Ilveksen nykytilanne

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sarjataulukossa ollaan juuri ja juuri 10. kun katsotaan pisteet/ottelut tilastoa. Edellä mm. KooKoo ja Sport. VOJA VOJA! Mutta ei mitään, otetaan täästä taas oppi matkaan miten kustaan peli vikalla kahdella minuutilla ja mennään eteenpäin. Meillä on hieno oppimisprosessi tässä ja pidetään siitä kiinni. Jotain vois välillä oppia muutenkin kun kantapään kautta, mutta ehkä päästään runkosarjan loppuun yksi sija vielä ylöspäin niin eteenpäin on menty niin että heikompaa hirvittää. 11. -> 10. -> 9. Ja näin.
 

Leponeksi

Rivipelaaja
Viestejä
45
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kysymys Ilves johdolle :
Miten Tyrskyä on tuettu tässä pelikieltotilanteessa? Ihmetyttää että ei ole mitään kannanottoa /tukea näkynyt missään. Vai onko johto samanlainen LAMMAS, kuin joukkue kaukalossa?
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Leponeksi sanoi:
Kysymys Ilves johdolle :
Miten Tyrskyä on tuettu tässä pelikieltotilanteessa? Ihmetyttää että ei ole mitään kannanottoa /tukea näkynyt missään. Vai onko johto samanlainen LAMMAS, kuin joukkue kaukalossa?

Juupe ainakin hieman otti kantaa Twitterissä.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

WsQ sanoi:
Leponeksi sanoi:
Kysymys Ilves johdolle :
Miten Tyrskyä on tuettu tässä pelikieltotilanteessa? Ihmetyttää että ei ole mitään kannanottoa /tukea näkynyt missään. Vai onko johto samanlainen LAMMAS, kuin joukkue kaukalossa?

Juupe ainakin hieman otti kantaa Twitterissä.

Lisäksi Tuokkola sanoi hämmästelevänsä ja kummastelevansa tapahtunutta.

Mutta puhuvat Tuokkola ja Pajuoja mitä tahansa, tuskin seurajohto lähtee keikuttamaan venettä, joka on rakennettu nimen omaan Liiga-seurojen etua silmällä pitäen.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

VVV.Meepäs kysymään asianomaisilta? Ite syön porkkanaa ja Vinnie tiedä edes millä vuosisadalla mennään:D

Suomen hallitus on amatööripokanpitäjä, verraten kun mynthonesa ja arkunavaaja sementtiseiniä raiskaavat.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pro sanoi:
VVV.Meepäs kysymään asianomaisilta? Ite syön porkkanaa ja Vinnie tiedä edes millä vuosisadalla mennään:D

Suomen hallitus on amatööripokanpitäjä, verraten kun mynthonesa ja arkunavaaja sementtiseiniä raiskaavat.

Saisiko tämän selkokielellä, kiitos! ;)
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Pro sanoi:
VVV.Meepäs kysymään asianomaisilta? Ite syön porkkanaa ja Vinnie tiedä edes millä vuosisadalla mennään:D

Suomen hallitus on amatööripokanpitäjä, verraten kun mynthonesa ja arkunavaaja sementtiseiniä raiskaavat.

Saisiko tämän selkokielellä, kiitos! ;)

Kännissä kannattaisi vaan pitää hauskaa ja unohtaa netti kokonaan.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olet Arto oikeassa. Ne juo kellä varaa siihen:D

Olen jo pitempään ollut huolissani susta enemmän kuin Ilveksestä. Tai oikeastan niistä jotka kirjoittavat ja purkavat pahaa oloansa kohteena Ilves. Ihan ammattitaitoisen suvun äärellä hae apua. Kuristusotteesi jokaisen maailmaa ja Ilvestä katsovan suht´avoimin silmin ei ole normaalia.

Ja jottei mua taas boikotoida, Ilveksen tilanne on talvikengät jäätyi yllättäen. Taas, ja pyökkimetsässä Ilves tulee viihtymään.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pro sanoi:
Olet Arto oikeassa.
Kenelle puhut?

Pro sanoi:
Ihan ammattitaitoisen suvun äärellä hae apua. Kuristusotteesi jokaisen maailmaa ja Ilvestä katsovan suht´avoimin silmin ei ole normaalia.

Ja jottei mua taas boikotoida, Ilveksen tilanne on talvikengät jäätyi yllättäen. Taas, ja pyökkimetsässä Ilves tulee viihtymään.
Taisit jatkaa kännäämistä kirkonmenojenkin aikaan.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Pro sanoi:
Olet Arto oikeassa.
Kenelle puhut?

