Aivan varmasti saataisiin HJK:lta lisäpaikkoja omaan lohkoon, jos täältä 1000 fania olisi tulossa ja jos ei saataisi, niin ne liputta jääneet ostaisi yleisestä myynnistä sen lipun läheltä vieraskatsomoa aivan kuten HJK:n fanit tekisivät, jos Ilves ei niitä omaan karsinaan päästäisi.
Se huhtikuun alun matsi ei vain vedä yleisöä, niin paljoa kuin kesän matsit. Hyvänä esimerkkinä edellisen kauden mestarin ja toiseksi tulleen kohtaaminen Kups-HJK veti ekalla kierroksella pikkaisen enemmän kuin Kupsin yleisökeskiarvo. Normaalisti HJK vieraspeli on Kuopiossa ja kaikkialla muuallakin selkeästi kovimman yleisömäärän vetävä peli. Toki nyt Ilveksellä on iso etu, jos sieltä se 1000 HJK fania tulee ja omista saadaan edellisen kauden yleisökeskiarvoa hivenen enemmän, niin ollaan jo 7000 yleisömäärässä. Tuohon, jos sattuisi täydellinen keli, niin voidaan jo olla aika lähellä loppuunmyyntiä.
Selvä homma, jos on tieto, että näin tapahtuu!
Hyvin kiteytetty. Nuori junnu ei vaan tajua tätä. Muutenkin Ilveksen kotiottelut on jotenkin saatu puppeloitua huonoille pelipäiville. Tuskin kasvua tulossa viime kaudesta.
Aika kovasti luulet tietäväsi minun ikäni

Itse en enää itseäni nuorena junnuna pidä, enkä usko kenenkään muunkaan pitävän, paitsi vanhan ja viisaan Rantsukoffin. En myöskään edelleenkään ymmärrä logiikkaasi, että miten palstalle liittymisaika tai ikä vaikuttaisi kompetenssiin keskustella asioista? Et ole vieläkään vastannut yhteenkään kysymykseeni niin, voin varmaan tulkita, että sinun kompetenssisi ei riitä muuhun kuin minun palstahistoriani ihmettelyyn.
Minun mielestäni tämä kuulostaa vähän vainoharhaiselta ajattelutavalta. Ilves ei ole mitenkään alisteisessa asemassa HJK:hon nähden. Sillä on oma stadion, paljon kannattajia ja valtava juniorimassa. HJK on nyt päässyt pahasti sun pään sisään, kun tämmöisiä mietit.
Ilves pääsee pitkälle, kun keskittyy omaan tekemiseen ja noudattaa omaa strategiaansa. Ei kannata liikaa panikoida siitä miten Helsingissä tai Kuopiossa toimitaan.
Ääh, ei tämä mitään vainoharhaisuutta ole. Ilves tekee myönnytyksiä klubille vaikkei sen tarvitsisi. Itse myisin mielummi 500 lippua lupirunkkareilla ja stadionille jäisi 500 tyhjää paikkaa, kuin tekisin myönnytyksiä lupille. Kuten aiemmin sanoin business is business. Urheiluun se kuuluu, muttei sen keskiössä kuuluisi olla.
Täysin samaa mieltä alemmasta kappaleesta!
Eikös näillä sinun logiikoilla Ilves sitten puuhastellut viime heinäkuussa pahemmin kun myönsivät klubirunkuille kilon kiintiöpaikkoja? Silloin Tammela myytiin loppuun ja olisi varmasti myyty ilman myönnettyjä lisäpaikkoja vieraskiintiöön. Eikä silloin moni näyttänyt valittavan asiasta. Nyt väitän että huhtikuun alun peliin 7000 paikkaa kotifaneille riittänee.
Tietysti itsekin toivon että matshi myydään loppuun ja että tällaisia myönnytyksiä ei sitä kautta tarvitsisi jatkossa tehdä. Se on toki sitten toinen juttu mitä toimisto päättää jatkossa tehdä.
Jep, mielestäni puuhasteli myös silloin, itse en vain kuluttanut tätä foorumia silloin.
Ja sama ajatus itsellä myös alemmasta kappaleesta.
Eiköhän tämä osaltani riitä tästä lupi-ottelun lipunmyynnistä!