Ilveksen nykytilanne

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mukavaa kun Ilveksen peleissä tällä kaudella isketään maaleja ja tapahtumia muutenkin riittää. Paljon viihdyttävämpää kuin Tuokkolan aikaan. Lisäksi on kiva, että ainakin toistaiseksi Ilveksen pelaajia löytyy pistepörssistä läheltä kärkeä. Nyt vaan usvaa putkeen ja lisää voittoja!
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kolme kotiottelua takana ja yleisömäärät ovat olleet 5842, 3877, 3608. Ja tavoitekeskiarvo siis 4900.. no aina saa toivoa. En jaksa uskoa että vaikka joukkue alkaisi oikeasti voittamaan pelejä hyvällä tahdilla (pysytellen esimerkiksi top kutosessa ulkojäätapahtumaan asti) että tuo täyttyisi. Kärpät, HIFK ja Tappara lienevät ainoat joita vastaan tuohon tavoitteeseen päästään.
 

Ginger

Rivipelaaja
Viestejä
33
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sen lisäksi että lipunmyynnnissä ei olla lähelläkään tavoitetasoa, huomiotani media-alan ammattilaisena kiinnittää myymättömän ja nollaeuroisen laitamainostilan määrä. Barterin määrä arvokkaimmilla mainospaikoilla on lisääntynyt kymmenillä metreillä verrattuna aiempiin kausiin.

Ulkoilmaottelulla pitänee kompensoida edelliskauden tappioiden lisäksi kuluvan kauden myynnin sakkausta.
 

Merkkari

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

No ainakin Tuokkola hengaili tänään Ilveksen osastolla alihankintamessuilla. Rooli jäi vähän epäselväks mut ei ilmeisesti osaa kadota kuvasta vai mikä lie syynä kun mukana rimpuilee.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 762
Vs: Ilveksen nykytilanne

Merkkari sanoi:
No ainakin Tuokkola hengaili tänään Ilveksen osastolla alihankintamessuilla. Rooli jäi vähän epäselväks mut ei ilmeisesti osaa kadota kuvasta vai mikä lie syynä kun mukana rimpuilee.

Uusi utj ;D?No ei sentäs.Kai siellä kumminkin ollaan hyvissä väleissä ilves porukan kanssa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 593
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa1970 sanoi:
Itse pidän Tuokkolaa erittäin hyvänä valmentajana. Se että jos Kivi on saanut yvn toimimaan niin täytyy muistaa että tumpilla oli Riekkinen ja Välly ja Kivellä on Sandell , Aalto , Laatikainen , Rautiainen pyörittämässä sitä. Ja niinkuin Kivi sanoi ennen kauden alkua Wahlista, "ainakin kaveri osaa laittaa kiekon pussiin". Eli ei se Karrin kosketus välttämättä kultainen ole. Toivokaamme että kärki pysyy ehjänä ja yv toimii sillä laatukorvaajia ei tälläkään kaudella joukkueeseen tule. Sitäluokkaa tulee yleisömäärien myötä miinusta.

Tuokkolalla oli toki Kantola, Tyrväinen, Rautiainen (ennen ja jälkeen loukkaantumisen), Kessel (valmentajan itsensä haluamana), Savilahti, Salmela, Mäkinen, Veistola ym. eli ei tuo nyt ihan Riekkinen ja Välly -moodilla mennyt. Tumpilla oli paremmat pelimerkit käsissään kuin Kivellä nyt - tulos oli kuitenkin ala-arvoista.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 384
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eikä se Välimaa oikeasti mitään ylivoimaa edes pelannut ja jos pelasi niin Tuokkola sen ihan itse sinne laittoi.

Riekkinenhän oli oikein Tuokkolan täsmähankinta porukkaan,joskaan ei hänkään yv:tä hirveästi pelannut.


