneminen kuitenkin on, joten ottakee rauhallisesti.

Jos jonkun kirjoituksen ärsyttävät, niin kai täältä joku ingnore-namiskuukkeli löytyy.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hupsukorva sanoi:
Enpä ajatellut tähän vääntöön puuttua... mutta on se jotenkin surullista, että yksi yltiöpositiivisesti asioihin suhtautuva - ja vieläpä niin kokonaisvaltaisesti, että palstalla melkein kaikki tietävät tekstiä lukematta viestin sävyn jo Topin nimen nähdessään - saa tuollaisen reaktion aikaan.

Provosointi ja trollaaminen saa usein kielteisen reaktion aikaan. Ja provosoida ja trollata voi kirjoittaen negatiivisesti tai positiivisesti.

Kaikki varmaan tietää mikä Ilveksen urheilullinen ja taloudellinen tilanne on, ja on ollut vuosia. Sekä sen että sama meno jatkuu jatkumistaan valehtelun kera samojen hermannien johtamana. Topin täysin perusteeton positiivinen jargoni, pelkkä usko ja toivo ilman ensimmäistäkään perustelua ja faktaa on täyttä idiotismia ja trollaamista.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kertokaa joku pliis että Manngard oli tänään nauttimassa yrityksensä jääkiekkoviihteestä paikanpäällä?
 

N.B.I 76

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
314
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olen seurannut foorumia ja sen edeltäjää pitkään mutta nyt vasta aattelin kirjautua palstalle. Ensi kasteeni Ilveksen peleihin tapahtui joskus 80-luvun alussa olessani n.6-vuotias. Se EKA peli on edelleen jotenkuten muistini syövereissä johtuen paljolti siitä että Ilves voitti ja pääsi naapurin setäkin verkkoa heiluttaan. Pelissä 6v pikkupojalla oli kivaa kun meteliä riitti sekä vauhtia ja vaarallisia tilanteita(maalipaikkoja). Tietysti peli oli hieman erilaista silloin. Nyt reilu 30v myöhemmin vein oman 6v lapseni ekaa kertaa Ilveksen peliin (Ilves-Lukko) fanipaita ja kaulahuivit tietysti puettuina päälle. Halusin että oma lapseni pääsisi kokemaan jotain ainut laatuista, mieleenpainuvaa yms. samaa mitä itse aikoinani koin isäni viedessä mut halliin. 2.10.2014 illalla kun lopulta summeri soi ja peli loppui niin totesin vain mielessäni että vihdoin lapseni "kärsimys" on ohi. Mitä jäi lapselle mieleen? Ei mitään, ei siis yhtään mitään ehkä vain popcornit ja pillimehu. Hävetkää te jotka pelleilyllä ootte Ilveksen nykytilaan ajaneet.
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Ilveksen nykytilanne

N.B.I 76 sanoi:
Olen seurannut foorumia ja sen edeltäjää pitkään mutta nyt vasta aattelin kirjautua palstalle. Ensi kasteeni Ilveksen peleihin tapahtui joskus 80-luvun alussa olessani n.6-vuotias. Se EKA peli on edelleen jotenkuten muistini syövereissä johtuen paljolti siitä että Ilves voitti ja pääsi naapurin setäkin verkkoa heiluttaan. Pelissä 6v pikkupojalla oli kivaa kun meteliä riitti sekä vauhtia ja vaarallisia tilanteita(maalipaikkoja). Tietysti peli oli hieman erilaista silloin. Nyt reilu 30v myöhemmin vein oman 6v lapseni ekaa kertaa Ilveksen peliin (Ilves-Lukko) fanipaita ja kaulahuivit tietysti puettuina päälle. Halusin että oma lapseni pääsisi kokemaan jotain ainut laatuista, mieleenpainuvaa yms. samaa mitä itse aikoinani koin isäni viedessä mut halliin. 2.10.2014 illalla kun lopulta summeri soi ja peli loppui niin totesin vain mielessäni että vihdoin lapseni "kärsimys" on ohi. Mitä jäi lapselle mieleen? Ei mitään, ei siis yhtään mitään ehkä vain popcornit ja pillimehu. Hävetkää te jotka pelleilyllä ootte Ilveksen nykytilaan ajaneet.

