Ilveksen ottelutapahtuma

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Kuka muistaa ysärin radio-ohjelman "Pietarinkadun Oilers go go!"?
Siinä oli joskus sketsi jossa Hjallis valittaa Virmaselle kuinka Hartwalilla pyörivä peli hidastaa bisneksiä. "Eiks vois olla vaan bisnestä? Mihin sitä peliä tarvitaan? Ei missään kaupoissakaan mitään peliä oo, siä vaan myydään ja tehdään bisnestä."

Tuntuu että muutamat "elämäntapazänttääjät" on juuri samanlaisia. "Kattokaa meitä, Kattokaa meitä, huomio meihin, me ollaan tärkeimpiä!, ketä kiinnostaa joku jääkiekkopeli, Kattokaa meitä ny!"
Vittu sä olet kyllä raskas tyyppi. Joo eipä hierrä Osasto siellä yhtään. Sä et muuta teekkään kun itke Osastosta. Ja hienosti olet ymmärtänyt väärin koko Osaston tarkoituksen. Mikä ei toisaalta kyllä yllätä yhtään.

Don Corleone

Luottopelaaja
Yritinkin muistuttaa(joo, huonosti v-tuillen) että se ydin kannattajaporukka, ne "elämäntapalaiset", on max about 4% koko Ilveksen peleissä käyvästä yleisöstä. Ei heidän mukaan voida ottelutapahtumaan rakentaa, vaikka olisivat kuinka hurjia ultria.
Vaikka niin olisikin, luo se 90% koko pelin tunnelmasta.

Ei mua mikään hierrä. No joo okei, joskus jotkut halpiskalsarit.
Kyllä sä jotain ajat takaa tolla jatkuvalla Osaston mollaamisella.

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Epäasiallinen kielen käyttö/henkilökohtaisuuksiin menemisestä viikon huili.
Ethän sä täällä muuta teekkään kuin itke Osastosta. Herää nyt tomppeli.:D
Ei pidä paikkaansa. Sun kaltaisten mulkkujen takia olen tietyn porukan ylimielisyyttä ja sääntöjä varmasti joskus arvostellut mutta isossa kuvassa mulla ei ole mitään Osastoa vastaan, varsinkaan sitä jengiä jotka on aidosti siellä mukana, rakkaudesta Ilvekseen. Arvostan suuresti.
Toisin kuin sua ja muita posereita jotka on siellä vain itsensä takia...

Don Corleone

Luottopelaaja
Mitähän vittua nyt? @Jäähykuningas18 ,en ole ikinä itkenyt Osastosta yhtään mitään, sinä se olet aina vinkumassa ja uhriutumassa kuinka "osastoa vihataan". En vihaa Osastoa, sua ehkä, en Osastoa.

@Don Corleone , näytäppä mun jatkuvat Osaston mollaamiset?
En jaksa nyt tähän pistää, mutta viestihistoriaa kun katselee, löytää vastauksen...

Etkä oo vieläkään maininnut, mikä Osastossa on sun mielestä pielessä. Kiertelet vaan kysymystä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ei pidä paikkaansa. Sun kaltaisten mulkkujen takia olen tietyn porukan ylimielisyyttä ja sääntöjä varmasti joskus arvostellut mutta isossa kuvassa mulla ei ole mitään Osastoa vastaan, varsinkaan sitä jengiä jotka on aidosti siellä mukana, rakkaudesta Ilvekseen. Arvostan suuresti.
Toisin kuin sua ja muita posereita jotka on siellä vain itsensä takia...
Minkä ihmeen ylimielisyyden?:D
Ja ihan tiedoksesi, me ollaan kaikki siellä aidosti mukana ja rakkaudesta Ilvekseen, sehän se idea nimenomaan on koko touhussa. Mä en nyt oikein ymmärrä mistä sulle on tullut joku toinen käsitys asiasta. Sulla ei selkeästi ole mitään hajua siitä miten paljon esim. aktiivit käyttää omaa aikaa ja rahaa tuon seuran eteen. Se että joskus vaaditaan jotain asioiden parannusta, tapahtuu juuri siksi että me halutaan sitä Ilvestä siellä parhaalla ja joukkueen ansaitsemalla tavalla kannattaa jotta he saisivat sen parhaan mahdollisen tuen taakseen. Ymmärrätkö?
"Sun kaltaisten mulkkujen", "toisin kuin sua ja muita posereita jotka on siellä vain itsensä takia".
Mistäköhän tämäkin kumpuaa. Sun tarvisi varmaan jutella jonkun kanssa jos tarvii täysin tuntemattomia ihmisiä tuollalailla haukkua ja arvostella.

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Esimerkiksi Hämeenlinnassa on myyty yli- ja alivoimatkin jollekkin firmoille X, mikä kuulostaa omaan korvaani helvetin tyhmältä, kun kuulutetaan, että alivoimalla mukana Petterin Kebabcenter (karrikoitu, kyllä.) Ja kyllä, meillä on esim. MV-jäähdytys ylivoimalla mainoksena - tiedetään.
Onhan meilläkin ollu areenalla Ice Power -alivoimaa, Voitelukeskus-ylivoimaa ja varmaa joitai muitakin mitä en muista. Ne tosin näkyy lähinnä LED-pinnoilla, eikä niitä sen enempää kuulutella. Hyvä tapa ottaa rahat pois "häiritsemättä" liikaa tapahtumassa mun mielestä.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Arvontoja tulee tasan varmasti ”vain” siksi, että ne on helpoin tapa myydä yrityksille mainoksia.

Esimerkiksi Hämeenlinnassa on myyty yli- ja alivoimatkin jollekkin firmoille X, mikä kuulostaa omaan korvaani helvetin tyhmältä, kun kuulutetaan, että alivoimalla mukana Petterin Kebabcenter (karrikoitu, kyllä.) Ja kyllä, meillä on esim. MV-jäähdytys ylivoimalla mainoksena - tiedetään.

Lauantaina kuuntelin, että meillä oli myyty jäänpuhdistuskin jollekin firmalle, vai oliko vaan siinä pelissä - mutta anyway. Eniten on ikävä Horsen ja sittemmin Domin Zarillon arvontapyssyä, se oli ihan hauska.

TL-DR: arvonnoista tuskin pääsemme eroon, vaikka kävisi vetämässä tapahtumapäälliköltä hampaat kurkkuun.
Ilveksessä on myyty podcastista lähtien kaikki, että kannattaa olla aika hyshys :D

Luikaus

Luottopelaaja
Kuka muistaa ysärin radio-ohjelman "Pietarinkadun Oilers go go!"?
Siinä oli joskus sketsi jossa Hjallis valittaa Virmaselle kuinka Hartwalilla pyörivä peli hidastaa bisneksiä. "Eiks vois olla vaan bisnestä? Mihin sitä peliä tarvitaan? Ei missään kaupoissakaan mitään peliä oo, siä vaan myydään ja tehdään bisnestä."

Tuntuu että muutamat "elämäntapazänttääjät" on juuri samanlaisia. "Kattokaa meitä, Kattokaa meitä, huomio meihin, me ollaan tärkeimpiä!, ketä kiinnostaa joku jääkiekkopeli, Kattokaa meitä ny!"
Kaikkea täältäkin saa lukea, hohhoijjaa…

• Tykkää
Reactions: CTS