Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä 1 sentteri ei auta.Tarvitaan 1 sentteri ja mitä tekee Koskela! Sainaa Salmelan takalinjoille. Vittu
Tekeekö tää sentteri niistä kaikista kolmesta maalipaikasta maalin?Voittava maalivahti ja sentteri tarvittais ja heti.
Joo, sellanen sentteri tarvittais.Tekeekö tää sentteri niistä kaikista kolmesta maalipaikasta maalin?
Pelin puolelta ollaan löyty jo kyllä ihan ranttaliksi.Joko nyt hommataan lainoja, sillä niitä on saatavilla, tai sitten lomautetaan kalliit pelaajat ja valmennus ja haistatetaan kaikille pitkät ja lyödään ranttaliksi.
Voittava maalivahti ja sentteri tarvittais ja heti.
Tekeekö tää sentteri niistä kaikista kolmesta maalipaikasta maalin?
[/
Ei taida kelvataTässä käy vielä niin että Ilves ei vahvistu pyyhkeen kehiin heittäneiden joukkueiden pelaajistosta, vaan on kohta itse myymässä pelaajia, mikäli jollekin joukkueelle vaan kelpaa.
Kumpa olisikin.. tällä tahdilla sekin karkaa.Tämä bändi pystyy soittaan vain hitaita.
lainamiehet 2,2p/ ott., ilves 0,88p/ott.
Joko muistakin tuntuu että rosteri on säälipleijaritasoa?
...itse olen alkanut epäileen.
Tämä. AAMENKun Dostal tuli, niin ihmeitä tapahtui.
Mikään pelaaja voittavassa jääkiekossa ei ole niin tärkeä kuin maalivahti.
Huippusentteri olisi vallan mukava lisä, mutta voittavan maalivahdin ottaisin ensin.
Toista Dostalia ei ole muuta kuin haaveissa.
Niitä Myrrän ylistäjiä riitti pilvin pimein kun oltiin aallon harjalla. Ja kun sorvattiin jatkopahvi. Minneköhän lienee nyt luikkineet?Jos Tillua on kritisoitu tämän kauden hutihankinnoista, niin siihen kylkeen voi kyllä laittaa myös Myrrän kahden vuoden jatkosopimuksen. Marraskuun hurmoksessa tehty hutiloitu ratkaisu, ei kahta sanaa.
Ilveksen pelitapa on niin riskialtis, että ilman Dostalia moni pinna olisi jäänyt saamatta jo ennen joulua