Seisomisurheilu
Luottopelaaja
Eiköhän bussitkin matkusta Tampereelle lähikunnista?Itse kuljen autolla Ilveksen futis- ja jääkiekkopeleissä ja kyllä merkitystä on parkeeramisen helpoudella ja halpuudella.
Eiköhän bussitkin matkusta Tampereelle lähikunnista?Itse kuljen autolla Ilveksen futis- ja jääkiekkopeleissä ja kyllä merkitystä on parkeeramisen helpoudella ja halpuudella.
Matkustaahan bussit, junat ja ratikat mutta moni haluaisi silti tulla autolla. Siinä säästää kallisarvoista aikaa. Ymmärrän hyvin varsinkin ulkopaikkakuntalaisten tuskan. Itse olen onnellisessa asemassa ja matkaa Urokselle tulee n. puolitoista kilometriä. Sen jopa minä jaksanen kävellä. Ja jos keli on todella huono pääsee bussilla ja mikäli olisi jostakin syystä pakko tulla autolla on firman parkkipaikka Uroksen takapihalla.Eiköhän bussitkin matkusta Tampereelle lähikunnista?
...
Varoituksen sana niille, jotka tulevat kohtaamaan kiusauksen pysäköidä illalla lähistöllä sijaitsevien yritysten työntekijöiden paikoille: Parkkipatet kiertää melko ahkeraan. Pysäköinti maksaa tuolloin sen 60 euroa.
Voin jo kuvitella kuinka Patet kiertävät tapahtumailtoina kuola valuen metsästäen parkkiliputtomia.
Oliko leivät loppu?Pelissä oli positiivistä vain 3 pisteen voitto. Ja nakkimuki oli jees, vaikka hodarin olisin halunnut. No, myivät eioota.
Oliko leivät loppu?
Joo oli aivan sama tilanne siinä Pelicans kotipelissä. Mikäköhän siinä on niin vaikeaa laittaa valmiiksi tarpeeksi sämpylöitä ennen erätaukoa?Kyllä vaan. Aika heikko suoritus.
Joo oli aivan sama tilanne siinä Pelicans kotipelissä. Mikäköhän siinä on niin vaikeaa laittaa valmiiksi tarpeeksi sämpylöitä ennen erätaukoa?
Pelissä oli positiivistä vain 3 pisteen voitto. Ja nakkimuki oli jees, vaikka hodarin olisin halunnut. No, myivät eioota.
Joo sori, kävin ekan erän jälkeen kiskoon niitä ihan kaksin käsin, jos vaikka olisi tullut parempi mieli ja tulihan se kun palasin viimeistä erää katsomaan.Tällä kertaa kaikki sämpylät oli loppu. Melkosta.
Tällä kertaa kaikki sämpylät oli loppu. Melkosta.
Siinä se taitaakin olla, ettei määräänsä enempää haluta tavaraa varastoon, kun uuteen areenaan tulee uusi palveluntarjoaja, mieluummin myydään eioota, kun otetaan liikaa tavaraa myyntiin.Pelicans-matsissa siitä D-päädyn pisteeltä sai lopussa enää nachoja paputäytteellä. Surkeaa kyllä jos tavaraa on niin vähän että tuollaisella alle 4k yleisöllä myydään loppuun.
Positiivisia asioita siis se, että UROS Livellä on uusi palveluntarjoaja, josko niitä kiinnostaisi rahakin.
Missä tanssiryhmä on? Hieman oli kaipuuta itsellä ainakin, kun Pelicans-pelissä tuli oltua.
Paljon pirteempää junnuilla. Tanssitytöt vaan antaa tosi muovisen maunMissä tanssiryhmä on? Hieman oli kaipuuta itsellä ainakin, kun Pelicans-pelissä tuli oltua.
Mulla ei oo kyllä ollut yhtään ikävä, ja junnut siivoamassa jäätä on ollut 10x parempi vaihtoehto huiskutyttöihin verrattuna.