Ilveksen nykytilanne

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 644
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pidän hienona asiana kannattajien omistaman Sharen ja toimiston lähestymistä, mikäli tähän suuntaan ollaan menossa. Jos toimistollakin alettaisiin ymmärtämään kannattajien tärkeä merkitys seuralle, eikä vain "palstahuutelijoina" tai asiakkaina näkeminen.

En usko IHOY:yyn nykytilanteessa, mutta uskon Shareen ja mielelläni tuen pyrkimystä saada IHOY seurayhteisön haltuun ja haluan kannustaa myös muita liittymään Shareen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

Robert ja Nollakulma sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Keskeneräisiä asioita ei tuoda julki, mutta ei niistä sitten kannata edes etukäteen pahemmin vihjailla. Kannattaa ehkä tosiaankin odottaa ja kertoa vasta kun pystyy jotain kertomaan.
Ei palvele ketään sellainen, että vihjataan tietävänsä jotain, mitä ei kuitenkaan saa kertoa.

Saanen olla erimieltä. Tuo palvelee juurikin kaltaisiani ihmisiä, joista on vain kiva lukea Ilveksessä mahdollisesti tapahtuvista positiivisista asioista. Kysehän on vain siitä miten kukin itse näihin juttuihin suhtautuu, eli vähän niinkuin pelaaja huhujen kanssa.

Tällainen juttu Hegen kirjoittamana on vähän niinkuin pelaajahuhu Nomalta. Eli yleensä suh koht luotettava, mutta ei tarkoita sitä että pelaaja lopulta Ilvekseen tulisi.

Niinkuin aikaisemmin totesin tällä juttulla ei kumminkaan ole isoon kuvaan mitään merkitystä (Enkä tällä tarkoita että Hege näin ajattelisikaan).

Luultavasti ensi kausi tulee olemaan isoin suunnan näyttäjä kuin mikään aikaisempi, ja se suunta tullaan ratkaisemaan kumminkin jäällä (Onneksi) kuin toimistolla tai keskustelupalstoilla.
Ehkä se palvelisi, jos katteettomia lupauksia ei olisi kuultu jo vuosikausia. Enää harva uskoo muuhun kuin tapahtuneeseen ja todelliseen tämän seuran ympärillä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Ehkä se palvelisi, jos katteettomia lupauksia ei olisi kuultu jo vuosikausia. Enää harva uskoo muuhun kuin tapahtuneeseen ja todelliseen tämän seuran ympärillä.

Nythän kukaan ei ole luvannut muuta kuin yrittää. Tämä lupaus on jo pidetty.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Ehkä se palvelisi, jos katteettomia lupauksia ei olisi kuultu jo vuosikausia. Enää harva uskoo muuhun kuin tapahtuneeseen ja todelliseen tämän seuran ympärillä.

Nythän kukaan ei ole luvannut muuta kuin yrittää. Tämä lupaus on jo pidetty.

Ja ainakin minä nostan hattua, että HeGe ja Share lähtevät tähän yritykseen mukaan. Tässä ei ole mitään hävittävää, mutta mahdollisuus parantaa asioita.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Minä olen Sharen jäsen ja siten minulla on pääsy tuolle Sharen keskustelupalstalle. Käynkin siellä aina silloin tällöin vaikkakin siellä ei "elämää" ole mitenkään paljon verrattuna vaikka foorumin palstaan. En voi silti sanoa että tietäisin asioista nyt niin hirveän paljon enemmän kuin mitä muutkaan täällä foorumilla. Toki en ole paikalla ollut missään kokouksissa ja tapaamisissa joissa varmaan on asioista kerrottu enemmänkin, mutta uskoisin näin asioiden olevan monen muunkin sharelaisen kohdalla.

En pidä itseäni parempana kannattajana sen takia että kuulun Shareen, itseasiassa olen todella huono kannattaja jos katsotaan kuinka vähän olen rahaa Ilveksen kirstuun kuljettanut, koska hallilla käynnit on vähentyneet roimasti 2010-luvulla. Share on omistaja, mutta pieni sellainen ja yksittäinen sharelainen mikrokokoinen omistaja.

Minäkin haluaisin olla positiivinen ja uskoa tulevaan koska se on varmasti hyödyllisempi voima kuin negatiivisuus. En vain mahda sille mitään etten usko ennen kuin näen.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sorry OT, mutta on muuten hienoa, että keskustelua Sharen ja sharelaisten tekemisestä, taustoista ja tarkoitusperistä on poikinut.