Mutta antaa olla,Tuokkolan aika on menneisyyttä ja nyt on nyt.Kausi on alkanut lievästi positiivisesti,mutta onhan tässä alkanut kausia tätäkin paljon positiivisemmin vain lässähtääkseen pahasti.Syksyn ja talven pimeinä aikoina joukkue vasta mitataan.
 

horst

Rivipelaaja
Viestejä
35
Vs: Ilveksen nykytilanne

Merkkari sanoi:
No ainakin Tuokkola hengaili tänään Ilveksen osastolla alihankintamessuilla. Rooli jäi vähän epäselväks mut ei ilmeisesti osaa kadota kuvasta vai mikä lie syynä kun mukana rimpuilee.

Jos sopimus edelleen jatkuu, niin sen lauluja laulat jne...
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 384
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sopimus ei Ilveksen kanssa jatku edelleen.

Tuokkola asuu Ylöjärvellä ja kakkosvalmentaa poikansa -06-ikäluokan juniorijoukkuetta Ylöjärven Ilveksessä (jalkapallossa!).Ainoa työ tällä hetkellä on käsittääkseni Nelosen asiantuntijana.

Mutta mikäpä siinä välillä kavereita käydä moikkaamassa.Varmasti kyttää paikkaa Liigasta jos potkuja aletaan jakamaan,mutta siihen asti asunee Tampereen seudulla,joten varmasti jatkossakin näkyy hallilla jne.
 

horst

Rivipelaaja
Viestejä
35
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pok sanoi:
Sopimus ei Ilveksen kanssa jatku

Varma tieto?

Yleensä nämä pätkätyöläiset tekevät diilinsä niin että sopimuksen loppuun voi lyhentää asuntolainaa.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 670
Vs: Ilveksen nykytilanne

No tumpin sopimus oli viimekauden loppuun katkolla, notta tokkopa hänelle palkkaa enää maksetaan kun muutaman kuukauden typistyminen ei sitä asiaa muuta. Vai oliko varma tieto miksi maksettaisiin?
 

horst

Rivipelaaja
Viestejä
35
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jarno Saarinen sanoi:
No tumpin sopimus oli viimekauden loppuun katkolla, notta tokkopa hänelle palkkaa enää maksetaan kun muutaman kuukauden typistyminen ei sitä asiaa muuta. Vai oliko varma tieto miksi maksettaisiin?

My bad, pahoitteluni, muistelin että olisi ollut vielä vuosi jäljellä.

Tervaa, tuhkaa, höyheniä, jne.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Vs: Ilveksen nykytilanne

Viimekaudella 10 ensimmäistä peliä tuottivat 21 pistettä.
Nyt on tullut 6:sta pelistä 10 pistettä.

Tuolla nyt mitään merkitystä ole mihinkään, mutta jotta sama tahti jatkuisi, niin neljästä seuraavasta pitäisi tulla 11 pistettä.
Toisaalta olemme silti tasaisenvauhdintaulukossa sadassa loppupisteessä :)

Viimekaudella ne seuraavat 10 peliä toivat enää 8 pistettä...
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

El Reino sanoi:
Tuokkolalla oli toki Kantola, Tyrväinen, Rautiainen (ennen ja jälkeen loukkaantumisen), Kessel (valmentajan itsensä haluamana), Savilahti, Salmela, Mäkinen, Veistola ym. eli ei tuo nyt ihan Riekkinen ja Välly -moodilla mennyt. Tumpilla oli paremmat pelimerkit käsissään kuin Kivellä nyt - tulos oli kuitenkin ala-arvoista.
Itse en kutsuisi viime kauden pelimerkkejä paremmiksi - määrällisesti enemmän niitä toki oli. Kannattaa myös ottaa huomioon, että mainitsemistasi esim. Kantola ja Tyrväinen eivät montaa peliä samaan aikaan Ilveksessä pelanneet.

