Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo, nykyjohto on perseestä.Mistään en mitään tiedä, mut näin ulkopuolelta katsottuna asiat ovat menneet kaikki eteenpäin..
Katsotaas
Tämä alkuvuodesta 2016. Yksi niistä kymmenistä viesteistä, joissa arvostelen silloista johtoa. Minähän olen sellainen otus, että kritiikkiä tulee, jos hommat kusee. Jälleen kerran hommat kusee.
Nimimerkki Kuntohan on tunnettu tästä tavastaan "keskustella": hän keksii omasta päästään väitteitä, joita vastaan alkaa sitten polemisoida. Silloin on tietenkin helppo olla oikeassa.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että ammattilaisseuran on hassua asettaa itselleen muuta tavoitetta kuin mestaruuden. Jalkapalloseura voi toki tavoitella myös paikkaa Mestareiden liigassa (tosin Suomessa se edellyttää mestaruutta.)
"Jälleen kerran hommat kusee. "
Voisitko täsmentää?
Mikä kusee? Kauheasti syytellään, mutta mitään faktoja ei koskaan tarjota.Minähän olen sellainen otus, että kritiikkiä tulee, jos hommat kusee. Jälleen kerran hommat kusee.
Hilpeyttä. Taisin joskus sinun kirjoituksestasi näin mainita ja sen jälkeen oletkin minua vastaavasta syyttänyt. Lukijat saavat itse päättää, että onko tuo minun tapani keskustella.
Eikö se ollutkaa Leimu, jota kaavailtiin koko joukkueen ykköspakiksi ja Barker hankittiin vasta sitten kun huomattiin että ei ole enää sama pelaaja mikä oli 4-5 vuotta sitten?
Kai nyt tammikuuksi voisi muualtakin hankkia ihan ok. tasoisen, vähälle peliajalle jääneen hyökkääjän. Ja kyllä, tiedän että valmennusjohto ajattelee aina myös joukkuekemiaa ja miten uusi pelaaja sitä nykyistä tasapainoa horjuttaa.
Mutta jos sinulla jotain parempaa tietoa on niin jaa toki niin voidaan lopettaa tämä turha keskustelu. Jos Osalaa ei saatu niin haetaanko seuraavaksi parasta vahvistusta? Eikä tarvitse taas aloittaa luentoa siitä kuinka pelaajamarkkinat toimii, tiedän kyllä että yksi syntynyt sopimus vaatii kymmeniä yhteydenottoja eri tahoihin.
Annetaan hänelle rauha. Aika näyttää, mistä on kyse ollut.Jep, minulle tulee tästä touhusta mieleen niinkin naurettava esimerkki, kuin jotkut supersankarielokuvat, jossa ensin toisella puolella oleva siirtyy toisten puolelle, kun hahmo katkeroituu jostain sille porukalle, jonka joukoissa ensin on.
Tuo muutos Hekessäkin on uskomaton, kun aiemmin oli minullakin hänestä niin hyvä kuva, ainakin millainen kuva on vuosien varrella tullut näistä nettikeskusteluista.
Ennen Heleniuksen viime peliä en itse uskonut, että meidän mv-pelimme tulisi riittämään. Vieläkin olen hyvin epäröivä, mutta katsotaan miten pelaaminen tuon osalta kehittyy. Kuntopuntareiden (5 ja 10 matsia) mukaan Sport on mättänyt Liigassa eniten maaleja, joten töitä lienee tiedossa.
Osittainen lainaus, josta pahoittelut, mutta voisitko avata mitä lasketaan tuohon urheilutoimintaa juuri tässä kontekstissa?
Ja muistikuvani mukaan, et sinäkään, Heke, näin isolla tarmolla silloin Honkalehdon porukkaa arvostellut, kuin nyt Jaloa, tai ainakin, jos sen asettaa mittakaavaan, mihin kuntoon Honkalehdon johto Ilveksen sai, verrattuna siihen, mistä olette tähän asti Jaloa syyttäneet.
En itsekään usko että ilman virheitä nykyinen johto menisi. Ollaan silti edelliseen johtoon reilusti plussan puolella, ja voidaan odottaa jopa jonkinlaista menestystä tässä tulevina vuosina. Muista vaihtoehdoista on turha spekuloida kun nimiä ei ole pöydällä.