Nyt on taas sitten helvetin lujalla. Kuka tästä tykkää?Lauantain pelissä soi huomattavasti hiljemmalla kun edellisissä peleissä
Nyt on taas sitten helvetin lujalla. Kuka tästä tykkää?Lauantain pelissä soi huomattavasti hiljemmalla kun edellisissä peleissä
On ihan saatanan lujalla. Herätys nyt ja volumet hiljemmalle.Nyt on taas sitten helvetin lujalla. Kuka tästä tykkää?
Eiköhän ne raamit tule liigalta.Laitetaan vaikka tähän ketjuun. Jos liiga vie suurimman osan näistä pleilari lipputuloista, voisi Ilves jakaa tikettejä ronssipeliin. Tai myydä hintaan 5€. Tierä onko edes mahdollista ja määrääkö liiga jonkun minimihinnan. Tolla vitosen lipulla vois mennä kännäämään stadilaisten kanssa. Tarttis eres peliä seurata.
Vaikka itsekin tykkään Deutchlandista niin ei parane jämähtyä tuohon ikuisiksi ajoiksi. Taisi siitä joku Ilveksestäkin joskus kommentoida että se ei ole tarkoitus että ei ikinä vaihdeta, mutta parempaa ei ole vielä tullut vastaan eli vaihtamisen ilosta ei vaihdetaEnsi kaudeksi lienee syytä vaihtaa kentälletulobiisiä. Ei herätä enää kovin mukavia mielikuvia.
Vaikka itsekin tykkään Deutchlandista niin ei parane jämähtyä tuohon ikuisiksi ajoiksi. Taisi siitä joku Ilveksestäkin joskus kommentoida että se ei ole tarkoitus että ei ikinä vaihdeta, mutta parempaa ei ole vielä tullut vastaan eli vaihtamisen ilosta ei vaihdeta
Joo joku Antti Tuisku olisi kiva.Ensi kaudeksi lienee syytä vaihtaa kentälletulobiisiä. Ei herätä enää kovin mukavia mielikuvia.
Jaa tuollaista. Tuli uutisena minulle kun en noita artistiuutisia niin kamalasti seuraile, mutta nyt en ihmettele jos ei enää maistu.Pointti on kuitenkin varmaan tämä
![]()
Saksan yleisradio: Rammsteinin laulajasta Till Lindemannista uusia syytöksiä
Saksalaismedioissa yli kymmenkunta naista on kertonut tapahtumista konserttien jatkoilla.yle.fi
En tiedä sitten kuinka hyvin merimiesteema istuu sisämaan joukkueelle.Oon itse siitä "aistin myrskyn nousevan" reissusta asti itsekseni fiilistellyt tuota merimiesteemaa jotenkin jatkoon.
Tästä olis kohtuullisen mahtipontinen sisääntulo biisikin jo olemassa. Varmasti tuon ympärille saisi melko mahtavan shown toteutettua areenan jäälle, valoihin ja ääniin.
Minä tiedän - ei sitten mitenkäänEn tiedä sitten kuinka hyvin merimiesteema istuu sisämaan joukkueelle.
"Tamperelaisilla merenkävijöillä on pitkät perinteet."En tiedä sitten kuinka hyvin merimiesteema istuu sisämaan joukkueelle.
Taannoin piti kysyäkin tätä. Nimittäin kauan sitten pikkupoikana "Ankkurit ylös" soi aina pelin jälkeen, kun oltiin kotiin lähdössä.En itsekään liputa merimiesteeman puolesta, mutta pakko silti sanoa, että tuolle teemalle on ainakin jonkinlaisia perinteitä Ilveksessä, kun Ankkurit ylös (Anchors Aweigh) on pitkäaikainen seuralaulu. Sävelhän on Yhdysvaltojen laivaston marssi. Ilveksen peleissä sitä on viime aikoina kuullut lähinnä tappioiden jälkeen ja legendojen aateloinnin yhteydessä.
Itse en Rammsteinista pidä, ja Deutchlandin olisi voinut vaihtaa jo toissa vuonna, mutta karsastan silti tuomitsemista pelkkien syytösten perusteella.Ensi kaudeksi lienee syytä vaihtaa kentälletulobiisiä. Ei herätä enää kovin mukavia mielikuvia.
Itse en Rammsteinista pidä, ja Deutchlandin olisi voinut vaihtaa jo toissa vuonna, mutta karsastan silti tuomitsemista pelkkien syytösten perusteella.
Tuokaa syyllinen sisään! Ennen kuin toisin todistetaan kukaan/mikään ei ole lähtökohtaisesti syyllinen.Ensi kaudeksi lienee syytä vaihtaa kentälletulobiisiä. Ei herätä enää kovin mukavia mielikuvia.
Senpä takia sitä lumipalloa ei pidä päästää vyörymään ennenkuin faktat on selvillä.Kun lumipallo lähtee vyörymään, sitä on vaikea pysäyttää. Englannin kielen opettelin aikanaan Cosby Show'n uusinnoista. Vähän likainen olo tulisi nykypäivänä sitäkin katsellessa.