Mielestäni teit huonon valinnan viedessäsi poikasi katsomaan nimenomaan Lukko -matsia. Lukko oli jo viime kaudella Ilvekselle yksi hankalimmista vastustajista (ellei jopa hankalin), eikä Ilves onnistunut tekemään neljässä ottelussa kuin 4 maalia Lukon verkkoon. Kun molempien joukkueiden peräsimessä jatkavat viime kaudelta tutut valmentajat, oli varsin odotettavaa, että Ilves on edelleen ongelmissa hyökkäyspelinsä kanssa nimenomaan Lukkoa vastaan. Kun yhtälöön lisätään se, että juuri tällä hetkellä Lukko on sarjan paras joukkue ja toisaalta Ilves painiskelee monien pelillisten haasteiden kanssa, oli varsin odotettavaa, ettei pelistä tullut Ilves-näkökulmasta nautittavaa seurattavaa.

Ennakkoon ajatellen Ilveksen kannalta mukavampaa seurattavaa tulevat toivottavasti tarjoamaan seuraavat kotiottelut HPK:ta ja Pelicansia vastaan.
 

N.B.I 76

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
314
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mielestäni teit huonon valinnan viedessäsi poikasi katsomaan nimenomaan Lukko -matsia. Lukko oli jo viime kaudella Ilvekselle yksi hankalimmista vastustajista (ellei jopa hankalin), eikä Ilves onnistunut tekemään neljässä ottelussa kuin 4 maalia Lukon verkkoon. Kun molempien joukkueiden peräsimessä jatkavat viime kaudelta tutut valmentajat, oli varsin odotettavaa, että Ilves on edelleen ongelmissa hyökkäyspelinsä kanssa nimenomaan Lukkoa vastaan. Kun yhtälöön lisätään se, että juuri tällä hetkellä Lukko on sarjan paras joukkue ja toisaalta Ilves painiskelee monien pelillisten haasteiden kanssa, oli varsin odotettavaa, ettei pelistä tullut Ilves-näkökulmasta nautittavaa seurattavaa.

Ennakkoon ajatellen Ilveksen kannalta mukavampaa seurattavaa tulevat toivottavasti tarjoamaan seuraavat kotiottelut HPK:ta ja Pelicansia vastaan.
[/quote]

Mielestäni ei ole väliä kuka on vastassa oli se sitten sarjan paras tai huonoin joukkue. Pointti oli lähinnä se että noin halutonta, umpisurkeeta Ilvestä niinkuin kaksi viimeistä erää varsinkin oli en ole aikoihin/koskaan? nähny. Itse olen peleissä käynyt yli 30vuotta, omistanut kausikortteja, käynyt fanireissulla 92-vuodesta ja muutenkin oma kustanteisesti vierasmatseissa. Se että peliksi valikoitui juuri Ilves-Lukko mihin lapseni vein johtui olosuhteiden pakosta, en kauheasti voi valita jotain tiettyä peliä mihin lapseni voin ottaa mukaan. Toivottavasti ymmärrät mitä tällä tarkoitan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 662
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lukko voitti näköjään eilen rallatellen Kärpät 5-1,vaikka vastustaja tuli peliin tuoreilla jaloilla kun Lukolla taas oli peli alla,eli sinänsä Lukko-pelistä ei välttämättä voi hirveästi vetää johtopäätöksiä,kun kyseessä taitaa olla sarjan selvästi kovin porukka tällä hetkellä.Haluttomuus on usein katsojan silmässä,kun ei vaan pärjää,niin ei pärjää.Näyttää haluttomalta kun vastustaja on liian kova.Voittoja kun ei pelkällä halulla oteta.

Ässät-pelissäkin Ilves vaan oli kovin aseeton joutuessaan 3.erässä tappioasemaan,vaikka sinänsä peli tasainen olikin.Katsotaan miten tänään menee.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 018
Vs: Ilveksen nykytilanne

