Ilveksen nykytilanne

pleksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
211
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
Saas nähdä miten tämän kauden joukkue käsittelee tämän Sandellin tilanteen. Pahat muistot viime kaudesta valtasi mielen, kun Sandell loukkaantui ja siinä samassa joukkue lamaantui täysin.

Onhan siellä nyt kokeneita ukkoja, Aalto, Lada, Laakso yms.

Suurin paine menee kuitenkin shortsipojille, nyt olisi syytä tapahtua jotain.
Ihan samat ajatukset itsellä. On kyllä joukkueelle kova paikka. Vaikka siellä on mukana kokeneitakin pelimiehiä, tämä on heillekin varmasti melkoinen shokki.Olisi varmaan paikallaan hommata jonkinlaista henkisen puolen ammattilaista tukemaan joukkuetta.

Esan reagointikyky hiukan jännittää. Yleensä kun IH.Oy tiedottaa jotain tapahtuvan, sitä seuraa helvetin pitkä hiljaisuus. Mahtaa muuten Juupe seurailla ihan mielenkiinnolla, tätä reagointia.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
709
Vs: Ilveksen nykytilanne

pleksi sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Saas nähdä miten tämän kauden joukkue käsittelee tämän Sandellin tilanteen. Pahat muistot viime kaudesta valtasi mielen, kun Sandell loukkaantui ja siinä samassa joukkue lamaantui täysin.

Onhan siellä nyt kokeneita ukkoja, Aalto, Lada, Laakso yms.

Suurin paine menee kuitenkin shortsipojille, nyt olisi syytä tapahtua jotain.
Ihan samat ajatukset itsellä. On kyllä joukkueelle kova paikka. Vaikka siellä on mukana kokeneitakin pelimiehiä, tämä on heillekin varmasti melkoinen shokki.Olisi varmaan paikallaan hommata jonkinlaista henkisen puolen ammattilaista tukemaan joukkuetta.

Esan reagointikyky hiukan jännittää. Yleensä kun IH.Oy tiedottaa jotain tapahtuvan, sitä seuraa helvetin pitkä hiljaisuus. Mahtaa muuten Juupe seurailla ihan mielenkiinnolla, tätä reagointia.

Ei pali huonommin voi mennä ku juupelilla= JAATINEN JA KANTOLA
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 944
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kukaan ei voi korvata Sandellia, ei kukaan realistisista. Mutta kyllä mulle Keränen kelpais ja olis mielestäni taloudellelliseen tilanteeseen huomioiden loistava paikkaus. Tiä sit onko mitään palaa tämmösenkään
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Vs: Ilveksen nykytilanne

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Kukaan ei voi korvata Sandellia, ei kukaan realistisista. Mutta kyllä mulle Keränen kelpais ja olis mielestäni taloudellelliseen tilanteeseen huomioiden loistava paikkaus. Tiä sit onko mitään palaa tämmösenkään

Uskallan väittää, että Keränen on täyttä utopiaa. Nostaa ainakin puoli milliä Jokereista, nettona.
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
956
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Kukaan ei voi korvata Sandellia, ei kukaan realistisista. Mutta kyllä mulle Keränen kelpais ja olis mielestäni taloudellelliseen tilanteeseen huomioiden loistava paikkaus. Tiä sit onko mitään palaa tämmösenkään

Uskallan väittää, että Keränen on täyttä utopiaa. Nostaa ainakin puoli milliä Jokereista, nettona.
Ai että Keräsen bruttopalkka olisi miljoonan? Ehkei nyt kuiteskaan.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilveksen nykytilanne

Taitaa Essillä mennä aikas monta Sandelssia tänään Elite prospectin parissa. Uskoisin että taidot riittää juuri pääsemään sinne.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Näin Karri Kivi Aamulehdessä:

"Pelaajia on tarjottu paljon ja monelta eri suunnilta. Nyt on semmoinen aika, että pelaajia vapautuu Pohjois-Amerikasta, mutta myös muualla on pelaajaliikennettä."

Kivi seuloo ehdokkaiden joukosta parhaaksi katsomansa vaihtoehdon. Toimitusjohtaja Esa Honkalehto hoitaa sopimusneuvottelut.

Sandell pelasi keskushyökkääjänä. Myös uuden miehen pitäisi olla kaveri, joka ”pystyisi keskellä pelaamaan”.

Aiemmat kaudet sentterinä pelannut Aleksi Mustonen on ollut alkusyksyn laitahyökkääjä. "Hän on ollut todella hyvä laidassa, joten en haluaisi siirtää häntä keskelle", Kivi aprikoi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Vs: Ilveksen nykytilanne

-mesag sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Kukaan ei voi korvata Sandellia, ei kukaan realistisista. Mutta kyllä mulle Keränen kelpais ja olis mielestäni taloudellelliseen tilanteeseen huomioiden loistava paikkaus. Tiä sit onko mitään palaa tämmösenkään

Uskallan väittää, että Keränen on täyttä utopiaa. Nostaa ainakin puoli milliä Jokereista, nettona.
Ai että Keräsen bruttopalkka olisi miljoonan? Ehkei nyt kuiteskaan.

