Noma sanoi:Ilveksellä on ensimmäistä kertaa yli seitsemään vuoteen mitat täyttävä ykkössentteri. Sitten Patrik Stefanin moista ei ole täällä näkynyt.
Lynx sanoi:Noma sanoi:Ilveksellä on ensimmäistä kertaa yli seitsemään vuoteen mitat täyttävä ykkössentteri. Sitten Patrik Stefanin moista ei ole täällä näkynyt.
Ai, onko Kai Kantola siis tervehtynyt pelikuntoon?
Cream sanoi:Stefanin maaliennätys NHL:ssä 14 kaappia, ei mulla muuta.
Tarinankertoja sanoi:Cream sanoi:Stefanin maaliennätys NHL:ssä 14 kaappia, ei mulla muuta.
NHL ja kapeakaukalo + eurooppalainen pelaaja vs. ämeriikan poika + SM liiga ja leveäkaukalo.
eivät ole ihan vertailukelpoisia.
Stefan oli tsekkinä kuin kotonaan SM liigassa, toivottavasti Talbot on myäs.
Tarinankertoja sanoi:Cream sanoi:Stefanin maaliennätys NHL:ssä 14 kaappia, ei mulla muuta.
NHL ja kapeakaukalo + eurooppalainen pelaaja vs. ämeriikan poika + SM liiga ja leveäkaukalo.
eivät ole ihan vertailukelpoisia.
Stefan oli tsekkinä kuin kotonaan SM liigassa, toivottavasti Talbot on myäs.
kuuskasi sanoi:Sää oot Lynx pikkasen pihalla. Oot hyvä näyttelijä tai totaalisen hölmö. 8)
Lynx sanoi:kuuskasi sanoi:Sää oot Lynx pikkasen pihalla. Oot hyvä näyttelijä tai totaalisen hölmö. 8)
Tässä linkki: http://ilves.com/?page_id=255
Kuka näistä on se Stefania kovempi/yhtä kova?
NoGood sanoi:hän saattaa olla
Lynx sanoi:NoGood sanoi:hän saattaa olla
Paino sanalla "saattaa". Toivotan kyllä Maxin seisaaltaan hihkuen tervetulleeksi SITTEN, kun hän lihaksi muuttuu sanojen sijaan. Ja samana iltana jo jatkan kyselemistä sen kakkossentterin perään.
Baloun sanoi:http://ilves.com/?p=10386
Jäsen-J sanoi:Miten Ilveksen talous antaa myöten Talbotin tullessa? Maksaako Vinnie viulut omasta pussistaan vai tehdään lisää tappiota? Eihän tälläisiä palkkoja voi olla säästöissä.
W124 sanoi:Minkälainen kustannus tästä Talbotista tulee jossei pelaa otteluakaan vaan NHL ehtii alkaa.
Lennot+auto+ asunto+ päiväraha?
Tuhansia vai kymmeniä tuhansia?
Noma sanoi:W124 sanoi:Minkälainen kustannus tästä Talbotista tulee jossei pelaa otteluakaan vaan NHL ehtii alkaa.
Lennot+auto+ asunto+ päiväraha?
Tuhansia vai kymmeniä tuhansia?
Joukkueelle ei mitään, sponsori maksaa kaiken.