Pro sanoi:
Ihan ammattitaitoisen suvun äärellä hae apua. Kuristusotteesi jokaisen maailmaa ja Ilvestä katsovan suht´avoimin silmin ei ole normaalia.

Ja jottei mua taas boikotoida, Ilveksen tilanne on talvikengät jäätyi yllättäen. Taas, ja pyökkimetsässä Ilves tulee viihtymään.
Taisit jatkaa kännäämistä kirkonmenojenkin aikaan.

Miksi sitten vastasit jos et tiedä kenelle puhuin?

Artoja on monenlaisia, ja Ilveksen nykytilanne on tyydyttävä. Amattiapua saatavilla mun juomaongelmaan ja varmana sullekin lääkitys löytyy. Täytyisi varmaan muistaa että kuitenkin että Savilahti on tunari, ja toimistolla guruja, silloin oltaisiin kartalla.

Alkoholistina ja mummona en viihdy katsomossa.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Vs: Ilveksen nykytilanne

Siirretään tänne, kun menee tuolla lomailija-Juupen ketjussa ohi aiheen...

Topi sanoi:
...
Kyllä tästäkin kaudesta vielä hyvä tulee, uskokaa pois!

Tästäkin? Eli onko tuo nyt tulkittava niin, että edelliset kaudet ovat olleet hyviä?

Sieltä siis pamahti Topin joulutervehdys, jossa muistutellaan, kuin uskon voimalla noustaan. Usko ei kuitenkaan teikäläisellä riittänyt kesällä futiksen puolella, vaikka tilanne oli parempi kuin kiekossa tällä hetkellä.

Joku uskoo taruolentoihin (jumalat ja joulupukki), joku Ilves Hockey Oy:öön. Minun on historian valossa paha usko mihinkään näistä. Toivottavasti olen väärässä.

Tässä vielä virkistystä muistille:

Topi sanoi:
Prophet sanoi:
Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!

Topi sanoi:
Siis 21 pistettä jaossa ja karsintaviivaan 5 pistettä. Kyllä minä olen todella huolissani. En niinkään suoran putoamisen vaan tuon karsinnan suhteen. Niissä peleissä ei ole ennakkosuosikkia vaan kaikki paineet ovat Veikkausliigajoukkueella. Karsinta pitää välttää keinolla millä hyvänsä. Eikä tässä nyt voi millään tavalla vedota kuntopuntariin tai jos vedotaan niin Ilveksen kunto on huolestuttavasti laskusuunnassa.

Jos Ilveksen jääkiekkojoukkue olisi vastaavassa tilanteessa, kirjoittelisit todennäköisesti, kuinka hyvin kaikki on ja homma on ihan omissa käsissä. Pleijareiden kotietukin saattaisi kiillellä teikäläisen silmissä, jos eroa neljänteen sijaan olisi 9 pistettä, Ilveksellä olisi yksi rästipeli neljänteen nähden ja 21 pistettä olisi vielä jaossa.

Sanotaanko tuohon nyt että höpö höpö!

Ei se kai lopulta niin höpöhöpöä meikäläiseltä ollutkaan.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Palataan asiaan vaikkapa joulutauolla niin nähdään missä mennään. Sarja ei vielä ole edes puolivälissä. Minä uskon että Ilves on tällä kaudella kuuden sakissa. Joku muu uskoo jotakin muuta! Korjataan vielä hiukan tuota sanavalintaa. Tästä kaudesta tulee vielä hyvä!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ihan hyvä kausi tässä on menossa, pelaajien vaan pitäisi löytää se sama rentous, joka vallitsee seuran johdossa. Mitään hävittävää ei ole, jokainen voitto on saavutus. Itse olen sen rentouden jo löytänyt, jonka suljettu Liiga minulle mahdollistaa.
Tiedä häntä, ehkä sen reutouden löytymisen jälkeen löytyisi myös avaimet voittaa pelejä.
Nyt vaan muutama hyvä jatkosopimus vielä, tärkeää on ennen kaikkea pitää Laakso. Kun tämä jatkosopimus on julkaistu, niin olen erittäin tyytyväinen tähän kauteen. Muuta en enää kaudelta 2015-16 odota. Jos muutakin tulee, niin toki sen riemulla vastaan otan.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Vs: Ilveksen nykytilanne

Topi sanoi:
Palataan asiaan vaikkapa joulutauolla niin nähdään missä mennään. Sarja ei vielä ole edes puolivälissä. Minä uskon että Ilves on tällä kaudella kuuden sakissa. Joku muu uskoo jotakin muuta! Korjataan vielä hiukan tuota sanavalintaa. Tästä kaudesta tulee vielä hyvä!

