Torski sanoi:Ei vaan omista ei välitetä sen vertaa että menisi katsomaan vierasmatsia Hakametsään
Serve sanoi:Minkähän takia Tapparan isännöimät paikallispelit on järjestään loppuunmyytyjä, mutta Ilveksen isännöimät ei lähelläkään täynnä?
Tällä kaudella sitä ei voi selittää "toimiston koijareilla" tai huonolla menestyksellä. Ei Tapparankaan peli ole kulkenut, mutta perjantaina halli on täynnä.
Onko Mouhijärveläiset päättänyt olla rahoittamatta Ilvestä?
Serve sanoi:Minkähän takia Tapparan isännöimät paikallispelit on järjestään loppuunmyytyjä, mutta Ilveksen isännöimät ei lähelläkään täynnä?
Tällä kaudella sitä ei voi selittää "toimiston koijareilla" tai huonolla menestyksellä. Ei Tapparankaan peli ole kulkenut, mutta perjantaina halli on täynnä.
Onko se nyt niin vaikeaa laittaa se linkki mukaan?Ake sanoi:Kari Heikkilä urheilutoimenjohtajaksi
Tampereenpoika sanoi:Serve sanoi:Minkähän takia Tapparan isännöimät paikallispelit on järjestään loppuunmyytyjä, mutta Ilveksen isännöimät ei lähelläkään täynnä?
Mitä nyt joskus tuota Tapparan foorumia lukenut niin aika moni siellä on sanonut että latiakaan ei Ilvekseen laiteta.
Pok sanoi:Itse en kyllä tosin usko,että perjantaina halli on täynnä sillä samaan aikaan pelataan Ilveksen jalkapallomitalin ratkaiseva ottelu joka verottaa paitsi Ilveksen kannattajia,niin myös joitain Tapparaa kannattavia jalkapallon ystäviä.Seuraava kiekon paikallisottelu on kuitenkin alle kuukauden päästä,kun taas seuraava mahdollisuus Tamperelaisen jalkapallomitalin varmistumiseen kotikentällä on aikaisintaan vuoden päästä,mahdollisesti paljonkin kauempana.
Iki sanoi:Vielä on noin 150 istumapaikkaa myymättä, joten yllättävän hyvin on myyty.
Voi olla typerää lainata omia kommentteja, ja varmasti näin onkin,TyrväänILVES61 sanoi:LuikuriTattinen sanoi:Ehkä me täältä vielä noustaan. Ja nykyään voi tuudittauta siihen ajatukseen, että ensikaudella sitten :
No sitten taas kun mennään tuotteeseen, niin itse olen sitämieltä, että pitää kuitenkin elää hetkessä..viitaten aiempaan..
Maksavalla yleisöllä ja sponsoreilla on oikeus saada vastinetta rahoilleen, ja siitä vastaa taas toimiva johto, valmennus ja pelaajat.
Liian kauan on annettu tyhjiä lupauksia urheilullisen menestyksen suhteen (mikä se varsinainen targetti on), että ensivuonna sitten..mites sen luottamuksen kanssa..varmasti näkyy yleisömäärissä..versus tulorahoitus.
Kyllähän meiltä jokaiselta työelämässä-olevalta vaaditaan joka päivä tuloksia, ollaan me sitten yrittäjiä tahi suorittavan
työn tekijöitä!
TyrväänILVES61 sanoi:Voi olla typerää lainata omia kommentteja, ja varmasti näin onkin,TyrväänILVES61 sanoi:LuikuriTattinen sanoi:Ehkä me täältä vielä noustaan. Ja nykyään voi tuudittauta siihen ajatukseen, että ensikaudella sitten :
No sitten taas kun mennään tuotteeseen, niin itse olen sitämieltä, että pitää kuitenkin elää hetkessä..viitaten aiempaan..
Maksavalla yleisöllä ja sponsoreilla on oikeus saada vastinetta rahoilleen, ja siitä vastaa taas toimiva johto, valmennus ja pelaajat.
Liian kauan on annettu tyhjiä lupauksia urheilullisen menestyksen suhteen (mikä se varsinainen targetti on), että ensivuonna sitten..mites sen luottamuksen kanssa..varmasti näkyy yleisömäärissä..versus tulorahoitus.
Kyllähän meiltä jokaiselta työelämässä-olevalta vaaditaan joka päivä tuloksia, ollaan me sitten yrittäjiä tahi suorittavan
työn tekijöitä!
mutta teen sen siitä huolimatta, koska tätä mieltä olen..
Olkinukkeja toki tähänkin tulee, mutta niitä ei tueta..
No, jos ne tunnereaktiot ovat negatiivisia, kuten tänään, niin saattaapa olla jopa niin, että ne ohjaavat IlvesfanitUglyHouse sanoi:No ainakin saamme kokea tunteiden vuoristorataa - koko rahalla.
Joku palstaveli mainitsi äskettäin, että urheilubisneksen tulee tuottaa tunnereaktioita.
Pohjakosketuksen jälkeen ponnahdetaan pinnalle - ehkä jo huomenna.
Nähdään hallilla, voitto TPS:tä ja ei harmita enää yhtään ...
Sää oot HeGe soturi...HeGe41 sanoi:Tänään hallille! Shaatana!
#käynpeleissä
TyrväänILVES61 sanoi:Sää oot HeGe soturi...HeGe41 sanoi:Tänään hallille! Shaatana!
#käynpeleissä