Ilveksen ottelutapahtuma

Kettu

Vakiokokoonpanossa
Ei kai kukaan siitä varsinaisesti ole häiriintynyt. Varsinkin nykyään, kun ovat siellä vieraspäädyssä takarivissä. Enemmän häiritsee ne iänikuiset arvonnat ja niihin liittyvät nolot haastattelut, jotka estävät pelikatkojen aikana kaiken sivistyneen keskustelun vieruskaverin kanssa, mutta ne sentään oletettavasti tuovat rahaa Ilveksen kassaan.

Pakko olla @1mmanuel ja @Kissamummu kanssa samaa mieltä ja ihmetellä, että ketä he siellä oikein edustavat. Asut muistyttavat muiden joukkueiden värejä (keltainen näyttää vallitsevassa valossa skriinillä jopa oranssilta). Mitään Ilvekseen viittaavaa heissä ei ole eivätkä he omasta mielestäni edes tuo ottelutapahtumaan mitään lisää. Olisi mielenkiintoista kuulla edes yksi kunnon perustelu sille, millä tavalla heidän tanssinsa palvelee sitä Ilveksen ottelutapahtumaa. Se että joku ei häiriinny heidän läsnäolostaan ei ole varsinaisesti mikään perustelu.

Herrat Makkonen ja Hintsanen. Kun te kuitenkin luette tätäkin ketjua, niin voisitte käsitellä tätä jossain Ilvestyskirjan jaksossa.
Perimmäinen syy niille cheertanssijoille on se ysäriltä, vai kasarillako se tänne rantautui, tuttu ajatus, että tapahtumassa on oltava katsojille viihdettä jäällä ja silmänruokaa portailla. Ihan turha vääntää sitä miksikään muuksi, vaikka tänä päivänä meininki on hieman erilaista, ja jonkun katsojan tytär tykkää tanssia mukana, ja ööö ne pitävät jotain glitterkylttipajaa kerran kaudessa. Tanssijat on Suomessa ja maailmalla kadonneet sitä mukaa mitä enemmän taittopenkeille on saatu naiskatsojia, ei ole sattumaa.

Nykyään sentään käyttävät hieman peittävämpiä vaatteita - lapsena Hakametsässä muistan katselleeni luultavasti alaikäisten tanssijoiden paljaita persposkia, kun veivasivat siinä melkein sylissä reunapaikalla istuessani. Tänä päivänäkin näen liikaa, kun veivaavat kamelinvarvashaalareissaan.

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Minä muistan ne aikaisemmat tanssijat. Se muistutti sentään sitä alkuperäistä cheerleadingia, joka on kielitoimiston sanakirjan mukaan:
urheilujoukkueen kannustaminen ryhmänä huudoin sekä eril. koreografioin; nyk. myös joukkueurheilulajista, jossa yhdistyvät tanssi, voimistelu ja akrobatia.

Tällä nykyisellä puuhalla ei ole mitään tekemistä tuon alkuperäisen cheerleadingin kanssa. Itse asiassa alunperin cheerleaderit olivat miehiä, koska naisia ei juurikaan alkuaikoina ollut yliopistoissa, josta tuo tapa on liikkeelle lähtenyt.

ja 23 muuta

Vakiokokoonpanossa
Onko Ilvestruck palaamassa enää takaisin? Se oli valojen sun muiden kanssa erittäin toimiva.

Olin pitkästä aikaa Osastoa vastapäätä ja Tampereen ykkönen kyllä jotenkin kuului, mutta ei se säväyttänyt.

Ja tämä ei ole kritiikkiä Osastolle, olen heidän suuri fanipoika. Tampereen ykkönen toimisi jos taittopenkit lähtisivät mukaan, mutta sitä tuskin tapahtuu.

Ilvestruck takaisin ja Osasto huomioidaan animaatiossa johon voisi tuon Tampereen ykkösen nerokkaasti liittää.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Onko Ilvestruck palaamassa enää takaisin? Se oli valojen sun muiden kanssa erittäin toimiva.

Olin pitkästä aikaa Osastoa vastapäätä ja Tampereen ykkönen kyllä jotenkin kuului, mutta ei se säväyttänyt.

