merkkari
Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne
Mary Mackey sanoi:Ensimmäisestä ilmeisestikin oltiin päästy sopuun, mutta jälkimmäinen on se, josta käsittääkseni homma ns. hirtti kiinni. Kyseinen järjestely on niin monimutkainen, että siitä ei ota pirukaan selvää.
Topi sanoi:Onko joku lukenut mitä Iltalehden paperiversiossa kirjoitetaan tästä Summasen tulosta pelastamaan Ilvestä?
bruttokansantuote sanoi:Topi sanoi:Onko joku lukenut mitä Iltalehden paperiversiossa kirjoitetaan tästä Summasen tulosta pelastamaan Ilvestä?
Missä ylipäätään lukee, että Summanen tulisi pelastamaan Ilveksen?
Topi sanoi:Kyllä ainakin minulle aamulla tulleessa Aamulehdessä sivulla 19 on mainos jossa tuo otsikko on. Lukekaa niitä lehtiä!
vilski23 sanoi:Topi sanoi:Kyllä ainakin minulle aamulla tulleessa Aamulehdessä sivulla 19 on mainos jossa tuo otsikko on. Lukekaa niitä lehtiä!
Juuri kävin itsekkin katsomassa ja kyllähän siellä kyseinen mainos on. En silti millään jaksa uskoa, että Summanen Ilvekseen tulisi. No aina voi toivoa.
"Hankaluuden keskellä lojuu mahdollisuus." -Albert Einstein
Topi sanoi:Joukkoirtisanoutumisesta on jo kulunut kohta viikon päivät ja edelleen Ilveksen nettisivuilla komeilevat nimet Jari Koivunen (hallituksen puheenjohtaja), Tero Luoma ja Markku Tuominen. Mitähän tästä pitäisi ajatella?
Lynx sanoi:Lupasin tänään kertoa ideoistani joilla ratkaistaan täydellisesti Ilves-yhtiön ongelmat. Minulla on juuri nyt kiire tärkeään palaveriin, joten tiedotan asiasta huomenna.
Mistä johtuneekaan, että tuo palautti mieleen lapsuusajan vitsin:Lynx sanoi:Lupasin tänään kertoa ideoistani joilla ratkaistaan täydellisesti Ilves-yhtiön ongelmat. Minulla on juuri nyt kiire tärkeään palaveriin, joten tiedotan asiasta huomenna.