Olis kans kiva tietääMitähän mahtaa game of the month plussan kautta merkata?
Olis kans kiva tietääMitähän mahtaa game of the month plussan kautta merkata?
Hienoja tapahtumia ja kiva että luodaan teemoja, mut olis kiva tietää vähän etukäteen mitä nuo mahtaa meinata. Striimataanko peli Mikon selostuksella ilmaseksi tms?Olis kans kiva tietää
Luulen kyllä, että näistä tulee infoa ennen otteluaHienoja tapahtumia ja kiva että luodaan teemoja, mut olis kiva tietää vähän etukäteen mitä nuo mahtaa meinata. Striimataanko peli Mikon selostuksella ilmaseksi tms?
Varmasti, mutta malttamaton kun olen.Luulen kyllä, että näistä tulee infoa ennen ottelua
No tämä. Ei malta odottaaHienoja tapahtumia ja kiva että luodaan teemoja, mut olis kiva tietää vähän etukäteen mitä nuo mahtaa meinata. Striimataanko peli Mikon selostuksella ilmaseksi tms?
Ihan hyvä, että on jonkin verran uutta ideaa tuotu teemapeli ideointiin. Enemmän vetäisin silti teemaotteluita niihin ennalta vähemmän mielenkiintoisiin peleihin joihin ei yleisöä kovin helpolla saa innosumaan. Aika turhaa tietyllä tavalla vetää T*ppara&HIFK (varauksella myös Kärpät kiinnostaa) peleihin teemaa kun tupa on täysi anyway.
No ei varmasti striimata. Ei anna oikeudet sellaiseen mahdollisuutta.Hienoja tapahtumia ja kiva että luodaan teemoja, mut olis kiva tietää vähän etukäteen mitä nuo mahtaa meinata. Striimataanko peli Mikon selostuksella ilmaseksi tms?
Luulisi että seurat saisivat itse striimailla näitä pelejä jonkun verran. Ei välttämättä kaikkia mutta edes osan.No ei varmasti striimata. Ei anna oikeudet sellaiseen mahdollisuutta.
Jos saisivat niin varmasti olisivat striimanneet jo.Luulisi että seurat saisivat itse striimailla näitä pelejä jonkun verran. Ei välttämättä kaikkia mutta edes osan.
Jep luultavasti isoimmat seurat saisivat huomattavasti enemmän rahaa itselleen oikeuksista vähän samaan tyyliin kuin Real Madrid ja Barcelona tekivät.Jos saisivat niin varmasti olisivat striimanneet jo.
Mä uskon että sen ympärille on rakennettu jotain, pakko olla. Tuntuisi vähän kömpelöltä listata kotipelit ja teemat joista puolet listatuista/pelin alle tarkennetuista ei olisikaan teempapelejä vaan ihan vaan perus pelejä niitä ennakkoon kovempia vastaan.Kai toi "game of the month" on kuukauden huippupeli, eikä varsinaisesti mikään teema.
41. peliminuutilla vedetään ”on vain yksi Raimo Helminen”-chanttia.Kertokaas joku minulle mikä tämä peli on?
No alkuun seistään ja taputetaan Raipelle 10 minuuttia, mutta mitä muuta?
katso liitettä 9734
Kertokaas joku minulle mikä tämä peli on?
katso liitettä 9734
Kovaa "shittiä" kaveri Tulee SaiPan valmentajana pelaamaan Ilvestä vastaan ja teemana on Raipe rahasto joka liittyy Ilvekseen, eikä SaiPaan.Liittynee tuohon. Raipe rahasto • Ilves Jääkiekko
Raipe-rahastolle joululahjan kerääminen?Kertokaas joku minulle mikä tämä peli on?
katso liitettä 9734
Tämäkin mahdollista, tosin se pelien koosteiden näyttämisen rajoittaminen oli ihan naurettavaa.Jos saisivat niin varmasti olisivat striimanneet jo.
Siinähän nimenomaan lukee, että "Ilves+ Game of the Month". Eiköhän se teema siis ole rakennettu sinne plussaan. Pidempää ennakkostudiota tai jälkipelejä? Enemmän ja/tai laadukkaammat vieraat? Mahdollisesti ennakkostudio kuvataan Areenalta niin, että sitä voi mennä jo ennen peliä seuraamaan paikanpäälle? Nimenomaan jos Ilves plussan suosiota halutaan kasvattaa, kuten nimi vahvasti antaisi ymmärtää, niin huippupeleihinhän se sisältö kannattaa rakentaa. Niinhän se toimii isossa maailmassakin. El Clasicon ennakkostudiot ovat pidempiä ja laadukkaampia kuin Real Betis - Mallorcan.Mä uskon että sen ympärille on rakennettu jotain, pakko olla. Tuntuisi vähän kömpelöltä listata kotipelit ja teemat joista puolet listatuista/pelin alle tarkennetuista ei olisikaan teempapelejä vaan ihan vaan perus pelejä niitä ennakkoon kovempia vastaan.
Erityisesti teema "kauden eka kotipaikallinen" kuulostaa mennään sieltä missä aita on matalin ratkaisulta. Jumaliste toi peli on niitä harvoja joka kiinnostaa ilman yhtään mitään lisää koko kaupunkia. Mielenkiintoista nähdä miten teema tuonne on erikseen nyt rakennettu?
Kyllä tässä silti alkaa kiakkokiima nousemaan vaikka ei noi teemat tässä kohtaa nyt erikseen megalomaanisesti säväytä.
Kotipelimatkaa mä huutaisin tohon ainakin heti lisäksi.