Ilveksen nykytilanne

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Vs: Ilveksen nykytilanne

Todella hienoa että jaksetaan yrittää fanien toimesta, mutta olisin toivonut että oikeasti jotkut rahamiehet olisivat aidosti ja omatoimisesti nähneet mahdollisuuden Ilveksessä ja uudessa hallissa. Toivottavasti ollaan jo pidemmällä kuin teksti antaa ymmärtää että alustavia keskusteluja eri tahojen kanssa käyty ja että vastaanotto on ollut hyvää.

Battery

Luottopelaaja

Missä viipyy UTJ? Taivas varjele millaisia Damiigoja ja Bulmeereja sieltä tulee ensi kaudeksi kun joukkueen kasaamisesta vastaa ex-pesäpalloilija.

551304

Vakiokokoonpanossa

Vinnie varmastikin tästä mallista myös innoissaan koska mahdollisuus saada enemmän käteen kuin taloudellisin mittarein tulevalta ostajalta. Jalo on loistava ratkaisu Sharelta ja siitä pisteet

Espoossa uudet omistajat laittoivat vastaavan 3 milliä uuteen yhtiöön ja sijoittivat kaiken rahan suoraan operatiiviseen toimintaan. Tämä olisi myös Sharelle suositeltava vaihtoehto mikäli IH OYn kuiville vetäminen polttaa tuosta 3 millin potista yli 20%:ia

Gmoo

Luottopelaaja

Mahtava homma tämä on, mutta odotin myös itse että joku/jokin taho lyö rahat tiskiin ja pelastaa Ilveksen. Sen verta kovat puheet täällä foorumilla pyörivät.

Kova homma saada nuo miljoonat kasaan, mutta toivottavasti onnistuu. Hieman skeptinen saa olla, ottaen huomioon edelliset kerrat, kun Vinnien kynät ovat hukkuneet.

Katsellaan ja odotellaan. Täältä tulee myös sijoituksia, jos asiat muuttuvat.

B

Luottopelaaja

"Ovatko kiinnostuneet ostajaehdokkaat olleet miljoonakauppaan soveltuvia rahamiehiä?

- Kyllä ovat. Rahoitusta on luvattu järjestyvän, jos vain kaupat ehdot ovat ne, mistä on puhuttu."

http://kiekkoareena.fi/jutut/ilves-kannattajat-keraavat-miljoonapottia-rahamiehia-on-taustalla

Paatelainen

Guest

UglyHouse sanoi:
Onneksi joku tekee muutakin kuin itkee foorumeilla.
Tästä syystä liityin juuri Sharen jäseneksi.
Katsotaan nyt mihin tämä johtaa, kova ja kivinen tie lienee edessä ...

Hienoa, että tehdään, pisteet siitä, toivottavasti onnistutaan ja ollaan pidemmällä kuin tiedotteesta käy ilmi.

Kyllähän tämä tämän hetken tilanne Ilveksessä on synti ja häpeä ja täydellinen perinteikkään liigajoukkueen raiskaaminen. Täysin epäpätevä henkilö toimii joukkueen toimitusjohtajana helvetinmoisessa eturistiriidassa ja kasaa samalla kakkospolttajan pesiskokemuksellaan todella paskan joukkueen ja raahaa kiikaritehoilla vaeltavia tusinamiehiä joukkueen avuksi. Kainulainen on joko täydellinen idiootti tai sitten rikollinen toimintatavoiltaan selittäessään noita johtopäätöksiä joukkueen taloudellisesta tuloksesta. Ei kukaan voi olla noin kuutamolla kuin tämä kaksikko elleivät sitten vain esitä koko näytelmää.

Micera

Guest

Tästä suunnitelmasta ei voi muutakun tykätä. Nyt pääsee kaikki osallistumaan. Pienistä puroista muodostuu suuri joki :)

Grinder

Luottopelaaja

Tuo rahankeruukampajan tavoiterahamäärä on hervoton. Olen yllättynyt mikäli 3 miljoonaa haalitaan kokoon. Toki tavoite realistisempi mitä enemmän pohjakassaa on kerätty. Kysymys kuuluukin: lähdetäänkö nollasta vai miljoonasta..

Mielenkiintoinen veto ja onnistuessaan askel parempaan. Siltikin muutama kysymys.. Mitä rahoilla jos ei setä myy? Sijoitetaanko rahaa sedän osakeyhtiöön ennen kuin sedän osuus saadaan alle 50 %? Saako setä osakkeistaan tätä kautta huomattavasti suuremman potin kuin mikä on Ilves-osakkeen markkina-arvo?

Mielestäni tässä on monta sudenkuoppaa, jossa setä voi rahastaa Ilveksellä taas kerran. Toivottavasti olen väärässä. Nyt kun yksittäiset rahamiehet välttävät Ilvestä, tämä olisi liiankin luonnollinen vedätysjatkumo. Ellei sitten asioita hoideta jämäkästi ottaen huomioon sen, ettei setä välttämättä edelleenkään myy..

