Ilveksen ottelutapahtuma

bxl-man

Share Ilves #18
Ja silloin kun soitettiin enemmän niin osa oli sitä mieltä että se oli liikaa ja biisi meinasi kulua puhki. Itse kuuluin kyllä enemmän siihen porukkaan. Oikein käytettynä siitä Hands Upista tulee ihan omanlaisensa hurmos päälle vielä sen lisäksi että iso maali tuli tehtyä.
Aina menee kylmät väreet kun Hands Up soi! Eikä se 80-luvullakaan puhki kulunut vaikka taajaan renkutettiin.

Ilves97

Luottopelaaja
Joo, varmasti näinkin. Tai vielä parempi jos se 2-1 johtomaali tulisi viimeisen parin minuutin aikana. Mutta joka tapauksessa, ainakin Tuomiston kommentin perusteella tuota ei ole mitenkään jätetty pois repertuaarista vaan säästetään isoihin maaleihin, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Aren maalihan nimenomaan oli lopussa tullut 3-2 johtomaali. Kyllä tuo omasta mielestä on tasoituksissakin toiminut. Parhaana esimerkkinä Henkan tasoitus Kärppiä vastaan seiskapelissä hirveän Ilves-painostuksen jälkeen.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Tuomisto sanoi Ilvestyskirjassa, että Hands Up soitetaan isojen maalien kohdalla. Haluaisin siis uskoa, että esimerkiksi O'Learyn tasoitusmaali Tapparaa vastaan olisi ollut tällainen, jos olisi pelattu kotipeliä. Eli olisiko sitten enemmän käytössä kevään peleissä.
Tätä ranskalaista eurohumppa-diskoa, Ripan ja Raipen nuoruudesta, aletaan soittamaan kun joku lämii maalin punaviivalta, ilman maskia. Jos kiakko menee polkkeiren tai pattarin kautta sisään, tätä ei soiteta.

bxl-man

Share Ilves #18
Väitän että soi Ilves - Jukurit pelissä 5-0 maalin jälkeen, että kyllä se tälläkin kaudella on soinut.

EDIT: Ei sitten mitään hajua miksi lainasin sun viestiä, mutta menkööt :D
Saa lainata, eikä maksa mitään. ;)
On soinut tällä kaudella muutamia kertoja.
Tsekattu: ainakin Sport, SaiPa ja JYP peleissä on soinut oman viestihistoriani mukaan.

Don Corleone

Luottopelaaja
Catch the fox > Hands up
Samaa mieltä biisistä itsestään. Mutta historia huomioon ottaen Hands up on Ilvestä lähempi. Omasta mielestä voitaisiin soittaa
1-3. Eye Of Tiger
4-5 Catch The Fox
6- [ja jatkoajan voittomaalit] Hands Up

ja 23 muuta

Vakiokokoonpanossa
Hands Up koskettaa itseäni eniten. Lapsena kun kokee jotain suurta ja mahtavaa niin se jää ikuisesti mieleen.

Olen silti nykytilanteeseen tyytyväinen. Hands Up liikaa käytettynä kärsisi inflaation.

Jos jotain muutosta pitäisi miettiä niin teettäisin nykyisestä astetta rajumman version. Vai onko pyhäinhäväistys?

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Ymmärränkö nyt oikein, että n. 5 kertaa kaudessa Hands up on ihan ok? Jos se tähänkin asti on tullut maks. kerran pelissä (ja siis voittopeleissä vasta 3-5:n maalin jälkeen), niin se on liikaa? Ok.

tynamo

Luottopelaaja
Hands Up koskettaa itseäni eniten. Lapsena kun kokee jotain suurta ja mahtavaa niin se jää ikuisesti mieleen.

Olen silti nykytilanteeseen tyytyväinen. Hands Up liikaa käytettynä kärsisi inflaation.

Jos jotain muutosta pitäisi miettiä niin teettäisin nykyisestä astetta rajumman version. Vai onko pyhäinhäväistys?
Itse olen hitusen liian nuori siihen, että olisin kuullut Hands Upia hallissa aikanaan säännöllisesti. Silti se on kerennyt viime kausien kuluessa muurautua mielen maisemassa osaksi sitä hetkeä pelissä, kun hallin katto nousee hieman ja spontaani hurmos vapautuu ilmoille. Eli ehdottomasti kuluu Ilveksen peleihin ja johonkin viime hetken tasoitus/voittomaaliin tai kun hassutellaan vastustajaa kunnolla.