N.B.I 76 sanoi:
Olen seurannut foorumia ja sen edeltäjää pitkään mutta nyt vasta aattelin kirjautua palstalle. Ensi kasteeni Ilveksen peleihin tapahtui joskus 80-luvun alussa olessani n.6-vuotias. Se EKA peli on edelleen jotenkuten muistini syövereissä johtuen paljolti siitä että Ilves voitti ja pääsi naapurin setäkin verkkoa heiluttaan. Pelissä 6v pikkupojalla oli kivaa kun meteliä riitti sekä vauhtia ja vaarallisia tilanteita(maalipaikkoja). Tietysti peli oli hieman erilaista silloin. Nyt reilu 30v myöhemmin vein oman 6v lapseni ekaa kertaa Ilveksen peliin (Ilves-Lukko) fanipaita ja kaulahuivit tietysti puettuina päälle. Halusin että oma lapseni pääsisi kokemaan jotain ainut laatuista, mieleenpainuvaa yms. samaa mitä itse aikoinani koin isäni viedessä mut halliin. 2.10.2014 illalla kun lopulta summeri soi ja peli loppui niin totesin vain mielessäni että vihdoin lapseni "kärsimys" on ohi. Mitä jäi lapselle mieleen? Ei mitään, ei siis yhtään mitään ehkä vain popcornit ja pillimehu. Hävetkää te jotka pelleilyllä ootte Ilveksen nykytilaan ajaneet.

Tätä samaa aloin tässä yhtenä päivänä miettiä. Montaa asiaa ei ole millä Ilves voisi ylpeillä, mutta uskolliset fanit ovat sellaisia. On samalla kertaa hienoa että surullista että vaikka Ilveksellä menisi kuinka huonosti on Hakametsässä aina samat 4000 katsojaa tukemassa omiaan huonoina aikoina huolimatta siitä kaikesta paskamäärästä mikä fanien niskaan kaadetaan vuosittain. Mutta kuinka kauan näin on? Mistä meille syntyy uusi sukupolvi Ilveksiä? Meillä on jo nyt nimittäin kasvanut sukupolvi joka ei ole nähnyt koskaan minkäänlaista Ilveksen menestystä. Entä sitten 10-20 vuoden päästä, koska minkäänlaista menestystä ei ole tulevaisuudessakaan ole odotettavissa? Kuinka pitkälle kantaa se, että meille kasvatetaan kannattajasukupolvea joka kannustaa Ilvestä vain siksi että niin on kotona opetettu? Miten jaksaa ne kaikki marraskuun peli-illat, pitkät reissut yön selässä tappio niskassa ja vierasfanien vittuilut kun ei ole edes mitään mitä voisi muistella eikä toivoa siitä että joskus Ilves vielä nousisi? Ja kuinka vastata niin että lapsikin joka Hakametsään on viety ymmärtää kun se kysyy sen niin vaikean kysymyksen "Miks me kannatetaan Ilvestä kun se koko ajan vaan häviää?". Miten selittää sille ettei se voittaminen ole tärkeintä, kun se kuitenkin saa jostain kuulla että Tapparan peleissä on paljon kivempaa kun siellä kotijoukkue voittaa?

Että 10-20 vuotta voi mennä eikä Ilveksellä enää fanejakaan ole, vain kasa homeisia mestaruusviirejä. Tosin tuskin enää ilves-Hockey Oy:takaan silloin on ainakaan nykymuotoisena. Toivottavasti juniorityö vielä kantaa niin, että edes Ilves on olemassa.

Tämä ei siis ole mitenkään N.B.I 76:lle suunnattua, hienoa vaan että haluat pojastasi Ilveksen kasvattaa ja harmi ettei Ilves mitään muistelemisen arvoista tarjonnut.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 626
Vs: Ilveksen nykytilanne

Monet huolet ja turhaantumat Ilveksen kannattajakunnassa ovat tosia, aiheellisia ja varsin valitettavia. Näin ei pitäisi olla. Kannattajat Hakametsässä näyttävät olevan keskimäärin aikalailla nuoria. Aivan lähiaikoina kannattajat eivät ainakaan pääosin jää kotiin ikääntymisen seurauksena. Monet ovat leimaantuneet Ilvekseen ja viihtyvät koettelemuksista huolimatta Hakametsän uljaassa ympäristössä Ilveksen seurassa.

Toisin kävisi, jos Ilves kaatuisi taloudenpidon ongelmiin ja ajautuisi kaikkein synkimmin ajattelevien visioimaan ja kenties epätoivoissaan suosittelemaankin vararikkoon. Mitä nämä viitisentuhatta sielua sitten tekisivät tuon kerran, pari viikossa? Hakkaisivat halkoja, seisoskelisivat levottomina katujen kulmauksissa, haukkuisivat puolisojansa vaiko mitä? Kuinka moni mahtaisi kuitenkaan kääntyä Tapparan kannattajiksi? Montako katsojaa mahtuu Pyrinnön otteluihin?

