toskala
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Kohta kyllä sitten kuullaan että VVV oli itse asiassa vain Marko Sjöblomin, jo alunperinkin epärealistinen tavoite, jonka toteuttamiskelvottomuus kävi hallitukselle jo hyvin nopeasti selväksi. Saa ottaa talteen.
Eihän tässä mitään hätää ole hallituksella kun taas on jo syntipukki valmiiksi katsottuna.
Voin sanoa yhden asian: tapaus Tyrväinen on mielestäni Ilveksen puolesta täysin oikein hoidettu, työnantajalla ei ole mitään velvollisuutta maksella työntekijän törttöilyjä.
Se ettei tämän lähtöä paikattu on sitten asia erikseen.
HeGe41 sanoi:VP sanoi:Puoli vuotta sitten otettiin vielä tuon VVV:n varjolla rahaa vastaan:
http://ilves.com/?p=26810
Vähän kuin nostelisi kuolleelle vanhukselle eläkkeitä.
Saatana että hävettäisi itse olla mukana organisoimassa tällaista kusetusta. Koska kaikkia ei hävetä, nähdään tällaisia häpeällisiä kusetuksia.
Viisi vuotta on lyhyt aika. Sen nämä osaamattomat tohelot havaitsivat siis itsekin. Ilves ei noussutkaan ihan itsestään kärkeen.
Kohta kyllä sitten kuullaan että VVV oli itse asiassa vain Marko Sjöblomin, jo alunperinkin epärealistinen tavoite, jonka toteuttamiskelvottomuus kävi hallitukselle jo hyvin nopeasti selväksi. Saa ottaa talteen.
Eihän tässä mitään hätää ole hallituksella kun taas on jo syntipukki valmiiksi katsottuna.
TorillaTavataan sanoi:On se kumma sitten että kukaan teistä täydellisitä johtajista ei tuolla ilveksen johdossa oo kun tuntuu niin hallussa olevan kaikki asiat. Onko yksikään henkilö joka on ollut ilveksellä töissä miellyttänyt ihmisiä foorumilla? Onko ollut joku henkilö ilveksessä joka olisi tehnyt edes yhden hyvän asian? Voisitteko joskus olla vaikka ihan hiljaa jos teillä ei oo muuta sanottavaa kuin että Paska johto kun ei anna rahaa.
Voin sanoa yhden asian: tapaus Tyrväinen on mielestäni Ilveksen puolesta täysin oikein hoidettu, työnantajalla ei ole mitään velvollisuutta maksella työntekijän törttöilyjä.
Se ettei tämän lähtöä paikattu on sitten asia erikseen.