No saattoi mennä yläkanttiin, mutta 300-400k hyvinkin. Jokereiden budjetti 10 milj.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 380
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nuo Pohjois-Amerikan sentteri-laiturit eivät tosin yleensä pysty Liigassa keskellä pelaamaan.Toivottavasti tämä on huomioitu ja pelaaja on,jos on Amerikoista,siellä umpisentteri.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 585
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Näin Karri Kivi Aamulehdessä:

"Pelaajia on tarjottu paljon ja monelta eri suunnilta. Nyt on semmoinen aika, että pelaajia vapautuu Pohjois-Amerikasta, mutta myös muualla on pelaajaliikennettä."

Kivi seuloo ehdokkaiden joukosta parhaaksi katsomansa vaihtoehdon. Toimitusjohtaja Esa Honkalehto hoitaa sopimusneuvottelut.

Sandell pelasi keskushyökkääjänä. Myös uuden miehen pitäisi olla kaveri, joka ”pystyisi keskellä pelaamaan”.

Aiemmat kaudet sentterinä pelannut Aleksi Mustonen on ollut alkusyksyn laitahyökkääjä. "Hän on ollut todella hyvä laidassa, joten en haluaisi siirtää häntä keskelle", Kivi aprikoi.

Kivi on siinä määrin oikeassa, että Rautiainen-Mustonen -kaksikon luisteluvoimasta saadaan paras lisäarvo laidoilla, kun sentterinä on monipuolinen ja puolustusvelvoitteet tunnollisesti hoitava pelaaja.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilves on tehnyt sentterin hakemisesta melkoisen taiteenmuodon. Nyt se on viety uudelle tasolle.." pelaaja joka pystyy pelaamaan keskellä ". Miksi ei hankita ihan vaan keskushyökkääjää, koska sellaisia on jo ennestään yksi liian vähän ja nyt tippui vielä toinenkin pois. Nyt pitäisi itseasiassa ottaa kaksi kerralla..toinen saa olla vähän halvempi.
 

koron hukka

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eniten tässä huolestuttaa toimiston paniikki.Se ilmenee siten että heti aletaan selittelemään miten hommataan tuuraaja.
On tarve selitellä heti,koska ei oluut mitään suunnitelmaa,kädet olivat ristissä.
Jos Kärpistä,HIFK.sta ym. joku loukkaantuu,ilmoitetaan vain pelaajan olevan poissa toistaiseksi.Näin joukkueissa joita ei vain yksi mies kannattele. Rahasta en sinänsä olisi huolissaan tässä yhteydessä,kai jokin vakuutus maksaa tällä hetkellä Sandellin palkat eli saikut.
Ilvekseltä ei mene Sandellin suuntaan tällä hetkellä niin paljoa kuin budjetoitu.

Toivotaan asian hoituvan jotenkin,ristin kädet.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

Välillä menee yli tämän johdon kritisointi.

Ensiksikin Sandellin loukkaantumiseen ei ole voinut varautua muuten kuin rahallisesti. Ei missään voi olla valmiina ukkoa, joka vain tulee kokoonpanoon kun Sandell poistuu. Toisekseen on muitakin seuroja jotka tiedottavat, jos pelaajan tiedetään olevan varmasti loppukauden sivussa. Se rauhottaa tilanteen. Kolmannekseen on muitakin seuroja, jotka tiedottavat etsivänsä korvaajaa, jos sopimuspelaaja poistuu syystä tai toisesta riveistä.

Mania on päällä. Johto tekee aina ja kaiken paskasti.
 

koron hukka

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Välillä menee yli tämän johdon kritisointi.

Mania on päällä. Johto tekee aina ja kaiken paskasti.

Johto tekee varmaan jotain oikein,varmasti. Olen syntynyt 60-luvun puolivälissä nähnyt siis myös mestaruuksia,en haluaisi syyttää johtoa. On tässä kuitenkin jokunen vuosi oroteltu parempia aikoja,kuunneltu selityksiä ja paskanjauhamista.Minua VITUTTAA johto ja sen toiminta siksi, koska siitä mihin se on johtanut on vuosien näytöt.
Toivon Ilveksen pärjäävän paremmin.Tuen vuosittain Ilves ry,n toimintaa konkreettisesti eli rahallisesti,en tue IH Oy.n toimintaa rahallisesti enään.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

koron hukka sanoi:
HeGe41 sanoi:
Välillä menee yli tämän johdon kritisointi.

Mania on päällä. Johto tekee aina ja kaiken paskasti.

Johto tekee varmaan jotain oikein,varmasti. Olen syntynyt 60-luvun puolivälissä nähnyt siis myös mestaruuksia,en haluaisi syyttää johtoa. On tässä kuitenkin jokunen vuosi oroteltu parempia aikoja,kuunneltu selityksiä ja paskanjauhamista.Minua VITUTTAA johto ja sen toiminta siksi, koska siitä mihin se on johtanut on vuosien näytöt.

Tietysti. Enkä edes voi sanoa, että olisit väärässä. Urheilulliset ja taloudelliset tulokset osoittavat, että huonosti on hommia joidettu jo vuosikausia.

