Joo mitä helvettiä? Todella vähän näkyy mainostusta missään. Ei näin.Olisiko aika heräillä torstain matsin mainostamisen kanssa? Ei nyt ihan liikaa ole lippuja mennyt, vielä.
Maksaisi varmaan maltaita laittaa someen joku "Tätä herkkua lisää torstaina" ja siihen joku Popon eilinen maali. No ehkä keskiviikkona on 2cm x 2cm mainos Aamulehdessä. Helvetti.Joo mitä helvettiä? Todella vähän näkyy mainostusta missään. Ei näin.
Joo siis miksi tätä ei näy kadunvarsi mainoksissa missään tai ainakaan ei ole omiin silmiin osunut ja tosiaan some/sanomalehdissä näkynytkään ei kyllä vakuuta. Pelataan jumalauta europelejä ja mainostaminen on surkealla tasolla. Olisi pitänyt jo pari viikkoa luukuttaa kaikissa mahdollisissa paikoissa.Maksaisi varmaan maltaita laittaa someen joku "Tätä herkkua lisää torstaina" ja siihen joku Popon eilinen maali. No ehkä keskiviikkona on 2cm x 2cm mainos Aamulehdessä. Helvetti.
Herätys nyt jumalauta toimisto!Olisiko aika heräillä torstain matsin mainostamisen kanssa? Ei nyt ihan liikaa ole lippuja mennyt, vielä.
Varmaan helmi lueskella Aamulehteä perjantaina ja huomata, että Ilveksellä on ollut joku matsikin torstaina.Herätys nyt jumalauta toimisto!
Tässä on nyt 2 sellaista kotipeliä tulossa, että eivät välttämättä myy itsestään kamalan hyvin.
Huikea nousu takana ja säät näyttää erinomaiselta. Ei pitäisi olla vaikea markkinoida.
Niin ei edes tehdä niitä ilmaisia asioita, kuten youtuben päivittämistä täysillä. Vähän kyllä kyseenalaistan toimarin kyvykkyyttä ja aktiviisuutta varsinkin näkyvyyden suhteen.Olisiko aika heräillä torstain matsin mainostamisen kanssa? Ei nyt ihan liikaa ole lippuja mennyt, vielä.
En ainakaan huomannut mitään erityistä tuolla. Miten paltsunaukiota pitäisi hyödyntää / miten sitä voisi hyödyntää ylipäätään?Lisäks paikalla olleille kysymys, että oliko paltsunaukioo hyödynnetty eilen?
Tänään oli ainakin suht iso mainos Aamulehdessä. Mutta jos ei pääse urheilusivuille asti niin vaikeahan sitä on nähdäMaksaisi varmaan maltaita laittaa someen joku "Tätä herkkua lisää torstaina" ja siihen joku Popon eilinen maali. No ehkä keskiviikkona on 2cm x 2cm mainos Aamulehdessä. Helvetti.
Itsekin olen nähnyt somessa paljon. Ajan tuota Hervannan tietä joka päivä ja siellä ainakin on mainosnäytöllä aina Ilvesmainos. Lisäksi Aamulehden Vepsupelin uutisesssa oli lopussa maininta tuosta seuraavasta pelistä. Jos Aamulehti vielä tekisi jonkun uutisen tässä pari päivää ennen peliä, jossa voidaan taas mainita asiasta, se on hyvää mainosta sellaisille, joilta tuollaiset mainokset menisi ohi. Varsinkin alkukaudella Aamulehti teki aina pari päivää ennen peliä jutun jostain Ilvekseen tai stadioniin liittyvästä.En tiedä olenko jossain "Ilves kuplassa", kun minulle Ilveksen pelien mainoksia tulee rasittavuuteen asti. Varmaan tuon Vepsupelinkin mainoksia olen nähnyt 50 kpl. Ja niitä klikkaamalla näet muutkin Ilveksen pelit lippupisteen sivuilta. Ei kuitenkaan kannata niitä klikkailla, jos vain tarkistaa yleisömäärää ym. kun sitten mainostoimisto ylpeilee, että näin ja näin monta kertaa ollaan meidän mainoksen kautta menty sivulle. Ja taitaa niiden klikkausten mukaan mainoksen hintakin osaksi tulla. Myös torstain pelin mainoksia on jo näkynyt. Futisforumilla niitä näkyy koko ajan. Myös naamakirjassa ja aamulehden digiversiossa on mielestäni ollut Ilveksen pelien mainoksia. On tainnut jossain kadunvarsimainoksiakin olla.
Itse kyllä kaipaisin tuonne kaduille isosti mainoksia EUROPELISTÄ.En tiedä olenko jossain "Ilves kuplassa", kun minulle Ilveksen pelien mainoksia tulee rasittavuuteen asti. Varmaan tuon Vepsupelinkin mainoksia olen nähnyt 50 kpl. Ja niitä klikkaamalla näet muutkin Ilveksen pelit lippupisteen sivuilta. Ei kuitenkaan kannata niitä klikkailla, jos vain tarkistaa yleisömäärää ym. kun sitten mainostoimisto ylpeilee, että näin ja näin monta kertaa ollaan meidän mainoksen kautta menty sivulle. Ja taitaa niiden klikkausten mukaan mainoksen hintakin osaksi tulla. Myös torstain pelin mainoksia on jo näkynyt. Futisforumilla niitä näkyy koko ajan. Myös naamakirjassa ja aamulehden digiversiossa on mielestäni ollut Ilveksen pelien mainoksia. On tainnut jossain kadunvarsimainoksiakin olla.
Merkkejä suomalaisen jalkapallokulttuurin noususta, kun tullaan mieluummin katsomaan matseja hakaa, Vepsua ja klubia vastaan kuin europeliä jotain Itävallan ihmettä vastaan?Ei kyllä ymmärrys riitä miksi noin vähän mennyt lippuja, Ilveksen Veikkausliiga-nousun jälkeen kuitenkin ensimmäinen "oikea" kotieuromatsi.
Kukaan ei tiedä että tällaista ottelua edes pelataan. Missä markkinointi? Herätään päivä tai kaksi ennen yhtä kesän kohokohtaa. Ei näin.Ei kyllä ymmärrys riitä miksi noin vähän mennyt lippuja, Ilveksen Veikkausliiga-nousun jälkeen kuitenkin ensimmäinen "oikea" kotieuromatsi.