Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
Saako nyt kysyä, että millä sää kykenet tohon pitkäjänteisyyden kannattamiseen ja nyt en lähe mitenkään haukkumalinjalle vaan iha mielenkiinnosta kysyn. Itseä ainaki suomeks sanottuna vituttaa tää Tapparan menestyminen ja oma taapertaminen niin paljon, että en halua nähdä enää yhtäkään kevättä samaa ennen kuin mestaruus on saavutettu
Et esittänyt kysymystä minulle, mutta vastaan silti. Tämän kauden pleijareista huolimatta tämä viimeiset 7 vuotta ovat olleet todella hienoa aikaa tällaiselle 90-luvun ensimmäiseltä puoliskolta (aktiivisesti) Ilvestä kannattaneelle/seuranneelle.
Itse olen myös ollut niin monella tapaa urheilussa ja yrityselämässä mukana, joten pidän täysin normaalina, että pieniä ja vähän isompia notkahduksia tulee. Varsinkin mitä urheiluun tulee, niin yleisellä tasolla ne ovat sen suola, koska jokaista häviäjää kohden on myös yksi voittaja. Hienot altavastaaja-tarinat ovat ne mitkä dynastioiden ohella jäävät sinne historiaan.
Toisin sanoen itse kyllä kestän nämä ja Tapparan menestykseen on toisaalta jo turtunut. Se mitä en jaksa/kestä, että mentäisiin vielä joskus siihen tilanteeseen, missä oltiin esim 10 vuotta sitten. Siihen verrattuna nämä nykyiset jutut/ongelmat ovat tissiposkille.
Ei tämä silti tämän hetkistä vitutusta poista, mutta toisaalta se kertoo myös siitä välittämisestä Ilvestä kohtaan.