Hallissa oli 8200 katsojaa joista ehkä noin 7800 kotijoukkueen puolella. Kyllä tuohon joukkoon mahtuu muitakin kuin fanikulmauksen fanipaitaporukkaa. Niin mukavaa ja arvostettavaa porukkaa kuin IFK:n fanit pääsääntöisesti ovatkin.
En tiedä kuuloko tähän ketjuun mutta kuka ottaa kopin että saadaan "palomenan " paita kattoon? Itse voin maksaa tämän paidan mutta se, että Ilves-Tps pelissä olisi joku juttu liittyen tähän
Ilmeisesti Palo-Penan paita kattoon. Pena on hahmo. Mielestäni ei kuitenkaan sen tason mainetekoihin ole yltänyt, että paitaa pitäisi edes vitsillä kattoon hilata. Jonossa edellä olisi todella pitkä lista kiekon eteen töitä (Hakametsässä) tehneitä.Siis mitä?
Ilmeisesti Palo-Penan paita kattoon. Pena on hahmo. Mielestäni ei kuitenkaan sen tason mainetekoihin ole yltänyt, että paitaa pitäisi edes vitsillä kattoon hilata.
Ilmeisesti Palo-Penan paita kattoon. Pena on hahmo. Mielestäni ei kuitenkaan sen tason mainetekoihin ole yltänyt, että paitaa pitäisi edes vitsillä kattoon hilata. Jonossa edellä olisi todella pitkä lista kiekon eteen töitä (Hakametsässä) tehneitä.
Hakametsä on kiekkopyhättö, eikä mikään Kiekkobussin liiketila. Mikä Penan liittymäpinta on edes Ilvekseen? Kannustaa aina vastustajan joukkuetta..Tapparan kannattajien suunnalta hieman enemmän tämän suunnitelman ymmärtäisin.
Legenda Jäähallilta ja pitkin Kaupunkia ymsKuka on Palo-pena?
En muuten muistanut tämmöstä minkä tos vahingos bongasin
No ei helvetissä mitään Palo-Penan paitaa kattoon ainakaan Ilveksen puolelle. Ne paikat kuuluu pelaajille eikä millekään Lukko/Tappara fanille.En tiedä kuuloko tähän ketjuun mutta kuka ottaa kopin että saadaan "palomenan " paita kattoon? Itse voin maksaa tämän paidan mutta se, että Ilves-Tps pelissä olisi joku juttu liittyen tähän
Jarmo Wasama
Aarne Honkavaara
Risto Jalo
Lasse Oksanen
Jorma Peltonen
Jukka Tammi
Raimo Helminen
Kalevi Numminen
Pekka Marjamäki
Timo Jutila
Janne Ojanen
Timo Susi
Erkki Lehtonen
Heino Pulli
ja Palo-Pena
Jotain rotia nyt näihin ehdotuksiin.
Jarmo Wasama
Aarne Honkavaara
Risto Jalo
Lasse Oksanen
Jorma Peltonen
Jukka Tammi
Raimo Helminen
Kalevi Numminen
Pekka Marjamäki
Timo Jutila
Janne Ojanen
Timo Susi
Erkki Lehtonen
Heino Pulli
ja Palo-Pena
Jotain rotia nyt näihin ehdotuksiin.
Mä en ole Palo-Penaa nähnyt enää muutamaan vuoteen? Vieläkö se käy peleissä`? Muuten en pidä tätä hyvänä ideana.