Ja tämä ei ole kritiikkiä Osastolle, olen heidän suuri fanipoika. Tampereen ykkönen toimisi jos taittopenkit lähtisivät mukaan, mutta sitä tuskin tapahtuu.

Ilvestruck takaisin ja Osasto huomioidaan animaatiossa johon voisi tuon Tampereen ykkösen nerokkaasti liittää.
Mun mielestä toi Osaston huudatus toimii paremmin. Ei siihen Ilvestruckiin porukka oikein ikinä lähtenyt kunnolla mukaan.

Raipen lämäri

Luottopelaaja

Parvelle kun sais fanikatsomon niin ei olis pleksit edessä vaimentamassa kannatus ääniä, raikaisi varmaankin aika lailla

tynamo

Luottopelaaja
On tämä tosiaan tätä nykyaikaa (2020-lukua), kun tanssiryhmä aiheuttaa harmia. Vielä puuttuisi, kun joku uskaltaisi myöntää, että sporttinen naiskroppa miellyttää silmää. Mutta sitähän ei todellakaan uskalla nykyään ääneen sanoa :D

yellowgreen

Luottopelaaja
On tämä tosiaan tätä nykyaikaa (2020-lukua), kun tanssiryhmä aiheuttaa harmia. Vielä puuttuisi, kun joku uskaltaisi myöntää, että sporttinen naiskroppa miellyttää silmää. Mutta sitähän ei todellakaan uskalla nykyään ääneen sanoa :D
Tähän tekisi mieli kommentoida jotain vähän ilkeää tässä asiayhteydessä.

tynamo

Luottopelaaja
Tähän tekisi mieli kommentoida jotain vähän ilkeää tässä asiayhteydessä.
Ihan se ja sama.

Pienet on viilaukset tapahtumassa, jos tuo kyseinen asia nousee listan kärkeen. Lähinnä huvitti muutama vuosi sitten, kun näitä tanssiryhmiä vedettiin paniikissa pois jostain halleista, kun joku keksi, että tämähän on karseaa esineellistämistä. Kuinka moni tanssiryhmän jäsen siellä oli pakotettuna? Se jäi harmillisesti selvittämättä.

Tässäkin ketjussa edellä mainitut kuulutukset pelin aikana tai teennäiset haastattelut kesken erän tyyliin "Terve, mikä meininki hallissa? Paljonko kello on?" hiertää oikeasti pidemmän päälle.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ihan se ja sama.

Pienet on viilaukset tapahtumassa, jos tuo kyseinen asia nousee listan kärkeen. Lähinnä huvitti muutama vuosi sitten, kun näitä tanssiryhmiä vedettiin paniikissa pois jostain halleista, kun joku keksi, että tämähän on karseaa esineellistämistä. Kuinka moni tanssiryhmän jäsen siellä oli pakotettuna? Se jäi harmillisesti selvittämättä.

Tässäkin ketjussa edellä mainitut kuulutukset pelin aikana tai teennäiset haastattelut kesken erän tyyliin "Terve, mikä meininki hallissa? Paljonko kello on?" hiertää oikeasti pidemmän päälle.
Lähinnä mun ilkeä ajatus liittyy tähän "sporttiseen naiskroppaan". Mutta en sano mitään.

Severi

Vakiokokoonpanossa
Tällein kotiin päästyäni tuli sellainen olo että mentiin tässä kohtaa siitä mistä aita on matalin. Kyseessä oli kuitenkin ”Kannattajien arvostus” -teemapeli. En tätä kannattajien arvostusta nähnyt kuin ainoastaan siinä että ottelun jälkeen about 50 T-paitaa heitettiin yleisön joukkoon kotiinviemisinä. Tämä oli jo viime kaudellakin käytössä. Siinä kaikki kannattajien arvostuksesta.

Pelaajasoppareiden julkistaminen oli totta kai hienoa mutta varsinkin Callen jatkosoppari tiedettiin jo hyvissä ajoin ennen koko peliä.

