Ilveksen ottelutapahtuma

931931

Luottopelaaja
Kyllähän se olisi hauska piristys, jos aulassa olisi joku Windows95Man vetämässä dj-settiä ennen peliä vaikka ilman sen kummempaa roolia. Tuskin siitä kärsisi kukaan muu kuin nämä ketjun "hevi on parasta paskimmillaankin" -janarit.

OTP

Luottopelaaja
On täällä kyllä saatana välillä raskasta lukea näitä kommentteja ottelutapahtumasta. Show kuuluu areenoille ja kaikki uusi ei ole paskaa. Halliin kuuluu myös muukin musiikki kuin läpi kolutut hevi klassikot. Nyt herätys tähän päivään!

Monipuolista ohjelmaa/musiikkia ja jytinää siitä kansa tykkää. Paitsi ne kymmenen ihmistä täällä kenen mielestä heidän ajatukset ovat ainoita oikeita ja mitään ei saa muuttaa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Tämä lähti tuosta windowsmanista liikkeelle, enkä nyt itse juuri kyseistä herraa väkisin hallille hingu mutta ihan ylipäätään jotain kuitenkin pitää kehittää ja uudistua kokoajan ja joka kaudelle.

Miksei täällä tuomita nuo tubettajat ja tiktokkaajat keitä Ilves tuntuu käyttävän aika paljon että ovat ihan muovipaskaa?

Nulikka

Guest
Siinä vaiheessa kun windowsmanit, käärijät yms. hapentuhlaajat liittyvät jollain tapaa Ilveksen ottelutapahtumaan, ollaan lähellä sitä pistettä että loppuu meikäläisen osalta Ilveksen peleissä käyminen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Siinä vaiheessa kun windowsmanit, käärijät yms. hapentuhlaajat liittyvät jollain tapaa Ilveksen ottelutapahtumaan, ollaan lähellä sitä pistettä että loppuu meikäläisen osalta Ilveksen peleissä käyminen.
Miten nuo vaikuttavat siihen olennaiseen eli peliin?

Tai ketä sinä haluaisit halliin, miten kehittäisit tapahtumaa?

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Joo varmasti windows95 man tuo pysyviä kannattajia urheiluseura Ilvekselle :D herätystä nyt.
En sanonut, että tuo kaveri toisi. Vaan muut satunnaiset esiintyjät tai muut. Kannattajakulttuurin ja ottelutapahtuman on pakko kehittyä jotta pysytään mukana ja relevanttina.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
En sanonut, että tuo kaveri toisi. Vaan muut satunnaiset esiintyjät tai muut. Kannattajakulttuurin ja ottelutapahtuman on pakko kehittyä jotta pysytään mukana ja relevanttina.
Joo, pitää kehittyä mutta jos se kehittyy suuntaan sirkus, niin ei kyllä kiinnosta peleissä käydä siinä vaiheessa. Ostan sitten liput sirkukseen kun pellet kiinnostavat.

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Joo, pitää kehittyä mutta jos se kehittyy suuntaan sirkus, niin ei kyllä kiinnosta peleissä käydä siinä vaiheessa. Ostan sitten liput sirkukseen kun pellet kiinnostavat.
Uskomaton tapa ajatella asiaa, että tapahtuman pitää olla sinulle suotuisa tai koko homman saa laittaa roskiin. Kaikki tapahtumat eivät yksinkertaisesti voi vaan palvella kaikkia.

• Tykkää
Reactions: OTP

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Uskomaton tapa ajatella asiaa, että tapahtuman pitää olla sinulle suotuisa tai koko homman saa laittaa roskiin. Kaikki tapahtumat eivät yksinkertaisesti voi vaan palvella kaikkia.
Eli minun on pakko tunkea rahaa organisaatiolle, vaikka se ei minua miellyttäisi millään tavalla? Jos Ilves mouhoontuu täysin ottelutapahtumansa kanssa, niin en minä siellä pysty viihtymään. Menen katsomaan Ilvestä muihin lajeihin tai vaikka ihan vaan junnulätkää.

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Eli minun on pakko tunkea rahaa organisaatiolle, vaikka se ei minua miellyttäisi millään tavalla? Jos Ilves mouhoontuu täysin ottelutapahtumansa kanssa, niin en minä siellä pysty viihtymään. Menen katsomaan Ilvestä muihin lajeihin tai vaikka ihan vaan junnulätkää.
Ei missään tapauksessa, ei todellakaan. Tapahtuman on vaan tehtävänä palvella mahdollisiman montaa asiakasta. Kaikkia ei pysty tyydyttämään. Nykymaailma on kehittynyt ja muuttunut muutamien vuosien aikana todella paljon jos vertaa vaikka vuosituhannen vaihdokseen.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Ei missään tapauksessa, ei todellakaan. Tapahtuman on vaan tehtävänä palvella mahdollisiman montaa asiakasta. Kaikkia ei pysty tyydyttämään. Nykymaailma on kehittynyt ja muuttunut muutamien vuosien aikana todella paljon jos vertaa vaikka vuosituhannen vaihdokseen.
Suurinta osaa pystyisi miellyttämään olemalla hillitysti tyylikäs versus se, että ottelutapahtuman tunkee täyteen jotain täysin seurasta irrallista paskaa tai turhaa muovisuutta. Muovisuutta edustaa paitatykit, ilmakitarat sun muut turhakkeet. Yksikään hallissa olija ei voi sanoa naama peruslukemilla, että tulee matsiin jonkun paitatykin tai ilmakitaran takia :D Sinne tullaan kannattamaan oman kaupungin seuraa, jolla on pitkät perinteet. Ottelutapahtumasta saadaan viihdyttävä leikkaamalla kaiken turhan siitä pois ja antamalla yleisölle ne avaimet luoda tunnelmaa ja yhteisöllisyyttä.