VP
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Ei kai tilastot tuossa valehtele. Hyvältä se on toki näyttänyt alusta asti ja hienoa että nyt on löytynyt tehojakin. Osuutensa kai tuosta on annettava myös ylivoiman pyörittäjille.TorillaTavataan sanoi:Edelleen sitä mieltä ettei Kivi ole saanut tuota ylivoimaa toimimaan?
Vieraspistesaldo ja muutenkin aloitus on ollut kyllä hyvä. Itse olen vain kovin tottunut siihen, että syksyllä taistellaan kärkipäässä ja sitten valahdetaan sinne ynnämuut sijoille - siksi katselen vielä ihan rauhassa pelin kehittymistä. Toivottavasti Kiven johdolla tämä ei toistu ja materiaali riittää myös kevään vääntöihin.TorillaTavataan sanoi:Lisäksi vieraista on jo nyt napattu 10 pistettä. Viimekaudella me saatiin vierasotteluista 14 pistettä koko kaudella.
No jos vertailukohdaksi otetaan Ilveksen viime vuosien valmentajahistoriaa, jossa vilahtelee nimiä kuten Seppo Hiitelä, Hessu Mälli, Sakke Pietilä jne., niin laskisin kyllä Tumpin ja Kiven tässä vertailussa jokseenkin samaan kategoriaan. Eikä minulle ole mitenkään vaikea myöntää mitään - annan Kiven näyttää ensin ja sitten myönnän kovinkin mieluusti. Lisää löylyä vaan!TorillaTavataan sanoi:Ootko joku Tuokkolan saunakaveri kun noin vaikea myöntää että Kivi vaan on täysin eritason valmentaja kuin Tuokkola.