Ilveksen otteluohjelma 2024-2025

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 175
Hienoja tapahtumia ja kiva että luodaan teemoja, mut olis kiva tietää vähän etukäteen mitä nuo mahtaa meinata. Striimataanko peli Mikon selostuksella ilmaseksi tms?
No tämä. Ei malta odottaa
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 509
Ihan hyvä, että on jonkin verran uutta ideaa tuotu teemapeli ideointiin. Enemmän vetäisin silti teemaotteluita niihin ennalta vähemmän mielenkiintoisiin peleihin joihin ei yleisöä kovin helpolla saa innosumaan. Aika turhaa tietyllä tavalla vetää T*ppara&HIFK (varauksella myös Kärpät kiinnostaa) peleihin teemaa kun tupa on täysi anyway.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Ihan hyvä, että on jonkin verran uutta ideaa tuotu teemapeli ideointiin. Enemmän vetäisin silti teemaotteluita niihin ennalta vähemmän mielenkiintoisiin peleihin joihin ei yleisöä kovin helpolla saa innosumaan. Aika turhaa tietyllä tavalla vetää T*ppara&HIFK (varauksella myös Kärpät kiinnostaa) peleihin teemaa kun tupa on täysi anyway.

Kai toi "game of the month" on kuukauden huippupeli, eikä varsinaisesti mikään teema.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
644
Hienoja tapahtumia ja kiva että luodaan teemoja, mut olis kiva tietää vähän etukäteen mitä nuo mahtaa meinata. Striimataanko peli Mikon selostuksella ilmaseksi tms?
No ei varmasti striimata. Ei anna oikeudet sellaiseen mahdollisuutta.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 958
No ei varmasti striimata. Ei anna oikeudet sellaiseen mahdollisuutta.
Luulisi että seurat saisivat itse striimailla näitä pelejä jonkun verran. Ei välttämättä kaikkia mutta edes osan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 005
Kertokaas joku minulle mikä tämä peli on?
No alkuun seistään ja taputetaan Raipelle 10 minuuttia, mutta mitä muuta?
Screenshot_2024-08-20-15-33-00-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 509
Kai toi "game of the month" on kuukauden huippupeli, eikä varsinaisesti mikään teema.
Mä uskon että sen ympärille on rakennettu jotain, pakko olla. Tuntuisi vähän kömpelöltä listata kotipelit ja teemat joista puolet listatuista/pelin alle tarkennetuista ei olisikaan teempapelejä vaan ihan vaan perus pelejä niitä ennakkoon kovempia vastaan.

Erityisesti teema "kauden eka kotipaikallinen" kuulostaa mennään sieltä missä aita on matalin ratkaisulta. Jumaliste toi peli on niitä harvoja joka kiinnostaa ilman yhtään mitään lisää koko kaupunkia. Mielenkiintoista nähdä miten teema tuonne on erikseen nyt rakennettu?

Kyllä tässä silti alkaa kiakkokiima nousemaan vaikka ei noi teemat tässä kohtaa nyt erikseen megalomaanisesti säväytä.

Kotipelimatkaa mä huutaisin tohon ainakin heti lisäksi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 005

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 033
Mä uskon että sen ympärille on rakennettu jotain, pakko olla. Tuntuisi vähän kömpelöltä listata kotipelit ja teemat joista puolet listatuista/pelin alle tarkennetuista ei olisikaan teempapelejä vaan ihan vaan perus pelejä niitä ennakkoon kovempia vastaan.

Erityisesti teema "kauden eka kotipaikallinen" kuulostaa mennään sieltä missä aita on matalin ratkaisulta. Jumaliste toi peli on niitä harvoja joka kiinnostaa ilman yhtään mitään lisää koko kaupunkia. Mielenkiintoista nähdä miten teema tuonne on erikseen nyt rakennettu?

Kyllä tässä silti alkaa kiakkokiima nousemaan vaikka ei noi teemat tässä kohtaa nyt erikseen megalomaanisesti säväytä.

Kotipelimatkaa mä huutaisin tohon ainakin heti lisäksi.
Siinähän nimenomaan lukee, että "Ilves+ Game of the Month". Eiköhän se teema siis ole rakennettu sinne plussaan. Pidempää ennakkostudiota tai jälkipelejä? Enemmän ja/tai laadukkaammat vieraat? Mahdollisesti ennakkostudio kuvataan Areenalta niin, että sitä voi mennä jo ennen peliä seuraamaan paikanpäälle? Nimenomaan jos Ilves plussan suosiota halutaan kasvattaa, kuten nimi vahvasti antaisi ymmärtää, niin huippupeleihinhän se sisältö kannattaa rakentaa. Niinhän se toimii isossa maailmassakin. El Clasicon ennakkostudiot ovat pidempiä ja laadukkaampia kuin Real Betis - Mallorcan.

Kauden ensimmäisen kotipaikallisen en usko olevan mikään teema vaan tuo peli nyt vaan halutaan korostaa tuolta sellaisena kohokohtana ja herätellä jo aloittaa siihen rummutus jo hyvissä ajoin, vähän samaan tapaan kuin tuo Liigan kotiavaus tuolla on. Toki olen samaa mieltä, että teemapelejä voisi keskittää näihin ennakkoon nihkeämpiin (myynnillisesti siis) peleihin, toisaalta sitten otteluohjelma on se mitä se on. Jos Black Friday-hommia haluaa järjestää, niin se nyt sattuu olemaan paikallispelipäivä ja jos jouluteemalla halutaan mennä, niin meidän viimeinen kotipeli ennen joulua nyt on HIFK:ta vastaan. Hölmöä se olisi joulupeli pelata 1.10. Sportia vastaan.

Mitä tulee kotipelimatkaan niin ei missään nimessä minään seuran virallisena teemapelinä. Jos Osasto haluaa järjestää sellaisen niin peukkua sille. Meillä kannattajamatkat järjestää kannattajat, antaa naapurin pitää seuran järjestämät matkat, kun kannattajilla ei siihen intohimoa ole.
 
Ylös