Tulee asiat ja Ry tutummiksi myös laajemmalle "foorumiväelle".

Ehkä vielä jonain päivänä meillä on Sharessa porukkaa se "tavoiteltu" 2.000 nykyisen 200 sijaan... :)
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Vs: Ilveksen nykytilanne

mihu sanoi:
Sorry OT, mutta on muuten hienoa, että keskustelua Sharen ja sharelaisten tekemisestä, taustoista ja tarkoitusperistä on poikinut.

Tulee asiat ja Ry tutummiksi myös laajemmalle "foorumiväelle".

Ehkä vielä jonain päivänä meillä on Sharessa porukkaa se "tavoiteltu" 2.000 nykyisen 200 sijaan... :)

Erittäin hyvin sanottu. Toki avoimiakin tapahtumia on yritetty järjestää ja avausmaaliveikkauksien kautta, jokaiselle hallissa olevalle pitäisi naamatkin olla tuttuja. Yhdistyksen täytynee ottaa hieman uutta väriä tähän toimintaan. Ja niille suu vaahdossa huutajilla tiedoksi yksi asia. Kyllä yhdistystoimintaan kuuluu tietty byrokrati, mutta se on yritysmaailmaan verrattuna erittäin pientä. Ja ilman järjestäytymistä sitä ry-lyhennettä ei ovet moneen paikkaan avaudu. Täytyy olla jotain, jolla todistaa olevansa luottamuksen arvoinen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tottakai positiivinen ajattelu on parempaa kuin negatiivinen, ei kai siitä tarvitse edes keskustella.
Itseäni kiinnostaa kuitenkin faktat..olen ehkä tylsä ja realistinen siinä suhteessa.
Oliko puheet siitä, ettei ulkoilmatapahtumalle ole edes järjestyslupaa pelkkää nettihuutelua ?
Entä paljonko ihan numeroina on tarkoitus tapahtumalla netota ?
Onko ennen kauden alkua tulossa vielä montakin vahvistusta ?
Nämä asiat mm. kiinnostaa, ei se minkälaista pullaa Kivi ei suostunut syömään.

Toisilla on paremmat tiedot Ilveksen taustoista ja historiasta, mitä toisilla. Mutta on myös niin, että joskus kauempaa näkee asiat selkeämmin. Jos katselee liian kauan liian läheltä, voi olla hankalaa hahmottaa isoa kuvaa. Tästä syystä arvostan suuresti mm. muutaman tapparalaisen kirjoituksia ja näkemyksiä.
 

hokki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kyllä positiivisuutta pitäisi lisätä mutta...
Ulkoilmaottelu minkä pitäisi se suuri pelastaja sisältää kuitenkin riskinsä, puhutaan suuresta menestyksestä lipunmyynnissä mutta onko siinä totuutta kuinka paljon lienee arvoitus. HIFK:lle ja Tapparalle on ilmeisesti varattu muutama tuhat lippua( puheissahan oli jopa 4000 HIFK fania), paljonko niistä lopulta myydään? Vuodenaika lisää haastetta, onko pikku pakkanen vai sataako vetä de vaikuttaa niihin muutamaan tuhanteen ihmiseen jotka tekevät päätöksen juuri ennen tapahtumaa. Lisäksi kiinnostaisi tietää mikä on Sponsvisionin osuus ottelun tuotosta. Lippujen hinnathan ovat kohtuullisen korkeat verrattuna Hakametsässä pelattavaan otteluun mutta niin ovat kulutkin, tässä on suuri mahdolisuus tehdä hyvä tili mutta niin on myös iso mahdollisuus tulla takkiin.
Olisikohan Essillä ja kumppaneilla jo aikaa ilmoittaa viime kauden tulostietoja talouden osallta kun kaikilta muilta ne jo taitavat olla julkaistu.
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tammelassa oli eilen upea ulkoilmaottelu. Kyllä I-H:n raato saa kiittää jalkapallo-Ilvestä tuon positiivisen imagon ja kuvan rakentamisesta Ilvekselle. Hienoa ja vahvaa toimintaa Erola, Hevonkorpi ja tietysti koko Ilves ry:n porukka (myös junioripuoli).
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 450
Vs: Ilveksen nykytilanne