Muiden toimintojen ja harrastusten ohella kannattaa siis yhäkin tuoda kasvaville polville esiin Ilveksen kannattamisen vivahteikasta vaihtoehtoa!

Haluan moittia konkurssi-intoilijoita. Muita vaihtoehtoja täytyy olla.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 428
Vs: Ilveksen nykytilanne

Alfred Lammas sanoi:
. Muita vaihtoehtoja täytyy olla.

Tietysti on.. kaikkia muita on vaan jo kokeiltu. Tai ainakin en ole vuosiin enää nähnyt uusia todellisia yrityksia asiain tilan muuttamiseksi. Kaikki uutosyritykset on paljastuneet aina siksi samaksi shitiksi kuin ennenkin.

Ei voi kyse olla osaamisesta, sitä on tarjottu jopa ilmasex. Kyse on vain tahdosta, ja siinä on siis kyse Vinnien, Jössen & kump tahdosta. Sitä ei ole löytynyt.

Seuraava strateginen siirto lienee se, että loputkin Vinnien veloista siirrellään erilaisiin WWC kuvioihin, jonka jälkeen Vinnien omistuksista voidaan luopua mutta velat jää. Jos MS ois ostanu joukkueen Vinnieltä siä ois ollu lisähintana pualmiltsiä Vinnielle WWCn kautta. Seuraavax veikkaân että näitä kiertoteitse velkoja siirrellään lisää.

Tää kuviohan on menny ku starwarsissa, jossa kaiǩille epäilijöille Darth Wader toteaa "I find your lack of faith disturbing"
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
1 012
Vs: Ilveksen nykytilanne

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1412569118895

"Putinin sanomiset voi jakaa karkeasti kolmeen luokkaan.

Ensimmäisessa luokassa ovat puheenvuorot, joissa Putin puhuu totta. Tapahtuu juuri niin kuin hän on sanonut, kertonut, ennustanut, luvannut tai uhannut.

Toisessa luokassa ovat puheenvuorot, joissa osa mainituista asioista toteutuu ja osa sanotusta on sumutusta.

Kolmas luokka taas kattaa puheenvuorot, joissa Putin valehtelee suoraan.

Ongelma on, ettei puheesta heti tiedä, mihin luokkaan se kuuluu. Pitää odottaa, mitä sanomisesta seuraa. Siksi katse kannattaa pitää Putinin teoissa."

Kuulostaapa tutulta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilvekseltä tullut kysely sähköpostiini. Ihan mielenkiintoinen ja hienoa, että pääsee tällaisiin vastaamaan. Laaja kaikenlisäksi
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
Ilvekseltä tullut kysely sähköpostiini. Ihan mielenkiintoinen ja hienoa, että pääsee tällaisiin vastaamaan. Laaja kaikenlisäksi

Voitko kopioida kyselyn tähän ketjuun?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
Ilvekseltä tullut kysely sähköpostiini. Ihan mielenkiintoinen ja hienoa, että pääsee tällaisiin vastaamaan. Laaja kaikenlisäksi

Sama oli tullut tännekkin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Baloun sanoi:
Ilvekseltä tullut kysely sähköpostiini. Ihan mielenkiintoinen ja hienoa, että pääsee tällaisiin vastaamaan. Laaja kaikenlisäksi

Voitko kopioida kyselyn tähän ketjuun?

Linkkinä digiumenterprise ja lähteenä Ilveksen osoiterekisteri, eli jos näitä tietoja ei ole siellä, niin tällaista eiole tullut. Itse tähän nyt vastailin. Hyvinkin laaja ja paljon kysymyksiä. Positiivinen asia.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
Battery sanoi:
Baloun sanoi:
Ilvekseltä tullut kysely sähköpostiini. Ihan mielenkiintoinen ja hienoa, että pääsee tällaisiin vastaamaan. Laaja kaikenlisäksi

Voitko kopioida kyselyn tähän ketjuun?

Linkkinä digiumenterprise ja lähteenä Ilveksen osoiterekisteri, eli jos näitä tietoja ei ole siellä, niin tällaista eiole tullut. Itse tähän nyt vastailin. Hyvinkin laaja ja paljon kysymyksiä. Positiivinen asia.

Sama.

Asiakasta kuunnellaan. Posia.
 
Ylös