LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Ei ihan menny tuubiin mikään hallissa. Dj on pihalla, ainoa positiivinen on ettei mitään teknoo tms soitettu.
Ei ihan menny tuubiin mikään hallissa. Dj on pihalla, ainoa positiivinen on ettei mitään teknoo tms soitettu.
Joo mikä tämä joukkueen kentälle tulon irvikuva oli olevinaan? Ensin musaa ja (ankeahko) video, sitten tuomarit ja vieraat jäälle ja kaikki pois. Kotijoukkue jäälle ilman musaa, ilman nimiä, ilman hehkutusta. Juu ei todellakaan näin.
niin ja erien alusta oli otettu pois se lämäri leffoistakin tuttu renkutus, se pitää saada ehdottomasti takas.
Nyt kyllä menee multa ohi. En huomannut DJtä lainkaan, joka on siis onnistuminen. Ottelun poistumisbiisin huomasin ja sen legendaarisuus jo 70 luvun ratinasta oli hienoa...
Maxime Nightingalen Right back where we started from kyllä tuli molemmilla erätauoilla noin pari minuuttia ennen erien alkua.
Eilen taisi olla sijais djJotenkin oli taas eilen DJ:llä vaikeuksia saada maalilaulu soimaan oikeaan aikaan.
Ottelun loppuhetkillä olis myös toivonut pientä pelisilmää kun fanit lauloivat, eikä laittaa päälle musiikkia.
Toivotaan että se tuosta kauden mittaa paranee.
Tällä kertaa sisääntulobiisi lähti soimaan ja se on ihan käypänen, vaikka Enter sandmania aina onkin ikävä yhdistettynä Thunderstruckiin.
Ilveksen otteluissa musiikista vastaa Juha ”Juissi” Koivunen. Näytti olleen eilen paikalla.
Moro. Saiko joku otettua ylös eilen soitetun sisääntulokappaleen? Ihan hyvät vibat siitä jäi.
Moro. Saiko joku otettua ylös eilen soitetun sisääntulokappaleen? Ihan hyvät vibat siitä jäi.
Jes kiitos
Itse asiassa ollut jo paljon pitempäänkin voimassa, mutta aiemmin Ilveksellä oli voimassa vain rajoitetuille paikoille, mutta nykyisin kaikille paikoille. Itse käytän tätä varsin usein ja on tosiaan erinomaisen hyvä tarjous.Tämähän oli jo viime vuonna voimassa.
Okei. Voi olla, että on ollut pidempäänkin. Itse törmäsin viime kaudella asiaan. Tuli kyllä monesti hyödynnettyä. Ja niinhän muuten oli viime kaudella rajoitetuille paikoille, mutta nyt koskee kaikkia katsomoita. Siinä ei enää jää A/B katsomon lipullekaan paljon hintaa kun kaverin kanssa laittaa littiin.Itse asiassa ollut jo paljon pitempäänkin voimassa, mutta aiemmin Ilveksellä oli voimassa vain rajoitetuille paikoille, mutta nykyisin kaikille paikoille. Itse käytän tätä varsin usein ja on tosiaan erinomaisen hyvä tarjous.