R I PGmoo sanoi:VVV on voimissaan! Eiku...
Eikö seurassa voi olla päällekkäisiä toisiaan tukevia projekteja?Gmoo sanoi:VVV on voimissaan! Eiku...
Artsi sanoi:Eikö seurassa voi olla päällekkäisiä toisiaan tukevia projekteja?Gmoo sanoi:VVV on voimissaan! Eiku...
Taidettiin joku aika sitten liigaosakkeen arvoa nostaa, joten siitä lienee kyse.Dirty deed sanoi:"liigaosakkeen arvostuksella" Osaako joku avata tota kohtaa? Itsellä lyö tyhjää.
Osa seuroista on myös kaunistellut tasettaan, kun Vaasan Sport nostettiin Liigaan ja Liiga-osakkeen arvoksi muodostettiin 1,8 miljoonaa euroa.
”Esimerkiksi Ilves on edellisellä kaudella nostanut omaa pääomaan arvonkorotuksella 1,8 miljoonaan euroon teknisenä suorituksena. Saman teki KalPa viime vuonna, mutta he nostivat sen vain 1,2 miljoonaan euroon. Mutta mikä tuollaisen Liiga-osakkeen todellinen arvo on”, Rajala kysyy.
Gmoo sanoi:VVV on voimissaan! Eiku...
Dirty deed sanoi:"liigaosakkeen arvostuksella" Osaako joku avata tota kohtaa? Itsellä lyö tyhjää.
Paljon ollaan korjattu ja eteenpäin ollaan menty Tekeminen Ratkaisee Kaiken -hengessä.
Tarinankertoja sanoi:VVV oli M$:n slogan
Itse muistan tuon myös M$:n suuhun laitettuna.Artsi sanoi:Tarinankertoja sanoi:VVV oli M$:n slogan
Tästä on kyllä aika moni luotettavakin kirjoittaja ilmaissut erilaisen näkemyksen, mutta mitään faktaa minulla ei asiasta ole.
Artsi sanoi:Tästä on kyllä aika moni luotettavakin kirjoittaja ilmaissut erilaisen näkemyksen, mutta mitään faktaa minulla ei asiasta ole.