Juuri eilen mietittiin et pitääpä opetella eräs legendaarinen NHL haastattelu ulkoa ja päästellä välikaasulla Hervannan valtaväylää.Täydellinen paikka trollata
Sanoin siskolle että jos voitan sen kahvi jutun ja se leidi tulee kysymään.Minua ei haittaa Leaders Leaguen esittely tai tanssiminen, eikä Ipa tai Ipan esittely, mutta ne arvonnat ja haastattelut... Hävettää ihmisten puolesta. Siinä, kun toinen huutaa kysymystä vieressä ja se tulee 400 ms myöhässä ämyreistä, on todella vaikeaa saada selvää kysymyksestä. Eikö näitä voisi vain antaa ja kuvata vaikkapa peukunnostot? Itse vielä istun rivin päässä, joten saa aina jännittää matsissa kolme kertaa, sattuuko osumaan omalle kohdalle.
Juurikin näin. Jotkut itsenäisyyspäiväottelut (jos sellaisia nyt sen Suomi-100 pelin jälkeen on edes ollut) tietysti asia erikseen.Helvetin iso kiitos muuten siitä ettei meidän peleissä lauleta Maamme-laulua (ekassa pelissä ainakaan). Tyhmä Amerikasta apinoitu tapa, mikä tappaa tunnelman ja missä ei ole mitään isänmaallista.
Onko tätä muuten muidenkaan peleissä laulettu?Helvetin iso kiitos muuten siitä ettei meidän peleissä lauleta Maamme-laulua (ekassa pelissä ainakaan). Tyhmä Amerikasta apinoitu tapa, mikä tappaa tunnelman ja missä ei ole mitään isänmaallista.
Hifkin matsissa kävi ainaki joku näyttelijänrenttu lurauttamassaOnko tätä muuten muidenkaan peleissä laulettu?
Erittäin hyvä juttu, jos tämä tapa on nyt kuopattu kokonaan.
Naapurin pelissä ainakin eilen laulettiin. Myötähäpeää tunsinOnko tätä muuten muidenkaan peleissä laulettu?
Siellä se taitaa vaan olla pakollinen. Muuten saa seurat ite päättääEikös se lauleta vain finaalisarjassa?
Mikkelissä Saku Kuosmanen veti ekassa pelissä Finlandian. Tää oli kova.Onko tätä muuten muidenkaan peleissä laulettu?
Olen jotenkin ymmärtänyt että se musa on ollut Marekin idea.Minusta tuo DJ:n musiikki on aivan turha tuossa Langhamer showssa. Antaisi vain osaston hoitaa. Samaa mieltä myös olen tuosta paremmasta yhteispelistä DJ:n ja osaston välillä.
Samaa mieltä tässä, mutta on selkeästi Langhamerin oma toive, että Chase the Sunin tahdissa vedetään. Eikös tuo KalPa-pelissä alkanut ja silloin Langhamer huikkasi DJ:n suuntaan, että musiikit päälle. Selkeästi sovittu juttu.Minusta tuo DJ:n musiikki on aivan turha tuossa Langhamer showssa.
Juu Marek antoi DJ:lle merkin kädellä musan aloittamiseksi, ainakin siinä runkosarjan viimeisessä kotimatsissa. Eiköhän ole Marekin juttu.Olen jotenkin ymmärtänyt että se musa on ollut Marekin idea.