Tumpilla oli siis laajempi materiaali, mutta Kivellä on terävämpi kärki (olettaen että Sandell ja uudet pakit pysyy kasassa).
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

No kaikesta huolimatta, ainakin alkukauden perusteella, Ilves tuntuu pelaavan "voittavaa
lätkää", sen viimekauden "hyvää lätkää" sijaan..
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 949
Vs: Ilveksen nykytilanne

Viimesimpien vuosien valossa sanonnan vois melkein jo rukata muotoon "Syksy on Ilves-fanin parasta aikaa". Toivottavasti paras aikamme siirtyy vielä syksystä kevääseenkin.
 

TorillaTavataan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
401
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
TorillaTavataan sanoi:
Tähän mennessä jo nähty että Kivi on saanut paljon enmmän tehtyä kuin Tuokkola koko ajallaan. Esimerkiksi Tuokkola ei koko valmennus uransa aikana ilveksessä saanut ylivoimaa toimimaan ollenkaa.
No tuo nyt on aivan kökköpuhetta. Ilveshän aloitti Tuokkolan komennossa todella pirteästi ja taantui tasolleen vasta hiljalleen. Aika näyttää miten Kiven kanssa käy, mutta ei Karrin kohdalla tässä vaiheessa voi vielä juhlia yhtikäs mitään saavutusta.

Mitä ylivoimaan tulee, niin tehojen perusteella sitä on tarkasteltava. Tällä hetkellä yv on (vasta) Liigan 10. parasta.

Edelleen sitä mieltä ettei Kivi ole saanut tuota ylivoimaa toimimaan?

Lisäksi vieraista on jo nyt napattu 10 pistettä. Viimekaudella me saatiin vierasotteluista 14 pistettä koko kaudella. Ootko joku Tuokkolan saunakaveri kun noin vaikea myöntää että Kivi vaan on täysin eritason valmentaja kuin Tuokkola.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 592
Vs: Ilveksen nykytilanne

TorillaTavataan sanoi:
Edelleen sitä mieltä ettei Kivi ole saanut tuota ylivoimaa toimimaan?

En ole veli VP, mutta tartun hieman.

Voi olla, että Kivelläkin on osuutta ylivoimaan, mutta itse olen käsittänyt Myrrän vastaavan ylivoimapelistä. Tai näin Karri muistaakseni itse totesi jossain kauden alun haastattelussa, kun kertoi valmennuksen työnjaosta.

Saa korjata, jos olen väärässä.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
965
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tupsukorva35 sanoi:
TorillaTavataan sanoi:
Edelleen sitä mieltä ettei Kivi ole saanut tuota ylivoimaa toimimaan?

En ole veli VP, mutta tartun hieman.

Voi olla, että Kivelläkin on osuutta ylivoimaan, mutta itse olen käsittänyt Myrrän vastaavan ylivoimapelistä. Tai näin Karri muistaakseni itse totesi jossain kauden alun haastattelussa, kun kertoi valmennuksen työnjaosta.

Saa korjata, jos olen väärässä.

Myrrä on tosiaan hoitanut yv:n. Sai muuten sen A:ssakin toimimaan aika hyvin.
 

TorillaTavataan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
401
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jorman Kivet sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
TorillaTavataan sanoi:
Edelleen sitä mieltä ettei Kivi ole saanut tuota ylivoimaa toimimaan?

En ole veli VP, mutta tartun hieman.

Voi olla, että Kivelläkin on osuutta ylivoimaan, mutta itse olen käsittänyt Myrrän vastaavan ylivoimapelistä. Tai näin Karri muistaakseni itse totesi jossain kauden alun haastattelussa, kun kertoi valmennuksen työnjaosta.

Saa korjata, jos olen väärässä.

Myrrä on tosiaan hoitanut yv:n. Sai muuten sen A:ssakin toimimaan aika hyvin.

Nostan käden virheen merkiksi. En ollut tietoinen että Myrrä tota yv hoitelee. Silti nään että Kivi on saanut pelin yleisesti toimimaan Tuokkolaa paremmin vaikka vielä aikaista tämän sanomiseen onkin.
 
Ylös