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen

Grinder sanoi:
Mielenkiintoinen veto ja onnistuessaan askel parempaan. Siltikin muutama kysymys.. Mitä rahoilla jos ei setä myy?

No eiköhän tuossa rahamäärässä luulisi olevan ehtona se, että nimenomaan raha käytetään Ilveksen ostamiseen. Tämän luulisi olevan selviö sanomattakin.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

Gmoo sanoi:
Mahtava homma tämä on, mutta odotin myös itse että joku/jokin taho lyö rahat tiskiin ja pelastaa Ilveksen. Sen verta kovat puheet täällä foorumilla pyörivät.

Tähän alle listaus kovista puheista. Sitten voit verrata niitä tänään tapahtuneeseen.

Ehkä nyt valkeni itse kullekin syyni kesäiseen suunnanmuutokseen. Minua ei siis kutsuttu kahville ja voideltu myötämieliseksi. Ihan itse sinne mentiin ja esiteltiin toimenpiteet Ilveksen nostamiseksi. Kahvia kyllä tarjottiin, ei siinä.

Yhteistyö Ilveksen johdon kanssa on tähän asti toiminut aivan helvetin hyvin. Toivottavasti sama jatkuu ihan sinne iloiseen ratkaisuun asti.

koron hukka

Guest

Kai sitä jotain rahaa vois syytää,kun tulee ensin konkreettista tietoa. I-H oyn osakkeilla ei sinänsä ole arvoa. Mutta suurimman fanin,porukasta eroon pääsyllä,on hintansa. Ja onko muut osakkaat missä määrin luopumassa? Joten mitä ns.säätiölle tulisi ja millä hinnalla?
Toivotaan parasta!

Hokiboy

Rakkaudesta lajiin.

Suuri peukku Hegelle ja muille sharelaisille! Toivottavasti Vinnie on jo allekirjoittanut.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

sämpylä sanoi:
Onko tätä rahotusta kerätty jo millä summalla? Onko toi 3miljoonan tavote ees lähelläkään?

Meillä on kaupan ehtoihin sidottuja lupauksia. Jos päästään toteuttamaan, emme lähde nollista. Summia en kerro, mutta merkittäviä ovat.

Paatelainen

Guest

HeGe41 sanoi:
Gmoo sanoi:

Tähän alle listaus kovista puheista. Sitten voit verrata niitä tänään tapahtuneeseen.

Ehkä nyt valkeni itse kullekin syyni kesäiseen suunnanmuutokseen. Minua ei siis kutsuttu kahville ja voideltu myötämieliseksi. Ihan itse sinne mentiin ja esiteltiin toimenpiteet Ilveksen nostamiseksi. Kahvia kyllä tarjottiin, ei siinä.

Yhteistyö Ilveksen johdon kanssa on tähän asti toiminut aivan helvetin hyvin. Toivottavasti sama jatkuu ihan sinne iloiseen ratkaisuun asti.

Ehdottomasti respectit Sharen porukalle pro-aktiivisuudesta asian ratkaisun suhteen, toteutusmallikin on hyvä ajatus. Pari kysymystä Hegelle: mikä Risto Jalon rooli hommassa on? Onko isoa rahaa laittavia tahoja jo mukana, tuo rahankeruutavoite on hirvittävä?

jurgen

Tähtipelaaja

Se on selvä, että se muutos on tapahduttava tällä kaudella, sillä ei tämän kaltaisia sulamista pysty enää tukemaan. Jos ja kun se muutos tulee, niin mukana olen ja tuen, jos ei, niin mun osaltani tuki loppuu tähän kauteen!

Iso peukku mahtavalle yritykselle ja toivottavasti natsaa ja pian!

sämpylä

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
sämpylä sanoi:
Onko tätä rahotusta kerätty jo millä summalla? Onko toi 3miljoonan tavote ees lähelläkään?

Meillä on kaupan ehtoihin sidottuja lupauksia. Jos päästään toteuttamaan, emme lähde nollista. Summia en kerro, mutta merkittäviä ovat.

Millaista summaa on aateltu kerättävän ihan tavallisilta ihmisiltä, jos jokin keräys järjestetään?

Jäähöylä

Vakiokokoonpanossa

Hieno juttu ja mukana olen jollain summalla. Toivottavasti asiat menisivät maaliin mahdollisimman nopeasti koska ensi kausi tulee pian. Olisi mukava kun ensikautta päästäisiin rakentamaan mahdollisimman ajoissa uuden johdon alla. Pelkään vain että asioiden väkisin hieman viivästyessä, niin ensikaudellekin lähdetään takamatkalta.

Tämä säätiö malli taitaa olla sellaisia harvoja malleja johon Vincent suostuu. Kyllä tämä malli hyvä on. Eiköhän yhden pääomistajan malli ole nähty.

parkano79

Vakiokokoonpanossa

sämpylä sanoi:
HeGe41 sanoi:
sämpylä sanoi:

Millaista summaa on aateltu kerättävän ihan tavallisilta ihmisiltä, jos jokin keräys järjestetään?

Kai ny jokunen tonni sultakin liikenne :)