ADX_03
Luottopelaaja
Saahan niistä kertoa, jos pelaajat ovat asian siunanneet.
Sen verran pelaajat kyllä vaihtunut tässä vuosien saatossa, että eiköhän päätös kaiken tiedon pimittämiseen tule norsunluutornista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saahan niistä kertoa, jos pelaajat ovat asian siunanneet.
Sen verran pelaajat kyllä vaihtunut tässä vuosien saatossa, että eiköhän päätös kaiken tiedon pimittämiseen tule norsunluutornista.
Voitko valaista miten tätä vähätellään ja naureskellaan? Meskanen palasi Ilvekseen kaksi vuotta sitten. Kaipaatko oikeasti Järventien poikia sen jälkeen kun siellä meni hermo, kun Emilin optiota ei käytetty? Ehdottomasti omat kasvatit sisään jos sama osaaminen ja hinta järkevä, mutta ei Ilveksellä mitään kiitollisuuden velkaa ole - päinvastoin...On kyllä hämmentävää seurata tätä keskustelua omista kasvateista.
Jokaisella saa olla oma mielipide tietysti. Ja ne syyt siellä taustalla, on ne sitten rahat, sopimattomuus kokoonpanoon, rooliin tai mihin hyvänsä.
Silti olen helvetin surullinen että asiaa vähätellään ja lakaistaan maton alle, sekä koitetaan selitellä kaikki parhain päin tuon asian suhteen.
Omat kasvatit on ollut meidän ylpeyden aihe. Vahvuus. Ovat sitoneet meidät jengiin, syitä seuraamiselle, esikuvia jne.
Nyt asiaa vähätellään ja naureskellaan. Surullista.
Ei tartte kun vähän palstaa ja eri ketjuja selailla.Voitko valaista miten tätä vähätellään ja naureskellaan? Meskanen palasi Ilvekseen kaksi vuotta sitten. Kaipaatko oikeasti Järventien poikia sen jälkeen kun siellä meni hermo, kun Emilin optiota ei käytetty? Ehdottomasti omat kasvatit sisään jos sama osaaminen ja hinta järkevä, mutta ei Ilveksellä mitään kiitollisuuden velkaa ole - päinvastoin...
Mun mielestä se on ihan luonnollista, että ihmiset etsii myös sen rakastamansa seuran puolen näkökulmia näihin tilanteisiin ja koittaa kääntää positiiviseksi. Ei kukaan määräänsä enempää jaksa negatiivisesti asioita ajatella.On kyllä hämmentävää seurata tätä keskustelua omista kasvateista.
Jokaisella saa olla oma mielipide tietysti. Ja ne syyt siellä taustalla, on ne sitten rahat, sopimattomuus kokoonpanoon, rooliin tai mihin hyvänsä.
Silti olen helvetin surullinen että asiaa vähätellään ja lakaistaan maton alle, sekä koitetaan selitellä kaikki parhain päin tuon asian suhteen.
Omat kasvatit on ollut meidän ylpeyden aihe. Vahvuus. Ovat sitoneet meidät jengiin, syitä seuraamiselle, esikuvia jne.
Mitä tarkoitat vähättelemisellä tai maton alle lakaisemisella? Vähän nyt kyllä vedät sinäkin mutkia suoraksi. Jos nyt puhutaan näistä Jokipakoista ja Järventeistä niin kyllä sen katseen voi suunnata myös näiden pelaajien ja heidän perheiden suuntaan vaikka varmasti myös Ilveksessäkin on virheitä tehty heidän kohdallaan. Ei Ilves silti ole näille pelaajille mitään velkaa, päinvastoin.On kyllä hämmentävää seurata tätä keskustelua omista kasvateista.
Pronssipelin fiilisvideossa hallituksen puheenjohtaja sanoi ihan suoraan "vaikka suoritus oli hyvä (mitali) niin väri ei ollut sitä mitä haettiin". Kyllä se minulle ihan suoraan kertoo onko organisaatio tyytyväinen vai pettynyt. itse asiassa uskon että se pätkä oli jopa ihan tarkoituksella viestinä siitä että tulos oli pettymys vaikkei floppi ollutkaan.
Pitää ollakin pettynyt. Se että on välieräjoukkue on hyvä asia: se on välietappi sinne finaaliin. Ilves on ollut nyt todella varma välieräryhmä, pronssiakin on saatu 3/4 viimekaudet, mutta ambitiota pitää olla kääntää kaikki kivet miten sinne finaaliin päästään. Pitää pystyä kokoamaan ryhmä jolla sinne mennään.Pronssipelin fiilisvideossa hallituksen puheenjohtaja sanoi ihan suoraan "vaikka suoritus oli hyvä (mitali) niin väri ei ollut sitä mitä haettiin". Kyllä se minulle ihan suoraan kertoo onko organisaatio tyytyväinen vai pettynyt. itse asiassa uskon että se pätkä oli jopa ihan tarkoituksella viestinä siitä että tulos oli pettymys vaikkei floppi ollutkaan.
Kyllä. Vielä, kun saadaan tietää, mitä meinataan oikeasti tehdä, että Ilves pelaa finaaleissa ja vieläpä jopa voittaa ne!Pronssipelin fiilisvideossa hallituksen puheenjohtaja sanoi ihan suoraan "vaikka suoritus oli hyvä (mitali) niin väri ei ollut sitä mitä haettiin". Kyllä se minulle ihan suoraan kertoo onko organisaatio tyytyväinen vai pettynyt. itse asiassa uskon että se pätkä oli jopa ihan tarkoituksella viestinä siitä että tulos oli pettymys vaikkei floppi ollutkaan.
Toivottavasti ainakin joukkueen sisällä tuohon tiedetään syyt. Tuskin noita julkisuuteen kerrotaan, turhaa selittelyähän se olisi. Tulos kertoo riittävästi suurelle yleisölle, ei riittänyt. Olihan siellä kesken sarjankin jotain tautia liikkeellä mutta tämän vaikutusta voidaan vain arvailla. Ja kaikilla joukkueilla näitä samoja juttuja on, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Varmaan joku osa on tuuristakin riippuvaa.Itselle ei ole selvinnyt, miksi meidän peli ei jatkanut kehittymistä loppukaudesta. Toinen asia mikä ihmetyttää, on se miten oltiin housut kintuissa ekoissa semifinaaleissa. Jälkimmäinen kielii ainakin vielä siitä, että matkaa on vielä voittamisen tiellä.
Ei finaalipaikkaa voi luvata kukaan ja sehän on urheilun hienous. Ensin pelataan ja sitten katsotaan tulos. Kyllä minä uskon, että hölön johdolla analyysi on kattava ja siellä on asioita joita halutaan tehdä paremmin ja mahdollisesti muuttaa ensi kaudelle.Kyllä. Vielä, kun saadaan tietää, mitä meinataan oikeasti tehdä, että Ilves pelaa finaaleissa ja vieläpä jopa voittaa ne!