Onkohan se Vinnien oikeaksi luokittelema ostaja jo syntynyt.. Epäilen.Ikurin Vire sanoi:Manngard: "Olen valmis myymään, jos ostaja on oikea." #ilves #liiga
Deja-vu, anyone? Tammikuussa jatketaan siis ihan normaalisti, kuten aina ennenkin.Ikurin Vire sanoi:Manngard: "Olen valmis myymään, jos ostaja on oikea." #ilves #liiga
Iines sanoi:Onkohan se Vinnien oikeaksi luokittelema ostaja jo syntynyt.. Epäilen.Ikurin Vire sanoi:Manngard: "Olen valmis myymään, jos ostaja on oikea." #ilves #liiga
Ikurin Vire sanoi:Manngard: "Olen valmis myymään, jos ostaja on oikea." #ilves #liiga
Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.
Oijennus sanoi:Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.
Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?HeGe41 sanoi:Oijennus sanoi:Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.
Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.
Mitäs nyt sitten tapahtuu? Aikaa tammikuun 9. on melkoisesti.Manngardin puheenvuoron jälkeen yhtiökokous keskeytettiin ja sitä jatketaan 9. tammikuuta.
Oijennus sanoi:Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?HeGe41 sanoi:Oijennus sanoi:Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.
Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.
Jos sinä joskus kaikelta kiihkolta osaisit lukea, niin aika moni naapurileiristä todella toivoo Ilvekselle parempaa tulevaisuutta, koska Ilves kuuluu suomalaiseen jääkiekkoon ja elinvoimaisena.
Tällä hetkellä tilanne muistuttaa sitä hirveä jonka yli rullattiin Jämsässä useamman kerran autolla.
Oijennus sanoi:Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?HeGe41 sanoi:Oijennus sanoi:Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.
Jos sinä joskus kaikelta kiihkolta osaisit lukea, niin aika moni naapurileiristä todella toivoo Ilvekselle parempaa tulevaisuutta, koska Ilves kuuluu suomalaiseen jääkiekkoon ja elinvoimaisena.
vamos sanoi:Hegelle kysymys. Onko uudet omistaja ehdokkaat pörssiin listautunut Tamperelainen ravintolayritys? Näin olen itse huhua kuullut.
Ikurin Vire sanoi:vamos sanoi:Hegelle kysymys. Onko uudet omistaja ehdokkaat pörssiin listautunut Tamperelainen ravintolayritys? Näin olen itse huhua kuullut.
Nostaako Restamax päätään..
Anapoli sanoi:Oijennus sanoi:Miksi niin kävisi? Kaikki sponsorit lähtee välittömästi toiseen päätyyn? Onko Tapparan omistajista joku/jotkut ostajaehdokkaina?HeGe41 sanoi:Oijennus sanoi:Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.
Joo, on siellä varmasti näitäkin jotka toivoisivat elinvoimaista ilvestä. Mutta kyllä isompiosa On vain tyytyväinen kun Ilves rämpisi vuodesta toiseen... Pianhan sitä muuten joku ilvesläinen pääsisi joskus kuittaan jostain vähän takaisin jos ne pärjäisi. Nimimerkillä firman selkeä vähemmistö. ;D mutta me täällä palstoilla seikkailevat sen varmasti suurimmaksi osaksi ymmärrämme että molempien etu se olisi kun molemmat pärjäisi. Olisihan se ihan unelma esim. Joskus pelata finaaleissa kirvesrintoja vastaan. Tai edes oikea playoff sarja, paras seitsemästä.
Mutta niinkuin HeGe sanoi, monella tapparalaisella se voi ottaa koville et Ilves lopettaisi sekoilun ja alkaisi menestyä.
Tuskin. "Yhtiökokous vahvisti tilinpäätöksen sekä myönsi vastuuvapauden hallitukselle ja toimitusjohtajalle."Oijennus sanoi:Viranomaiset?Nulikka sanoi:Huhu: joku ryhmittymä on jo kiivaasti kimpussa. #Ilves
Twitterissä.