En oikein tiedä minne laittaisin viestiä asiasta, mutta haluaisin varmistaa, että ovatko 26.12 Ilves Hpk peliin ostetut liput normaalisti käytössä perjantaina eikä niitä tarvitse mitenkään päivitellä
Laskin tuossa jo jokin aika sitten, että 11 voittoa vielä, niin runkosarja on vähintäänkin hyvä.
Nyt se tarvittava luku on 7. Se riittää vähintäänkin top6 paikkaan.
Tuo on siis mielessäni jokin raja.. ei tavoite.
Kaudella 2019-20 Ilves otti 114 pistettä ja oli siis neljäs.
Tuohon on matkaa vielä 31 pistettä. Ei sekään ole kuin 11-16 voittoa. Mahdollista, mutta kovan työn takana.
Tällä kaudella runkosarjan voittanee pienemmällä pistemäärällä, mitä silloin.. Kärpät 127 p.
Voi kun tuo kausi ei olisi silloin kesken jäänyt...
Mikä tarkoittaa sitä että otteluun haluavien kannattaa toimia ajoissa.6500 kun lienee se yleisö maximi.Perjantain peliin myyty yli 5000 lippua.
lähde: Ilveksen Instagram stoori osio.
Mikä tarkoittaa sitä että otteluun haluavien kannattaa toimia ajoissa.6500 kun lienee se yleisö maximi.
Jännä ettei Ilves muistuta tästä asiasta (maksimikapasiteetti) markkinoinnissaan. Itselle ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen, että liput saattaisivat loppua kesken; onhan areenan maksimikapasiteetti sen 13 000.
Minulla tulee hyvinkin mieleen, että juuri muutama päivä sitten tehtiin päätös 50% täyttöasteesta.
Mutta eipä tuosta maininnasta mitään haittaa tosiaan olisi.
Ostanpas liput paikalliseen 25.2! Toivon todella yli 10000 ihmistä paikalle.
Ja pitkä kevät toivottavasti todellakin tulossa, ja yleisö hallissa!
Ps modeille. Jos joku provosoituu viestistä, sen ei pitäisi olla mun ongelma, varsinkin asiallisesti esitetystä asiasta! No, nää on näitä, eteenpäin!
Olisko Ilveksen otteluliput? Ja voiko tässä ketjussa tarjota mahdollisesti kausariaan lainalle jos itse ei pääse peliin tai antaa jo ostettuja lippuja pois syystä x ym.Pistetääs tälläinen ketju pystyyn. Parempaa nimeä vailla
Olisko Ilveksen otteluliput? Ja voiko tässä ketjussa tarjota mahdollisesti kausariaan lainalle jos itse ei pääse peliin tai antaa jo ostettuja lippuja pois syystä x ym.
Osto/myynti ketju jo onkin erikseen eli tässä vain "lahjoitukset"
Olisko Ilveksen otteluliput? Ja voiko tässä ketjussa tarjota mahdollisesti kausariaan lainalle jos itse ei pääse peliin tai antaa jo ostettuja lippuja pois syystä x ym.
Osto/myynti ketju jo onkin erikseen eli tässä vain "lahjoitukset"
Niin ajattelin sitä, että jos joku ei pääse yksittäiseen peliin kausikortillaan niin sen voisi antaa täällä jollekkin käyttöön. Toki, jos lainaaja haluaa, niin saahan siihen viestiin laittaa, että sellaiselle joka ei muuten paljoa peleihin pääse.
Vai ymmärsinkö viestisi jotenkin väärin.