Nyt on kuitenkin vallalla mentaliteetti, että kaikki on paskaa paitsi kusi. Teki niin tai näin, aina meni väärinpäin. Mun mielestä Ilves ei olisi tätä voinut paremmin hoitaa. Rahaa on tallessa ja loukkaantumiseen reagoidaan.
 

koron hukka

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
koron hukka sanoi:
HeGe41 sanoi:
Välillä menee yli tämän johdon kritisointi.

Mania on päällä. Johto tekee aina ja kaiken paskasti.

Johto tekee varmaan jotain oikein,varmasti. Olen syntynyt 60-luvun puolivälissä nähnyt siis myös mestaruuksia,en haluaisi syyttää johtoa. On tässä kuitenkin jokunen vuosi oroteltu parempia aikoja,kuunneltu selityksiä ja paskanjauhamista.Minua VITUTTAA johto ja sen toiminta siksi, koska siitä mihin se on johtanut on vuosien näytöt.

Tietysti. Enkä edes voi sanoa, että olisit väärässä. Urheilulliset ja taloudelliset tulokset osoittavat, että huonosti on hommia joidettu jo vuosikausia.

Nyt on kuitenkin vallalla mentaliteetti, että kaikki on paskaa paitsi kusi. Teki niin tai näin, aina meni väärinpäin. Mun mielestä Ilves ei olisi tätä voinut paremmin hoitaa. Rahaa on tallessa ja loukkaantumiseen reagoidaan.
Ilveksen nyky"menestys" on aiheuttanut minulle ahdistusta,masennusta sekä unettomuutta. Minulle on terapiaa avutua asioista tällä foorumilla,voin käyttää psykologin vastaanotoilta säästyneet rahat juniori toiminnan tukemiseen,kuten tavallaan teen.
Toivon tämän kauden olevan edellisiä parempi,joten en toivo edes mahdottomia tai asioita jotka olisivat epärealistisia. Alkuun riittäisi kun oltaisiin edes 8.joukossa.
 

Totuudentorvi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kuulin huhua, että ässän korvaaja on todella kovan luokan pelaaja! Uskaltaisin jopa väittää, että Sandell on ihan rotsi tämän uuden kaverin rinnalla. Tietyiltä ominaisuuksiltaan tämän tulevan kaverin pitäisi olla täysin suvereeni nykyisessä tasoltaan pohjamudissa rypevässä SM-liigassamme. Tämä äijä osaa syöttää ja viimeistellä!

Nyt hemmotellaan kyllä ilvesfaneja!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Vs: Ilveksen nykytilanne

Totuudentorvi sanoi:
Kuulin huhua, että ässän korvaaja on todella kovan luokan pelaaja! Uskaltaisin jopa väittää, että Sandell on ihan rotsi tämän uuden kaverin rinnalla. Tietyiltä ominaisuuksiltaan tämän tulevan kaverin pitäisi olla täysin suvereeni nykyisessä tasoltaan pohjamudissa rypevässä SM-liigassamme. Tämä äijä osaa syöttää ja viimeistellä!

Nyt hemmotellaan kyllä ilvesfaneja!

Ja ensimmäinen viesti foorumille. Hauska veikko.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
koron hukka sanoi:
HeGe41 sanoi:
Välillä menee yli tämän johdon kritisointi.

Mania on päällä. Johto tekee aina ja kaiken paskasti.

Johto tekee varmaan jotain oikein,varmasti. Olen syntynyt 60-luvun puolivälissä nähnyt siis myös mestaruuksia,en haluaisi syyttää johtoa. On tässä kuitenkin jokunen vuosi oroteltu parempia aikoja,kuunneltu selityksiä ja paskanjauhamista.Minua VITUTTAA johto ja sen toiminta siksi, koska siitä mihin se on johtanut on vuosien näytöt.

Tietysti. Enkä edes voi sanoa, että olisit väärässä. Urheilulliset ja taloudelliset tulokset osoittavat, että huonosti on hommia joidettu jo vuosikausia.

Nyt on kuitenkin vallalla mentaliteetti, että kaikki on paskaa paitsi kusi. Teki niin tai näin, aina meni väärinpäin. Mun mielestä Ilves ei olisi tätä voinut paremmin hoitaa. Rahaa on tallessa ja loukkaantumiseen reagoidaan.

Ei se nyt noin mustavalkoista ole; useimmat antoivat posia esim. Kiven sopimuksesta, Sandellin jatkosta, nuorten peluutuksesta jne.

Sandelliin liittyvästä välittömästä reagoinnista ainakin tiedotuksen osalta pikkupeukku, isompi sitten kun joku edes eteisesti hyvä saadaan sainattua. Vanhasta kokemuksesta tiedetään, että verkot, painit ja palosammutukset jäävät joko puheiksi tai tuhnuiksi. Nyt on sellainen näytön paikka, että johto voi karvansa, hampaansa, kyntensä toden teolla paljastaa ja yrittää lunastaa menettämänsä uskottavuuden rippeitä!
 
Ylös