Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kyllä hienoa ja nopeaa reagointia palautteeseen.No sieltä tuli nyt Hintsasen ”Yksi rakkaus, Yksi seura, kotijoukkue ILVES”
Toimii kyllä paremmin
En ehtinyt vastata tähän aiemmin. Tässä kuitenkin jotain ajatuksia.Olen joskus huomannut vastaavanlaista kirjoittelua ja olisi kiva tietää, mitä sitten Liiga-joukkueen pitäisi tehdä, että Yksi Rakkaus, Yksi Seura -sloganille olisi katetta?
Ovat muuten tänään kutsuneet kaikki Ilves ry:n kaikkien lajien juniorit ja toimihenkilöt matsiin.
Tänään tämä "Yksi rakkaus, Yksi seura" käytössä.
Ja muutenkin Hintsanen tuli juuri oikeaan aikaan "Ilves" huudon kanssa.
Se on tämän uuden "sisääntulobiisin" taikaa.Kyllä mä sen ymmärrän, että tuo nostattaa yleisössä karvoja pystyyn ja jollain voi tippakin ruiskahtaa punttiin jne, mutta täytyy sanoa, että yllättävän kovaa eläytymistä Hintsaselta..
Hyvä teksti. Ei muuta kuin palautetta toimistolle.Tässä pyörittelin viimekauden ja tämän kauden sisääntulo showta, ja itkuhan tässä meinaa tulla. Sisääntulo on tällä hetkellä kuin löysä mulkku. Ei millään muotoa nosta fiiliksiä, eikä myöskään ole ilveksen arvoinen. Rima on nostettu viime vuosina omasta toimesta korkeimmalle, ja nyt tultu tavallisten kuolevaisten joukkoon. Ihmeteltävä mitä on oikein mietitty, kun toimivaa, liigan parasta sisääntuloa on menty vaihtamaan. Ennen sitä juos hallille, että pääs näkemään ja saamaan kunnon boostin jo alkushowsta, eukonki raahasin kerran hallille "tule nyt ite kokemaan mitä on kun karvat nousee pystyyn ennen matsia". Nyt ei kyllä mitään kiirettä, kunha on paikalla kun kiekko tippuu jäähän.
Kaiken tän kurjuuden maksimoimiseksi sain kuunnella tästä ketkuilua muutamalta IFK faniltakin. Nyyh. (siellä ei ole toimivaa lähdetty vaihtamaan ja pysytty tiukasti brändissä).
Ilveksen joukkuehan tässä on tärkein, mutta on tässä nyt viety osa ylpeyden aihetta pois. Voisiko siellä organisaatiossa joku siisti tyyppi fiksata asian!
Kyllä mä vähän luulen, että tässä, ikävä kyllä, lähdettiin liian hätäisesti canceloimaan, vaikkei sitä ole viralliseksi syyksi myönnetty. Ei ne niin hölmöjä siellä toimistolla ole, että lähtisi toimivaa muuten rikkomaan. Ei olisi kuitenkaan noloa myöntää virheensä ja palata vanhaan. Fiksu oppii virheistä ja korjaa vahingot.
Amen. Viime kauden show oli parempi, mutta ei se makaronilaatikko aina hyvälle maistu. Vaihtelu tekee hyvää, jos mestaruus tulee, kuka muistaa/välittää?Deutschland oli tosiaan hyvä tai jopa lähes täydellinen biisi sisääntuloon, mutta kyllä sekin alkoi ainakin itsellä jo menettää hohtoaan ja muuttua arkiseksi, kun saman sisääntulobiisin ehti kuulla niin monta kertaa. Nyt oli todennäköisesti viime hetket vaihtaa pois ennen kuin biisistä olisi muodostunut "aina soitettu", jota ei voi enää vaihtaa pois.
Vaihtelua se mestaruus kyllä olisikin. Mutta joo, minä ainakin muistan ja välitän tuli kannua tai ei, koska odotettavissa on että sama pliisu ottelunalku jatkuu myös seuraavalla kaudella jos ei nytkään ymmärretä korjata. Eikä muutenkaan pitäisi tason laskua hyväksyä vaikka tulisi kuinka monta mertaruutta. Pokaalia tietysti tavoitellaan mutta harvemmin saadaan, ja tässäkään kyse ei ainakaan itselle ole maalista vaan matkasta ja otteluiden aikaisista tunne-elämyksistä, muutenhan kävisin katsomassa vain mahdolliset finaalit.Amen. Viime kauden show oli parempi, mutta ei se makaronilaatikko aina hyvälle maistu. Vaihtelu tekee hyvää, jos mestaruus tulee, kuka muistaa/välittää?
Oliko muuten Lukko tai HPK pelissä Ottawan -Hands up käytössä maalien- ja We are the Kingsin jälkeen? Jos ei, niin mikähän siihen syynä.
Hakametsän harkkapelissä tätä ei ollut ja se häiritsi![]()
Jes, mahtavaa!Isojen maalien jälkeen tuli, kuten normaalistikin.
Eye of the tiger tuli HPK-peliin normimaalien jälkeen.