Ilveksen otteluohjelma 2024-2025

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 244
Pari huomiota:

- 1.10. (TI) - 6.10. (SU) Ilveksellä neljän pelin viikko, joista kolme kotona. Kotona kohdataan Sport (TI), Jukurit (PE) ja Ässät (SU), vieraspeli on Porissa keskiviikkona tuona viikkona.

- Kotipeleistä n. 3.5vko tauko 22.10. - 16.11. Syynä varmaan NHL-pelit ja eikös myös majutauko ole tuossa välissä?

- Ilves kohtaa marraskuun viimeisenä viikkona kolmen pelin viikolla kaksi kertaa K-Espoon (kotona ja vieraissa)

- Ilveksellä ei ole perinteistä "Tapaninpäivän ottelua" vaan joulun jälkeen Ilves pelaa ensimmäisen kerran 27.12 Lukkoa vastaan.

- Tammikuussa peräti kolme PE-LA B2B ottelua:

• Ilves - Ässät / Ässät - Ilves 3.1. / 4.1.
• Sport - Ilves / Ilves - Sport 10.1. / 11.1.
• Ilves - HIFK / HIFK - Ilves 17.1. / 18.1.

- Ilveksellä näytti olevan muutamia klo. 19.30 alkavia otteluita.

Tässä joitakin mitä osui omaan silmään ohjelmaa tutkiessa.
 

gentle

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
875
Mielenkiintoinen tuo 2 Pelsumatsia ensimmäiseen 5 peliin ja sitten saakin seuraavaa odotella helmikuun puolenvälin yli.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 893
Niinhän täälä taidettiin puhua jo aiemmin että Ilves & Tappara sanoo kaikelle kyllä, kunhan saavat tuon 6 paikallispeliä.
Juu minä ainakin olen tätä hokenut ihan kyllästymiseen asti...

Koitan nyt etsiä tuolta otteluohjelmasta jotain hyvää, että miksi ollaan suostuttu tälläiseen, mutta rehellisesti aika vaikeata tuntuu olevan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 893
Pelipäiviksi pitäisi lukita ti,pe ja la, ja pelataan koko ajan täysiä kierroksia. Niin,että pelaat vuoroin kotona, ja vuoroin vieraissa, näin saadaan otteluohjelma tasapuoliseksi urheilullisesti ja taloudellisesti.
Näinhän tämän pitäisi mennä, mutta koska Liiga niin en jaksa edes unelmoida tälläisestä...

Toki itse laittaisin mukaan muutaman sunnuntai pelin. Ovat lapsiperheille yleensä se paras pelipäivä, mutta turha siitäkään haaveilla kun ei sunnuntaisin myydä niin paljoa alkoholia ja alkoholin myynti taitaa olla Liigan ykkös prioriteetti.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 787
Näinhän tämän pitäisi mennä, mutta koska Liiga niin en jaksa edes unelmoida tälläisestä...

Toki itse laittaisin mukaan muutaman sunnuntai pelin. Ovat lapsiperheille yleensä se paras pelipäivä, mutta turha siitäkään haaveilla kun ei sunnuntaisin myydä niin paljoa alkoholia ja alkoholin myynti taitaa olla Liigan ykkös prioriteetti.
Pelaajien sopparit estää, koska pyhäpäivä ja Liiga ei halua koska viina :D

Oi mikä urheilusarja!

Juu minä ainakin olen tätä hokenut ihan kyllästymiseen asti...

Koitan nyt etsiä tuolta otteluohjelmasta jotain hyvää, että miksi ollaan suostuttu tälläiseen, mutta rehellisesti aika vaikeata tuntuu olevan.
”Ainoa” mitä mietin on tuo pidempi pätkä syksyllä kotipeleistä vapaata että kevätpuolella kuitenkin aina enempi yleisöä on liikkeellä. Ei tuossa tosiaan muuten mitään hurraa-huutoja aiheuta mikään.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 376
Onneksi Ilves ei perinteisesti ole vakuuttanut Saipaa vastaan niin tarvitsee pelata vain kahdesti. Saadaan Raipekin vain kerran Nokia Areenalle. Aina helppo Tappara taas kuudesti sitten, rahaa ainakin saa niistä.

Ei ehkä ole vakuuttanut, mutta kyllä pisteiden valossa SaiPa varmaan kuitenkin Ilveksellekin on se helpoin vastustaja viime vuosina ollut.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 956
Pelejä tulee ja menee. Jokainen Liigajoukkue on hyväksynyt otteluohjelman. Arkipeleihin pitäisi kiinnittää huomio, jotta niihin jengi löytäisi.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Yksi sunnuntaipeli saatu pidettyä ja se on syksyllä Ässiä vastaan. Tämä ylös, koska varmaan on perhepeli ja itselle tärkeä tilaisuus kasvattaa tuota jälkipolvea.

edit: Su 6.10.2024 klo 16.00 Ilves–Ässät
 
Ylös