Vs: Ilveksen nykytilanne
Olin juuri tulossa kirjoittamaan aiheesta, mutta Aho26 ehti sanomaan kaiken ensiksi. Olkaa mitä mieltä tahansa johtoportaan toimista, tuomitkaa pelitapa alimpaan helvettiin, mutta ainakin itse lähden hallille katsomaan pelaajia ja antamaan tukeni heille. Oli seuran muu toiminta mitä tahansa, Joukkue ansaitsee meidän tukemme. Ilveshockeyn Facebook-sivulla tänään kapteenisto kiittää kaikkia kannustuksesta, ja kertoo miten tärkeää se joukkueelle on. C´moon ihmiset, jokainen halliin tuleva on tärkeä toki myös taloudelle, mutta ennenkaikkea jätkille!
On hienoa kun on UrhoTotal, on helppo katsoa kotona sohvalta hokia, mutta en ainakaan itse saa siitä lähellekään samaa fiilistä kuin hallissa. Kotisohvalla missaa kuitenkin niin paljon, vaikea selittää mutta siinä on se jokin helvetin hieno fiilis olla paikan päällä. Ei se pelkkä peli, mutta se rutiininomainen kierros hallissa ennen aloituskiekkoa, esittelyvideo, mukana eläminen, jätkien kiitokset pelin jälkeen...ei niitä voi verrata UrhoTotalin kuukausimaksuihin.