Koskahan tulos julkistetaan? Olisi hyvä, että ennen kauden alkua julkistettaisiin, ettei taas revitellä mediassa pelejen käynnissä ollessa tappiollisella tuloksella. Onkohan viimevuosista mitään opittu? Huomennakohan loppuu mediahiljaisuus, kun elokuu alkaa ja harkkamatsitkin pyörähtävät käyntiin?
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 684
Vs: Ilveksen nykytilanne

Yhtiökokous pitäisi pitää 6kk kuluessa tilikauden päättymisestä. Eli määräpäivä olisi 30.10. mutta eipä sitä ennenkään ole aikonaan pidetty. Ja tuskinpa tulosta julkaistaan yhtään ennekuin on pakko. Mutta mitä sitte, seuraillaan hokia ja annetaan toimiston rypeä omassa saavissaan ei jaksa kiinnostaa.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 684
Vs: Ilveksen nykytilanne

Päivän aamulehden Kivi jutun lukeneena on pakko todeta Karrin olevan suoraselkäinen johtaja. Tunnustaa tosiasiat ja katsoo eteenpäin, vanhan paskan märehtiminen ei auta, mutta ei historiaa saa unohtaa. Joukkue menee nyt näillä, tähän sanomiseen voinee luotaa, Toimisto uikoot omassa saastassaan ei kiinnosta, rahaa eivät minulta saa, mutta mielenkiinnolla gloryhunttaan joukkueen edesottamuksia.
 

Summasen Raato

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
140
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tiedä onko tämä nyt varsinaisesti oikea topicci, mutta...
Herätti kyllä itsessäni melkoisesti ihmetystä, kun Tampere Cupin erätauolla Honkalehto käveli minua vastaan Tuokkola seuranaan ja parin metrin päässä tästä parivaljakosta käveli sitten Pajuoja. Sanoisin, että jokseenkin erikoista.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Ilveksen nykytilanne

Summasen Raato sanoi:
Tiedä onko tämä nyt varsinaisesti oikea topicci, mutta...
Herätti kyllä itsessäni melkoisesti ihmetystä, kun Tampere Cupin erätauolla Honkalehto käveli minua vastaan Tuokkola seuranaan ja parin metrin päässä tästä parivaljakosta käveli sitten Pajuoja. Sanoisin, että jokseenkin erikoista.

Olisiko asiat riidelleet mikäli mitään riitää on edes ollut?
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
534
Vs: Ilveksen nykytilanne

Summasen Raato sanoi:
Tiedä onko tämä nyt varsinaisesti oikea topicci, mutta...
Herätti kyllä itsessäni melkoisesti ihmetystä, kun Tampere Cupin erätauolla Honkalehto käveli minua vastaan Tuokkola seuranaan ja parin metrin päässä tästä parivaljakosta käveli sitten Pajuoja. Sanoisin, että jokseenkin erikoista.

Ei yllätäis yhtään,jos näistä herroista tulee tuleva utj.. :D
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Vs: Ilveksen nykytilanne

Summasen Raato sanoi:
Tiedä onko tämä nyt varsinaisesti oikea topicci, mutta...
Herätti kyllä itsessäni melkoisesti ihmetystä, kun Tampere Cupin erätauolla Honkalehto käveli minua vastaan Tuokkola seuranaan ja parin metrin päässä tästä parivaljakosta käveli sitten Pajuoja. Sanoisin, että jokseenkin erikoista.

Olihan paikalla tuolla myös itse Manngard
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 824
Vs: Ilveksen nykytilanne

Summasen Raato sanoi:
Tiedä onko tämä nyt varsinaisesti oikea topicci, mutta...
Herätti kyllä itsessäni melkoisesti ihmetystä, kun Tampere Cupin erätauolla Honkalehto käveli minua vastaan Tuokkola seuranaan ja parin metrin päässä tästä parivaljakosta käveli sitten Pajuoja. Sanoisin, että jokseenkin erikoista.

Eiköhän ihmiset päätä seuransa ihan itse.Riidat sovittu ja kaljalla oltu.Mitä sitä ihmetellä?
 

cace6969

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Niin tai sitten Tuokkola on Ilveksen uusi urheilutoimenjohtaja. En siis tiedä, kunhan mietin.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilveksen nykytilanne

Niin tai sitten oltiin vaan ottamassa olutta ja puhumassa paskaa, saunaa ja selänpesua tietty unohtamatta. Kuka pesi kenenkäki selän on arvoitus. Eiköhän noi veljet vielä johokin tehtäviin Ilveksessä joskus saada,tarkoitan painiaa ja oppimis prosessi miestä.
 
Ylös