Vs: Ilveksen nykytilanne
Läsnäolleille osakkaille kyseinen case avattiin, eikä yksikään tätä tehtyä sopimusta kritisoinut.
Sopimuksettoman ex-jokerin palkkaaminen on soo soo ja uhka talousalueen liiketoiminnalle, mutta Jokereiden kanssa yhteisen tapahtuman järjestäminen ei sitä ole? Mä en hei tajua tätä hommaa.
Mary Mackey sanoi:Ylimääräisessä yhtiökokouksessa näytettiin Case Keräseen liittyvä kirjeenvaihto, minkä perusteella olen itse valmis antamaan Ilveksen silloiselle johdolle puhtaat paperit. Ilves kysyi etukäteen, perusteli tilanteen kunnollisesti ja hoiti tilanteen yleisen oikeustajun mukaisesti. Fakta on, että tuon dokumentaation perusteella Ilves olisi voittanut Liigan 100-0 mahdollisessa välimieskäsittelyssä. Ilmeisesti nykyjohto on päättänyt, että on parempi maksaa jokin kompensaatio, että välit Liigaan ja muihin seuroihin saadaan kuntoon. Itse en näin olisi tehnyt.
Läsnäolleille osakkaille kyseinen case avattiin, eikä yksikään tätä tehtyä sopimusta kritisoinut.
Sopimuksettoman ex-jokerin palkkaaminen on soo soo ja uhka talousalueen liiketoiminnalle, mutta Jokereiden kanssa yhteisen tapahtuman järjestäminen ei sitä ole? Mä en hei tajua tätä hommaa.