Puujalka
Luottopelaaja
Aivan samaa mieltä, tupakka on sitäpaitsi ymmärtääkseni haitallisempi noista kahdesta haitallisesta. Yki spaddu tukkii keuhkoista niitä rakkuloita, jotka ei muistaakseni sitten aukea kun vuosikymmeniä vetelee..Omaa kokemusta käytöstä ei ole, mutta olen ymmärtänyt, että tapoja on muitakin kuin polttaminen.
Sen sijaan kaksinaismoralismista voi kysellä sen osalta, miksi nikotiinia saa nauttia savua henkien mutta ei nuuskana huulessa. Tai siis saa nauttia, mutta ei laillisesti myydä.
Tosin ehkäpä nuuskakiellolla ihan vain varjellaan käyttäjien virtsateitä. Kipuhan on kaiketi melkoinen pussin poistuessa elimistöstä.
Kyllä mä luulen että ottelutapahtumaa parantaisi jos hyvällä maulla saisi alkoholia nauttia katsomossa.
Mikään puolustus ei ole että "sitten ollaan juopuneita katsomossa", tiedän sellasiakin jotka istuu pubissa ekan erän ja on ihan tukevassa kännissä jo tokassa erässä kun hortoilee katsomoon.. ongelma ei ole alkoholin vapauttamisesta vaan siinä, että ei ymmärretä, että jos jonkun tarkoitus on humaltua, hän tekee sen kyllä muutoinkin kuin vaan katsomossa...