Ilveksen ottelutapahtuma

Aivan hirveä sekametelisoppa. Olisi kai tuohonkin voinut edes käsikirjoituksen tehdä, pitkä, tylsä, eikä oikeen kertonut mitään tarinaa.

Ps. Omasta mielestä alkushown pitäisi nostaa innostusta, itsellä se nousi vasta kun tuo tekele loppui..
Aivan käsittämättömän paska suoritus. Saatiin sinne ”onneksi” Manse aika monta kertaa ja Kannu

Voi olla, että olen ainoa, mutta itse tykkäsin tuosta uudesta alkushowsta.

Isoin parannus tuossa mielestäni on tuo pelaajaesittely - se on ennen tuntunut tosi hidastempoiselta, ja sen musiikkikaan ei ole oikein fiiliksiä nostanut. Mielestäni se koki parannuksen vähän jokaiseen osa-alueeseen - tykkään niistä keltavihreistä Ilves kuvioista jäässä paljon enemmän kuin jostain geneerisistä keltavihreistä muodoista, esittely ei tuntunut kestävän ikuisuutta ja itse musiikkikin nosti jo fiiliksiä.

Se fiilisvideokollaasi tuntui aika samanlaisilta kuin edelliset - musiikki oli aika geneerinen, mutta hell yeahilla oli sama ongelma. Tuo sarjakuvamainen grafiikka kuitenkin sopii hyvin mun makuun.

Supersankari öö video puuttuu tällä kertaa. Se ei oo ikinä onneksi ollut oikein mun juttu. 24-25 kauden alussa sen paikalla oli sen sijaan paljon laadukkaampi ja todennäköisesti paljon halvempi video, jossa esiintyi Osasto ja Hölö piti puheen. Se on varmaan paras toteutus tuosta osuudesta alkushowsta.

Sisääntulo on kuin aina ennenkin.

Voisikohan edelliskausien niin sanottuja animaatio-osia tai hypevideoita uudelleenkäyttää, vai onkohan Ilveksellä esimerkiksi sopimus Karun kanssa vain yhdestä kaudesta, jolloin tuotosta saa näyttää. Nyt tuo show nimittäin jäi hiukan vajaaksi.

Nokian arenan nettisivu 23.11.2021

Jättimäinen mediakuutio nostaa Nokia Arenan visuaalisuuden uuteen ulottuvuuteen

”Mediakuutio on vaikuttava ilmestys, kun sen näkee ihan vierestä. Odotan innolla, millaisia toteutuksia tapahtumien suunnittelijat siihen vielä kehittelevät, yhdessä muiden näyttöjen kanssa. Areenaa kiertävät nauha-screenit, eli ribbonit, mahdollistavat myös näyttävien visuaalisten efektien toteuttamisen”, kertoo Nokia Arenan digitaalisen liiketoiminnan päällikkö Jussi Maaniitty."

Itse odotan edelleenkin uutta visuaalista ulottuvuutta ja millaisia toteutuksia tällä oikeasti olisi mahdollista tehdä.

Biisivalinta ei itseäni häirinnyt, mutta onhan tuo "show" laimea.

Takaisin