Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt taitaa sinulla olla vähän mopo hukassa. Ei kaikkia listalla olevia lukuja yhteen lasketa.iso J sanoi:Lee: 160K
Mara: 225k(WTF?!?!?!!!?????)
Glenn:150k
Tukio: 120k
Topi sanoi:Eihän tässä nykytilanteessa juuri kehumista ole, mutta Ilves ei tällä hetkellä ole kuin kolmen pistettä jäljessä Pelicansia. Karsinnan välttäminenhän oli tämän kauden "mestaruus"! Odottiko joku jotakin muuta?
HeGe41 sanoi:Tiputaan jokaisesta kelkasta marraskuun aikana.
No tuotahan mä olen toitottanut jo vaikka kuinka kauan. Ei tässä sarjassa pärjää pikkupojilla.d-pääty sanoi:Olipa karmeata katsella kun ilveksen hyökkääjät yrittää rimpuilla laidan ja saipa-pelaajan välistä,kokoero aika valtava,silti saipalaisilla luistin liikku.Ei tässä sarjassa pärjää jos pikkupojilla pelataan,ainoa ulkomaalaishankintakin nyt jo saikulla.,huh hui
Simma sanoi:No tuotahan mä olen toitottanut jo vaikka kuinka kauan. Ei tässä sarjassa pärjää pikkupojilla.d-pääty sanoi:Olipa karmeata katsella kun ilveksen hyökkääjät yrittää rimpuilla laidan ja saipa-pelaajan välistä,kokoero aika valtava,silti saipalaisilla luistin liikku.Ei tässä sarjassa pärjää jos pikkupojilla pelataan,ainoa ulkomaalaishankintakin nyt jo saikulla.,huh hui
toskala sanoi:Eric Fehr, joka oli jonkun tarinan mukaan liian huono Ilvekseen ratkaisi taas tänään voiton HPK:lle vl-kisan ainoana onnistujana.