Kausi lähestyy, niin tuli mieleen kysyä, että onko porukalla ehdotuksia ensi kauden sisääntulobiisiksi? Eihän ne Ilveksen toimistolla täältä sitä kato, mutta jos itse saisitte päättää, niin mikä olisi valintanne?
Viime kauden Children of Bodomin biisi oli kyllä niin hyvä, että täytyisi vähän aikaa miettiä, että itse löytäisin paremman, vaikka paljon tuleekin kuunneltua monenlaista erilaista heviä, ja itse toivon, että hevillä jatketaan. Varmasti parempikin hevibiisi löytyisi vielä miettimällä, mutta ei se ihan helppoa ole löytää siihen tarkoitukseen sitä Bodomin viime kautista biisiä parempaa. Siinä se intro sopii niin hyvin siihen, ja sisääntulobiiseissä se alku on merkittävässa osassa ennen kuin homma "räjähtää" pelaajien tullessa jäälle. Ei siihen tarkoitukseen mikä tahansa hevibiisi sovi, koska alku täytyy olla siihen tarkoitukseen sopiva. Muistan viime kaudelta, kuinka se Bodomin biisin intro sopi siihen niin hyvin, kun se soi taustalla Ilves-"lakanan" (josta pelaajat tulevat läpi jäälle) heiluessa vähän ennen pelaajien jäälletuloa. Siinä oli sellaista "vaaran tuntua", jos vähän liioitellaan, heh. Tuntui hyvältä, että Ilvestä "edusti" vierasjoukkueellekin ja sen faneille niin hyvä ja niin hyvin siihen tarkoitukseen sopiva biisi.
Jos ei parempaa keksitä, niin toivottavasti jatketaan ensi kaudellakin samalla Bodomin biisillä, eikä väenväkisin laiteta uutta tilalle. En muista Ilveksen sisääntulobiiseistä aiemmilta vuosilta muita yhtä hyviä sisääntulobiisejä, kuin Metallican Enter Sandman & AC/DC:n Thunderstruck -yhdistelmä, mikä oli toimiva. Niin tai toki Van Halenin Right Now "kultaiselta" -97-98 -kaudelta herättää aina lämpimiä muistoja. Eli nuo kolme ovat olleet parhaat.
Tuli mieleen muuten viime kaudelta, kun Oskari Saari sanoi Telialla selostaessaan ainakin pari kertaa tuon Bodomin sisääntulobiisin intron soidessa, että "dramaattinen musiikki soi". Oli vähän hassusti sanottu, vaikka onkin dramaattinen todentotta, mutta ei taida Saari olla hevimiehiä, kun ei nähtävästi tunnistanut biisiä tai sen esittäjää.