Kyllä mä todella pettynyt olin siihen miten tätä mainostettiin ja mitenkä tämä näyttäytyi meille kannattajille. Ei näin Tampereen Ilves.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hmm.

Ilves on tuotteistanut aivan kaiken. Siis aivan kaiken podcastista alkaen ja se alkaa mielestäni nyt osittain näkyä tekemisessä. On vähän mukavoiduttu, hallissa käy porukkaa ja kassakoneet laulaa.

Kannattajien arvostus -teema jäi todella piippuun. Samaa huttua mitä viime kaudella höystettynä parilla option lunastuksilla, mitkä toki kovien pelaajien, ei siinä mitään. Mutta ei tuossa mitään ”tätä et halua missata” -tyyppistä meininkiä ollut.

Joukkue oli taas jo melkein kopissa eikä näyttänyt siltä, että olisi olleet jotenkin tietoisia, että heitellään jostain varaston kulmasta kaivetut paidat katsomoon.

Tuossa hyvin mainittiinkin, että olisi ollut hyvä paikka hehkuttaa yleisökeskiarvoa, invaasioita, yhteisöllisyyttä ja vaikka jotain yhteyksiä futispuoleen ja sen kauden alkuun. Tai mitä hyvänsä näiden ympäriltä.

Ehkä epämiellyttävä ajatus: Alkaako Ilves olla vähän muovia, onko unohdettu se ydin?

Ps. Ymmärrän ärtymykset DJ:tä / tapahtumatuottajaa kohtaan. En silti lähtisi henkilökohtaisuuksiin ja vihaan heitä kohtaan. Ovat palkattu tekemään omia töitään, joten kritiikki ja muu Ilveksen toimistolle näiltä osin.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Kannattajien arvostus -teema jäi todella piippuun. Samaa huttua mitä viime kaudella höystettynä parilla option lunastuksilla, mitkä toki kovien pelaajien, ei siinä mitään.

Poislukien se noin 20 katsomoon viskottua paitaa, niin aikalailla normaali runkosarjan ottelu kyllä muuten. Jatkosopimukset toki kiva juttu, mutta en minä itse näe että miten niiden julkaisu juuri tänään olisi kannattajien arvostusta. Soppareita - uusia ja vanhoja - julkaistaan tämän tästä.

Toteutuksena vähän sama kuin vaimolle veisi ne halvimmat paikallisen K-kauppiaan myymät Pirkka-ruusut, onhan siinäkin tavallaan yritetty, mutta ajatusta ei ole kyllä käytetty edes vähää alusta.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Hmm.

Ilves on tuotteistanut aivan kaiken. Siis aivan kaiken podcastista alkaen ja se alkaa mielestäni nyt osittain näkyä tekemisessä. On vähän mukavoiduttu, hallissa käy porukkaa ja kassakoneet laulaa.

Kannattajien arvostus -teema jäi todella piippuun. Samaa huttua mitä viime kaudella höystettynä parilla option lunastuksilla, mitkä toki kovien pelaajien, ei siinä mitään. Mutta ei tuossa mitään ”tätä et halua missata” -tyyppistä meininkiä ollut.

Joukkue oli taas jo melkein kopissa eikä näyttänyt siltä, että olisi olleet jotenkin tietoisia, että heitellään jostain varaston kulmasta kaivetut paidat katsomoon.

Tuossa hyvin mainittiinkin, että olisi ollut hyvä paikka hehkuttaa yleisökeskiarvoa, invaasioita, yhteisöllisyyttä ja vaikka jotain yhteyksiä futispuoleen ja sen kauden alkuun. Tai mitä hyvänsä näiden ympäriltä.

Ehkä epämiellyttävä ajatus: Alkaako Ilves olla vähän muovia, onko unohdettu se ydin?

Ps. Ymmärrän ärtymykset DJ:tä / tapahtumatuottajaa kohtaan. En silti lähtisi henkilökohtaisuuksiin ja vihaan heitä kohtaan. Ovat palkattu tekemään omia töitään, joten kritiikki ja muu Ilveksen toimistolle näiltä osin.
Hang the DJ ja "palkattu tekemään töitään", ottakaa loparit. Teitä ei tarvita.