IhanJuniori
Junioripelaaja
Mitä jos sisääntulomusan sijasta meillä ei olisi yhtään musaa?
Mää spämmään tätä nyt joka ketjuun koska tämä tuottaa itselle niin valtavat tuntemukset ettei mitään rajaa!
Mää spämmään tätä nyt joka ketjuun koska tämä tuottaa itselle niin valtavat tuntemukset ettei mitään rajaa!
Meillähän on jo.Färjestadilla on kyllä huikea meininki kaikkinensa ja oikea, kelvollisen kapasiteetin jäähalli jyrkkine katsomoineen.
Ässien Patasydän v. 2013 finaaleissa oli käsittämättömän kova veto Suomen mittapuulla. Kyllähän tuollainen hymni pitäisi saada Ilveksellekin lähitulevaisuudessa. Olisi mahtavaa laulaa täysillä omaa hymniä koko katsomon voimin!
Meillähän on jo.
Meillähän on jo.
Yksi hyvä esimerkki tähän tunnelman edistämiseen olisi sekin, että koko halli seisoisi ottelun ensimmäinen chäntin ajan ja olisi siinä myös mukana. Samaa voisi myös toteuttaa pelin aikanakin, tilanteen niin salliessa.
Meillähän on jo.
Jep, se kuuluu vain finaaleihin, jossa ratkaistaan Suomen mestaruus. Mutta ottelunhan järjestää Liiga, joten jos Liiga sen sinne haluaa, se sen sinne pistää.Toivottavasti meillä ei lauleta kansallislaulua välierissäkään, toisin kun kaikilla muilla paikkakunnilla. Ei kuulu mielestäni millään tapaa kahden suomalaisen joukkueen kohtaamiseen, ja on typerää amerikkalaisten kopiointia.
Ei kuulu sinnekään. Kansallislaulut kuuluvat vain kansainväliseen urheiluun, kaikki muu on Amerikan kopiointia ja täten kaukana isänmaallisuudesta. Koen sen Maamme-laulun väärinkäyttönä.Jep, se kuuluu vain finaaleihin, jossa ratkaistaan Suomen mestaruus. Mutta ottelunhan järjestää Liiga, joten jos Liiga sen sinne haluaa, se sen sinne pistää.
Miksei hallin ollessa käytännössä loppuunmyyty viitsitä avata pelin loputtua paloporraskäytäviä hallin tyhjentämiseksi?
Tämä Ilves peli ei ole itsellä toiminut kertaakaanToimiiko kaikilla Ilves-sovellus kunnolla pelien kohdalla? Viimeksi en päässyt edes peleihin kun pyysi kirjautuun sisään ja kyllä olin kirjautunut sekä paikankin sain laitettua. Eilen en päässyt edes äänestää parasta pelaajaa sekä avausmaalin tekijää. Mitä tulee itse visailuun niin yhtäkään kysymystä ei tullut puhelimeen ja pyysi odottaan et peli alkaa. Kyllä appi on päivitetty ja kaikki muut keinotkin.
Tosiaan oma kokemus:Toimiiko kaikilla Ilves-sovellus kunnolla pelien kohdalla? Viimeksi en päässyt edes peleihin kun pyysi kirjautuun sisään ja kyllä olin kirjautunut sekä paikankin sain laitettua. Eilen en päässyt edes äänestää parasta pelaajaa sekä avausmaalin tekijää. Mitä tulee itse visailuun niin yhtäkään kysymystä ei tullut puhelimeen ja pyysi odottaan et peli alkaa. Kyllä appi on päivitetty ja kaikki muut keinotkin.
Den Harrow - Catch the FoxOsaako joku sanoa mikä biisi tänään soi ilveksen kolmannen maalin jälkeen? Ensin soi we are the kings mikä sitten?
Oli maalibiisinä Hands Up:n jälkeen ennen WeAreTheKingsiä kasarilla...Den Harrow - Catch the Fox