Otatko sä Topi vetoja vastaan? Voisin lähteä tohon vaikka muutamalla satasella. Tai oikeestaan vaikka all-in.

Alkanut kyntäminen ei oikeastaan enää Kiven signaamisen jälkeen edes vituta niin hirveästi, vaikka divariporukoille häviäminen nolottaakin. Mutta saamme nyt ainakin ajettua junnuja sisään, joten on ensi kaudeksi sitten jonkinlaista runkoa jo kasassa, joskaan kovin montaa ei nykyisestä porukasta tule ikävä. Vällystä voi tehdä ensi kaudeksi vaikka mehupojan tai maskotin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
Vs: Ilveksen nykytilanne

Siellä alkaa Ilveksen niskaa kuumottamaan, sillä tämän illan kierroksen jälkeen huominen vastuskin Blues on jo parin pinnan päässä sijalla 14!

Nyt olisi syytä palata pikaisesti voittokantaan tai muussa tapauksessa Ilves löytyy pian Hpk:n edeltä pahnan pohjilta. Syöksy on kyllä ollut karmean kovaa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vastaavasti voitolla ohitetaan KooKoo ja ollaan vain pisteen päässä yhden ottelun enemmän pelanneesta JYP:stä. Keskikasti on todella tiivis ja vain HPK on selkeästi pudonnut kyydistä. Kärkikolmikko on nyt myös irtautumassa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

WsQ sanoi:
Leponeksi sanoi:
Kysymys Ilves johdolle :
Miten Tyrskyä on tuettu tässä pelikieltotilanteessa? Ihmetyttää että ei ole mitään kannanottoa /tukea näkynyt missään. Vai onko johto samanlainen LAMMAS, kuin joukkue kaukalossa?

Juupe ainakin hieman otti kantaa Twitterissä.
Twitteri ja twatteri..Luoja että välillä risoo tämä nykyaika. Ei se Kummolakaan missään Facessa asioihin kantaa ota.

Mutta Ilveksen pitäisi löytää rentous ja lakata puristamasta, ei ole pakko voittaa yhtään peliä, mutta mukavaa se olisi ja jokainen peli on mahtava mahdollisuus kokea tuo juttu. Tällä asenteella se peli sieltä aukeaa ja lähtee vyörymään kohti kevättä.
Itse en stressaa enää pätkääkään, mutta jokainen tuleva voitto saa kyllä aikaan mukavan fiiliksen hetkeksi.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 626
Vs: Ilveksen nykytilanne

En ainakaan vielä haluaisi lähteä Ilveksenmiehen viitoittamalle tielle, missä oltaisiin tyytyväisiä, jos edes joskus sattuisi voittokin osumaan kohdalle.

Ehkäpä tuo ajatustapa on sittenkin realismia ja armeliasta itsesuojelua. Saisinkohan ohjelmoitua kalloni tuohon suuntaan. Muuten lähtisin siitä, että nyt juuri pitäisi puristaa mailasta niin, että varteen muokkautuu kämmenen jäljet. Eihän Ilves ole mikään Tappara, missä on varaa rennompaan otteeseen.

Parasta nykymenossa on, että pennutkin saavat liikuntaa ja voivat kartuttaa kokemusta vastaisen varalle.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

Alfred Lammas sanoi:
En ainakaan vielä haluaisi lähteä Ilveksenmiehen viitoittamalle tielle, missä oltaisiin tyytyväisiä, jos edes joskus sattuisi voittokin osumaan kohdalle.

Ehkäpä tuo ajatustapa on sittenkin realismia ja armeliasta itsesuojelua. Saisinkohan ohjelmoitua kalloni tuohon suuntaan. Muuten lähtisin siitä, että nyt juuri pitäisi puristaa mailasta niin, että varteen muokkautuu kämmenen jäljet. Eihän Ilves ole mikään Tappara, missä on varaa rennompaan otteeseen.

Parasta nykymenossa on, että pennutkin saavat liikuntaa ja voivat kartuttaa kokemusta vastaisen varalle.
Niin..eikä kai sillä ole suurta merkitystä, että miten sitä fanina asioita lähestyy. Ei varsinkaan Ilveksen kohdalla, missä fanien nurina ei ole koskaan omistajapiiriä hetkauttanut. Ruoskia pitäisi.
Mutta juu..en minäkään luovuttanut ole, päinvastoin, lupaan nauttia loppukaudesta tuli mitä tuli. Ei tästä asiat sillä parane, että valvon katkerana yöni ja päivät avaudun siitä Ilvesfoorumilla :)
 
Ylös